search
menu

هتل Novotel Goa Candolim

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره‌ی هتل Novotel Goa Candolim
امکانات کلی هتل نووتل گوا کاندولیم
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
امکانات تفریحی هتل
فاصله هتل ‌نووتل گوا کاندولیم تا جاذبه‌ های دیدنی نزدیک

درباره‌ی هتل Novotel Goa Candolim


یک بلیط هواپیما به مقصد ایالت گوا هند بگیرید، به ساحل کاندولیم بروید و از اقامت در هتل نووتل گوا کاندولیم لذت ببرید. این هتل پنج ستاره، به دلیل موقعیت مکانی فوق‌العاده و امکانات بی نظیری که دارد، میتواند انتخابی درجه یک برای مسافرین باشد.
در حال حاضر یکی از دغدغه های جدی در سراسر دنیا، ویروس کرونا است. اگر در این روزهای کرونایی مجبور به سفر شدید و انتخابتان هتل نووتل گوا کاندولیم بود، بدانید که تمامی پروتکل های بهداشتی برای محیط، اعم از استریل کردن اتاق ها، رستوران، سالن ماساژ و ... به خوبی انجام میشود.

امکانات کلی هتل نووتل گوا کاندولیم


هتل Novotel Goa Candolim، هتلی مجهز با ظرفیتی بالاست. این هتل مجهز به آسانسوراست که رفت و آمد شما را آسان میکند. امکانات تفریحی، رفاهی، بهداشتی و ... از دیگر امکانات مثبت این هتل است که میتواند سفری خاطره‌ انگیز را برای شما رقم بزند.
امکاناتی که هتل نووتل گوا کاندولیم برای کودکان در نظر گرفته نیز در نوع خود جالب و قابل بحث است و فرزند خردسال شما میتواند سفری به یاد ماندنی و جوی مفرح را تجربه کند. رستوران مجهز، صندوق امانات، خدمات رسانی ۲۴ ساعته، سرویس رفت و آمد کاملا رایگان، پارکینگ، اینترنت وای فای رایگان در لابی هتل و ... از دیگرامکانات این هتل پنج ستاره‌ی زیباست.

اتاق های هتل


هتل نووتل گوا کاندولیم دارای ۱۴۹ اتاق با ظرفیت و تخت های متفاوت است که دست مسافرین را برای انتخاب محل اقامتشان باز گذاشته است.
در هتل نووتل گوا کاندولیم‌ چندین نوع اتاق وجود دارد؛ superior room king bed, Deluxe room king bed, luxury room, elegance suite. اتاق ها کاملا مجهز و با دسترسی فوق‌العاده است که اقامت را در هتل Novotel Goa Candolim آسان میسازد. اتاق های هتل نووتل گوا کاندولیم از امکانات بی نظیری برخوردارند که این هتل را متمایز میکند. منظره ای که از اتاق ها قابل مشاهده است بسیار چشم نواز و آرامش بخش است. به طور کلی عملکرد هتل نووتل گوا کاندولیم در چیدمان اتاق ها مثال زدنی است.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل نووتل گوا از سیستم تهویه مناسب و مطبوعی برخوردار است. در تمامی اتاق های این هتل، مسافرین میتوانند از امکاناتی همچون سرویس بهداشتی لوکس، مدرن ترین سیستم های گرمایشی و سرمایشی، نورپردازی زیبا و ... بهره ببرند.
در همه اتاق های هتل نووتل گوا کاندولیم، لوازم آرایشی قرار داده شده است تا کار خانم هایی را که این هتل را برای اقامت انتخاب میکنند راحت تر کند.
این اتاق ها به جدیدترین نسل تلویزیون های هوشمند مجهز شده اند که میتواند تفریح خوبی برای افرادی باشد که اوقات خود را در اتاق های هتل نووتل گوا سپری می کنند.

رستوران هتل


یکی از نکات بارز و مهم هر هتل و اقامتگاهی، رستوران آن است که هتل نووتل گوا در این مورد یکی از بی رقیب ها است. رستورانی مجهز به سیستم تهویه هوا، با طراحی بی نظیر معماران بومی و تنوع غذایی بالا وهمچنین کادری حرفه ای و مجرب. رستوران روزانه این هتل از تنوع بالایی برخوردار است؛ داشتن غذاهای مکزیکی، هندی، آسیایی، تایلندی و هزاران نوع دیگر، این تنوع را در رستوران هتل Novotel Goa Candolim تایید میکند. همچنین این هتل از یک پیتزا فروشی مجزا و دو کافه مختلف تشکیل شده است که جذابیت غذاونوشیدنی ها را دراین رستوران دو چندان میکند.

