search
menu

هتل OYO 6554 Hotel Ashirwad Goa

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل OYO 6554 Hotel Ashirwad Goa
امکانات عمومی هتل اویو ۶۵۵۴ آشیرواد گوا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اویو ۶۵۵۴ آشیرواد گوا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل OYO 6554 Hotel Ashirwad Goa


هتل اویو ۶۵۵۴ آشیرواد گوا هتلی اقتصادی است و در شمال شهر گوا ساخته شده‌است. در اطراف ساختمان هتل فضای سبز و آزاد وجود دارد که می‌تواند برای قدم زدن و عکاسی مکان مناسبی باشد. فضای داخلی اتاق‌های هتل OYO 6554 Hotel Ashirwad Goa کاملاً شگفت انگیز است و به زیبایی حال و هوای یک تعطیلات واقعی را به شما می‌دهد. در اتاق ها یک قسمت نشیمن جداگانه با مبل‌ها و صندلی‌های راحت وجود دارد. لابی هتل نیز جای خوبی را برای استراحت و دورهمی است. هتل دارای رستوران است و علاوه بر این در نزدیکی این هتل رستوران‌های مختلفی نیز وجود دارد. اگر با خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌خواهید به این شهر سفر کنید می‌توانید این کار را به آسانی از طریق تورهای گردشگری انجام دهید. سفر به هند و بازدید از جاهای دیدنی گوا مانند جمعه بازار ماپوسا خاطره‌ای بسیار کم نظیر برای شما خواهد بود. در ادامه امکانات و ویژگی‌های هتل را بطور تمام و کمال برای شما ارائه خواهیم کرد.

امکانات عمومی هتل اویو ۶۵۵۴ آشیرواد گوا


اگر قصد دارید این هتل را برای اقامت خودتان انتخاب کنید بهتر است از امکانات آن مطلع شوید تا برحسب آن تصمیم بگیرید. قبل از هر چیز بهتر است بدانید فضای داخلی هتل یک فضای دنج و آرام با دکوراسیون و فضایی از رنگ‌های روشن و گرم است و برای افرادی که این سبک از ترکیب رنگ را می‌پسندند می‌تواند بسیار انتخاب مناسبی باشد. از موارد شاخص و مهم دیگر می‌توان به وجود اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در تمام بخش‌های هتل می‌توانید به آن دسترسی داشته‌باشید و به راحتی به کارهای خود رسیدگی کنید. اگر با خودرو به این شهر سفر کرده‌اید می‌توانید با خیال راحت از پارکینگی که هتل بصورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید. برای استفاده از پارکینگ هتل نیاز به رزرو کردن ندارید. در این هتل شما اجازه سیگار کشیدن نخواهید داشت. دو زبان هندی و انگلیسی زبان‌هایی هستند که شما می‌توانید توسط آن‌ها با کارکنان هتل به راحتی صحبت کنید. فضای داخلی هتل محیط بسیار خوبی را برای اقامت به وجود آورده‌است و دارای تهویه مطبوع مناسبی است. حس‌گرهای دود و آتش در تمام بخش‌های هتل نصب شده‌اند تا بتوانید با خیال راحت اقامت کنید. دوربین‌های مدار بسته نیز در بخش‌های مختلف هتل برای حفظ امنیت بیشتر مسافران نصب شده‌اند. هتل دارای رستوران نیز هست که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در رابطه با اتاق‌های هتل OYO 6554 Hotel Ashirwad Goa در ادامه توضیحاتی ارائه خواهدشد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل دارای فضایی دلنشین برای اقامت هستند زیرا رنگ‌های بکار رفته در دکوراسیون و طراحی داخلی اتاق‌ها رنگ‌های شاد و روشنی هستند. دیوارهای اتاق‌ها نارنجی هستند، پنجره‌های اتاق‌ها دارای پرده‌های آبی رنگی هستند که نشانی از آسمان آبی رنگ هستند. اگر می‌خواهید لباس‌هایتان صاف باشند می‌توانید از کمد دیواری و جا لباسی‌های مخصوصی که در هر اتاق وجود دارد برای نصب لباس‌هایتان استفاده کنید. اینترنت رایگان داخل واحدهای اقامتی این هتل نیز قابل دسترسی است تا به راحتی تماس‌ها و کارهای اینترنتی خود را انجام دهید. واحدها دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی نیز هستند. سشوار و وان نیز داخل حمام وجود دارد. در اتاق‌ها آیینه نیز نصب شده‌است. کف پوش اتاق‌ها به رنگ‌های روشن هستند و نمای تمیزی را به واحدها بخشیده‌اند. تهویه مطبوع مناسبی نیز داخل اتاق‌ها وجود دارد و در هنگام گرما می‌توانید از کولر استفاده کنید. انواع اتاق‌های هتل OYO 6554 Hotel Ashirwad Goa شامل:
• اتاق‌های دو نفره استاندارد
• اتاق‌های دو نفره کوچک

رستوران هتل


هتل دارای رستوران است و در منوی رستوران هتل OYO 6554 Hotel Ashirwad Goa می‌توانید غذاهای بسیار متنوع و محلی را نیز امتحان کنید.

فاصله هتل اویو ۶۵۵۴ آشیرواد گوا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه گوا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ بیشاپ: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه آگودا: ۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت کاجتان: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است