search
menu

هتل Mayfair Hideaway Spa Resort Goa

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mayfair Hideaway Spa Resort Goa
امکانات کلی هتل می فیر هاید اوی اسپا ریزورت گوا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل می فیر هاید اوی اسپا ریزورت گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mayfair Hideaway Spa Resort Goa


هتل ۴ ستاره می فیر هاید اوی اسپا ریزورت گوا در امتداد ساحل Konkan واقع شده است و اقامتگاهی مشرف به دریای عرب ارائه می‌دهد. استراحتگاه اسپای Mayfair Hideaway Spa Resort Goa در ۱۸ کیلومتری ایستگاه راه آهن Madgaon قرار دارد. فرودگاه دابولیم تقریبا ۴۵ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد. در هنگام سفر به گوا می‌توانید از سواحل گوا و جمعه بازار ماپوسا نیز دیدن کنید. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به گوا، این هتل با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل می فیر هاید اوی اسپا ریزورت گوا


این هتل دارای ۲ رستوران، یک استخر روباز و یک مرکز تناسب اندام است. علاوه بر این، یک بار، یک اسنک بار و اغذیه فروشی و یک اتاق بخار در محل موجود است. بعد از ورزش و شنا می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. وای فای رایگان در مناطق عمومی و پارکینگ رایگان نیز ارائه می‌شود. پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، انبار چمدان و صرافی از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز در این هتل برای راحتی میهمانان ارائه می‌شود. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه‌های گردشگری امکان کرایه خودرو فراهم شده است. برای میهمانانی که دارای کم توانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای رفتن به طبقات بالاتر می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل Mayfair Hideaway Spa Resort Goa ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های ویژه‌ای برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.
کارکنان میز تور در تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری به میهمانان کمک می‌کنند تا وقت گرانبهای خود را در صف‌های طولانی تهیه بلیط از دست ندهند. امکانات تجاری مناسب شامل میز، فکس، فتوکپی، روزنامه رایگان و تلفن است. فعالیت های تفریحی از جمله بیلیارد و کتابخانه در این هتل وجود دارد. هتل می فیر هاید اوی اسپا ریزورت دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی در صورت درخواست در دسترس هستند. تخت اضافی نیز با پرداخت هزینه در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. پرسنل کارآزموده هتل به زبان‌های انگلیسی و هندی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل می فیر هاید اوی اسپا ریزورت گوا دارای اتاق‌های لوکس و سوئیت مجهز به تهویه مطبوع است. این هتل دارای ۳۰ اقامتگاه است که از طریق راهروهای بیرونی قابل دسترسی هستند و دارای پخش کننده DVD و مینی بار رایگان هستند. هر اقامتگاه به صورت جداگانه مبله و با اثاثیه چوبی باشکوه تزئین شده است. تخت‌ها دارای ملحفه‌های پنبه‌ای مصری و ملافه‌های درجه یک هستند. تلویزیون‌های ال سی دی ۳۲ اینچی دارای کانال‌های کابلی هستند. بطری آب معدنی، چای‌ساز و قهوه‌ساز نیز در هر اتاق وجود دارد. میهمانان می‌توانند از اینترنت بی سیم رایگان موجود در اتاق‌ها استفاده کنند. برای آسایش و راحتی هر چه بیشتر میهمانان حمام‌ها شامل دوش و وان، سشوار، دمپایی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


Nautica و Bar and Grill طیف وسیعی از غذاها از جمله غذاهای هندی، اروپایی و آسیایی را سرو می‌کنند. بار آکواریوم برای انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارا در دسترس است. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن، غذای مخصوص کودک، کیک و شکلات نیز در صورت درخواست در هتل Mayfair Hideaway Spa Resort Goa ارائه می‌شوند.

فاصله هتل می فیر هاید اوی اسپا ریزورت گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل موبور: ۷۵۰ متر
فاصله تا ساحل کاناگوینیم شمالی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا ساحل کاناگوینیم جنوبی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه کابو د راما: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل کولا: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است