امکانات تفریحی هتل


هتل نووتل گوا کاندولیم از امکانات تفریحی فوق العاده ای برخوردار است. اگر اهل مطالعه هستید، نگران همراه نداشتن کتاب هایتان نباشید چرا که در دل این هتل زیبا، کتابخانه ای مجهز و بزرگ قرار دارد که هر گونه کتابی را در دل خود جای داده است.
کادر این کتابخانه کاملا آماده به خدمت هستند و به تمامی سوالات شکل گرفته در ذهن شما پاسخ میدهند.
در بدو ورود به این هتل، در نگاه اول استخری لوکس را مشاهده خواهید کرد؛ این استخر برای مهمانان هتل کاملا رایگان است و خدماتی همچون مدیتیشن را در کنار این استخر میتوانید دریافت کنید.
اگردر هتل نووتل گوا کاندولیم به ماساژاحتیاج داشتید و خواستید بعد از یک روز تفریحی که در کشور زیبا و رنگارنگ هند سپری کرده اید، خستگی را از خود دور کنید، این امکان را دارید که ازیک‌ ماساژ حرفه ای استفاده کنید، چراکه در هتل نووتل گوا سالن ماساژی مجهز با ماساژورهایی کار بلد وجود دارد که آماده خدمت رسانی به شماست و شما میتوانید لحظات آرامش بخشی را در این سالن سپری کنید؛ علاقه مندان به ورزش پینگ پنگ نیز میتوانند اقامت خوشی را تجربه کنند زیرا قابلیت برگزاری بازی پینگ پنگ در این هتل وجود دارد و میتوانید تفریحی جذاب و هیجان انگیز را تجربه کنید.
اگر تا آخرین روز سفرتان وقت گشت و گذار در مراکز خرید را نداشتید، نگران نباشید زیرا در هتل Novotel Goa Candolim یک فروشگاه بسیار بزرگ وجود دارد که نیازتان را کاملا برطرف میکند.
کودکان درهتل نووتل گوا کاندولیم میتوانند به زمین بازی مخصوص خودشان بروند و فضایی سالم، مهیج و مفرح را تجربه کنند و والدین نیز نگران نگهداری کودکان خود نباشند؛ زیرا هتل نووتل گوا کاندولیم و‌کادر مجرب آن، امنیت کودکان را فراهم‌ میکند، البته اتاق های بازی برای افراد بزرگسالی که گیمر هستند نیز وجود دارد که این، یکی دیگر از امتیازهای مثبت هتل نووتل گوا کاندولیم است.
اگر ورزش جزئی جدانشدنی از زندگی شما است وحتی در سفر نیز این موضوع برایتان اهمیت دارد باید این نوید را به شما بدهیم که این هتل دارای سالن ورزشی با تمامی وسایل مورد نیاز است که میتوانید سفری سلامت را تجربه کنید. چنانچه با تیم خود به سفری کاری آمده اید و نیاز دارید با کارمندان و دوستان خود جلسه ای داشته باشید، میتوانید از سالن اجتماعات این هتل استفاده کنید و به گپ و گفت بپردازید.
سونا و جکوزی به صورت اختصاصی نیز از دیگر امکانات این هتل زیبا است. با خرید بلیط هواپیما خارجی به مقصد کشور هند تمامی این امکانات تفریحی جذاب را دریافت کنید و سفری خاطره انگیز را برای خود ودوستانتان رقم بزنید.

فاصله هتل ‌نووتل گوا کاندولیم تا جاذبه‌ های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا گالری ماریو: ۴۵۰ متر
فاصله هتل تا ساحل کاندولیم: ۴/۱ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل کالانگوت: ۵/۳ کیلومتر
فاصله هتل تا دژ آگوادا: ۹/۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه گوا: ۷/۴ کیلومتر
فاصله هتل تا بازار ماپوسا: ۷/۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است