search
menu

هتل Novotel Goa Dona Sylvia Resort

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Novotel Goa Dona Sylvia Resort
امکانات کلی هتل نووتل گوا دونا سیلویا ریزورت
رستوران هتل
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل نووتل گوا دونا سیلویا ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Novotel Goa Dona Sylvia Resort


هتل نووتل گوا دونا سیلویا ریزورت هتلی است ۵ ستاره، لوکس و مدرن که در شهر گوا هند در میان باغ های بسیار زیبا واقع شده است. زیبایی طبیعی این منطقه را می توان در ساحل Cavelossim و Mobor Beach مشاهده کرد. اینجا میهمانان می توانند از دسترسی آسان به همه چیزهایی که این شهر پر جنب و جوش ارائه می دهد لذت ببرند. هتل با موقعیت مناسب خود و دسترسی آسان به جاهای دیدنی شهر از جمله ساحلCavelossim از جمله بهترین سواحل گوا مورد استقبال بسیاری از گردشگران قرار گرفته است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به گوا را داشته باشید، Novotel Goa Dona Sylvia Resort یک مکان ایده آل برای تفریح و استراحت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل نووتل گوا دونا سیلویا ریزورت


کلیه اقامتگاه ها از امکانات رفاهی متفکرانه ای برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیر را تضمین کنند. علاوه بر این، خدمات تفریحی هتل تضمین می کند که شما در طول اقامت از تعداد زیادی از سرگرمی ها مانند دوچرخه سواری، تنیس، دارت، کلاس های آشپزی، کتابخانه، اجرای زنده موسیقی، تیراندازی با کمان و ورزش های آبی لذت ببرید. باشگاه کودکان و زمین بازی کودکان نیز برای بچه ها تدارک دیده شده است. این استراحتگاه همچنین خدمات اجاره دوچرخه را به میهمانان خود می دهد. هتل دارای استخر روباز با صندلی های آفتاب، گزینه های صرف غذا و اتاق های غیر سیگاری با بالکن اختصاصی است. اینترنت رایگان در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و نگهداری از چمدان نیز از دیگر امکانات هتل Novotel Goa Dona Sylvia Resort به شمار می آیند. افراد کم توان یا نا توان می توانند از امکاناتی که در این هتل برای آن ها در نظر گرفته شده استفاده کرده و احساس راحتی کنند. شما می توانید در مرکز تناسب اندام ورزش کرده و با مراجعه به مرکز اسپای SUHAM استراحتی به بدن خود داده و ریلکس کنید.
همچنین هتل نووتل خدماتی مانند اتاق بخار، جکوزی و ماساژ را ارائه می دهد. خدمات ماساژ شامل ماساژ با بافت عمیق، ماساژ با سنگ گرم، ماساژ سوئدی و ماساژ تایلندی است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس کفش نیز در دسترس است. کارکنان خوش برخورد و با تجربه این هتل به زبان های انگلیسی و هندی تسلط دارند و با رفتار خوب خود اقامتی دلنشین را برای شما رقم می زنند. در هتل Novotel Goa Dona Sylvia Resort از کودکان در هر سنی استقبال می شود و کودکان بالای ۱۶ سال بزرگسال محسوب می شوند. تخت اضافی بستگی به اتاقی دارد که انتخاب می کنید و در صورت موجود بودن در اختیار شما قرار می گیرد.

رستوران هتل


رستوران سی گل دارای بوفه غذاهای بین المللی است، در حالی که عصرها می توانید در رستوران مامامیا از غذاهای کبابی لذت ببرید. در تیا ماریا می توانید از نوشیدنی های گوارا لذت ببرید. منو های رژیم غذایی و غذای کودک نیز در صورت درخواست در اختیار شما قرار می گیرد.

اتاق های هتل


هتل دارای انواع اتاق های پرمیوم، اکسکیوتیو تویین ویلا، بوتیک کینگ ویلا و بوتیک تویین ویلا است که با رزرو اتاق دلخواه خود اقامتی بی نظیر را در این هتل تجربه خواهید کرد.

امکانات اتاق های هتل


هتل نووتل گوا دونا سیلویا ریزورت ۱۸۱ محل اقامت مطبوع با دکوراسیون مدرن به همراه مینی بار و گاوصندوق ارائه می دهد. تخت های مموری فوم و ملافه های تازه، تجهیزات تهیه قهوه یا چای و تلویزیون های LED در اتاق های میهمان وجود دارند. حمام اختصاصی شامل دوش، حوله، دمپایی و لوازم آرایشی مناسب است. علاوه بر این اتاق ها شامل اینترنت رایگان، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، روزنامه های مجانی و تلفن هستند.

فاصله هتل نووتل گوا دونا سیلویا ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا جواهرات برادران دین و گلد اسمیس: ۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل کاولسیم: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه راه آهن مارگائو: ۱۴.۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای مادر خدا: ۱۸.۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه دابولیم: ۳۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است