search
menu

هتل Quality Inn Ocean Palms Goa

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Quality Inn Ocean Palms Goa
امکانات عمومی هتل کوالیتی این اوشن پالمز گوا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کوالیتی این اوشن پالمز گوا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Quality Inn Ocean Palms Goa


هتل کوالیتی این اوشن پالمز گوا یکی از هتل‌های بسیار خوب برای اقامت در شهر گوا هند است که دارای چهار ستاره است. این ساختمان چند طبقه دارای کادری بسیار خوش برخورد است که اقامتی بسیار خوب را برای شما تدارک دیده‌اند. اگر می‌خواهید در هتلی اقامت کنید که فاصله کمی با ساحل داشته‌باشد این هتل انتخاب بسیار خوبی است، زیرا فاصله آن تا دریا تنها ۸ کیلومتر است. وجود دو رستوران، استخر روباز و اتاق‌های بزرگ و نزدیکی به جاهای دیدنی مانند قلعه آگودا، جمعه بازار ماپوسا از ویژگی های بارز این هتل هستند. شما قطعا یک سفر هوایی به این شهر خواهید داشت پس اگر می‌خواهید سفر راحتی را تجربه کنید، بهتر است با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما سفر خود را آغاز کنید. فاصله فرودگاه گوا تا هتل Quality Inn Ocean Palms Goa حدود ۴۷ کیلومتر است.

امکانات عمومی هتل کوالیتی این اوشن پالمز گوا


در این بخش اطلاعات جامع و کاملی از امکانات هتل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این هتل چهار ستاره دارای تراس بزرگی است که می‌توانید در آن آفتاب بگیرید. برای سرگرمی و تفریح نیز در این هتل امکانات متنوعی وجود دارد مانند زمین بازی مخصوص کودکان، تنیس روی میز، اتاق بازی و ... که برای گذراندن اوقات فراغت شما می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. اینترنت که از مهمترین موارد برای مسافران است بصورت رایگان و در جای جای هتل وجود دارد. پارکینگ بصورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد و نیازی نیست که قبلا آن را رزرو کرده‌باشید. اگر اتومبیل شخصی در سفر به گوا ندارید، نگران نباشید زیرا می‌توانید از هتل بخواهید تا برای شما خودرو اجاره کند. اگر پول رایج این کشور را ندارید نگران نباشید زیرا هتل دارای یک صرافی است که به راحتی تبدیل ارز را برای شما انجام خواهد داد. پذیرش ۲۴ ساعته برای ارائه خدمات به مسافران هتل آماده است.
نظافت روزانه از خدمات بهداشتی و نظافتی هتل است که با دقت و نظم بالایی انجام می‌شود. خشکشویی، اتو و لاندری از سایر خدماتی هستند که برای شما ارائه خواهندشد، البته تمام این موارد با هزینه اضافی به شما ارائه می‌شوند. اگر با هواپیما به این شهر سفر کرده‌اید می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی هتل با پرداخت هزینه مجزا بهره ببرید. تهویه مطبوع در ساختمان و فضای داخلی هتل بخوبی اجرا شده‌است. برای برقراری ارتباط با کارکنان هتل دو زبان هندی و انگلیسی در نظر گرفته شده‌است. استخر روباز هتل Quality Inn Ocean Palms Goa دارای امکانات کافی و لازم بهداشتی است و افراد در تمام سنین می‌توانند از آن استفاده کنند. این استخر با اینکه روباز است ولی در تمام فصول باز است. برای قرارهای کاری و جلسات مهمتان نیز می‌توانید از امکانات در نظر گرفته‌شده هتل استفاده کنید. باشگاه، اسپا و ماساژ سایر خدماتی هستند که شما می‌توانید برای راحتی و آسایش بیشترتان از آن استفاده کنید. نکته مهم دیگر وجود آسانسور در این هتل است که هم افراد معلول و هم سایر افراد می‌توانند برای راحتی در رفت و آمد از آن استفاده کنند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل نیز از شرایط خوبی برای اقامت برخوردارند. اتاق‌ها بسیار بزرگ هستند و تقریبا امکانات بسیار خوبی برای اقامت شما دارند. اتاق‌ها دارای تخت‌های بزرگ و راحتی هستند که از مواد درجه یک و خوبی هستند. تمام واحدها دارای تلویزیون مسطح نصب شده روی دیوارها هستند. اینترنت وای فای رایگان علاوه بر بخش‌های عمومی در اتاق‌های هتل نیز وجود دارند. وسایل مورد نیاز برای تهویه مطبوع و خنک کردن اتاق‌ها نیز موجود است. پنجره‌های بزرگ هتل چشم انداز بسیار زیبایی را برای واحدهای اقامتی شما فراهم کرده‌است. واحدها دارای سرویس بهداشتی و حمام هستند که لوازم بهداشتی و حوله نیز در آن وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل Quality Inn Ocean Palms Goa شامل:
• اتاق پالم شامل یک تخت دو نفره و دو تخت تک نفره
• سوئیت پالم با یک تخت دو نفره و یک مبل تخت شو
• اتاق پالم و چشم انداز استخر
• اتاق پالم سوپریور
• سوئیت اگزگتیو با یک تخت دو نفره بزرگ

رستوران هتل


هتل دارای رستوران بسیار مجهز با منوی متنوع است که می‌توانید غذاهای مختلف را از آن سفارش دهید.

فاصله هتل کوالیتی این اوشن پالمز گوا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کالانگیوت: ۷۰۰ متر
فاصله تا ساحل باگا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل کوکو: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه چاپورا: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است