search
menu

هتل Kenilworth Resort & SPA,Goa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kenilworth Resort & SPA,Goa
رستوران های هتل کنیل ورت اند اسپا گوا
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات ورزشی، تفریحی هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل کنیل ورت ریزورت اند اسپا گوا تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Kenilworth Resort & SPA,Goa


هتل کنیل ورت ریزورت اند اسپا گوا از هتل های ۵ ستاره ای است که با خدمات و امکانات خود نسخه بهتری از اقامت در گوا را به نمایش گذاشته است. گوا مقصد محبوبی برای گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما به هند سفر کرده اند و با جاذبه هایش هر گردشگری را ناچار به اقامتی چندین روزه می کند. از بین هتل ها و ریزورت های مختلف هتل کنیل ورت ریزورت اند اسپا گزینه مناسبی برای اقامت در گوا است به ویژه اگر انتظار خدمات فراوانی از هتل داشته و هزینه هتل چندان برایتان مهم نیست. این هتل لوکس هندی با امکانات و خدمات مدرنش به خوبی از عهده انتظاراتتان بر خواهد آمد.

رستوران های هتل کنیل ورت اند اسپا گوا


هتل Kenilworth Resort & SPA Goa در کل ۶ گزینه غذاخوری دارد که ۳ تای آن ها رستوران و ۳ تای دیگر بارهستند. یکی از رستوران ها به نام رستوران پالمز مسئولیت اصلی تهیه غذا برای مهمانان را دارد و از ساعات اولیه صبح تا هنگام شام با مجموعه ای از غذاهای چینی، هندی، ایتالیایی و بین المللی آماده پذیرایی از مهمانان است. در سوی دیگر هتل Kenilworth Resort & SPA,Goa رستوران سَلو قرار گرفته که انواع غذاهای محبوب ایتالیایی را در وعده های برانچ و شام سرو می کند. رستوران سی هاوک نزدیک ساحل قرار گرفته و با غذاهای چینی، ژاپنی و بین المللی خود خاطره خوشی از غذا خوردن در ساحل را برایتان رقم خواهد زد.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


انواع اتاق های هتل Kenilworth Resort & SPA,Goa شامل اتاق های دابل، سوپریور دلوکی دابل، پرمیر کلاب، اتاق خانواده و سوئیت هستند که در بین آن ها سوئیت هتل رو به دریا بوده و چشم اندازش امواج زیبای دریا است در نتیجه اگر منظره اتاق برایتان مهم است هنگام رزرو هتل به این مسئله توجه کنید. همه اتاق ها دارای تلویزیون صفحه تخت با شبکه های کابلی، مینی بار، چای/ قهوه ساز و صندوق امانات شخصی هستند. از بالکن اتاق ها می توانید نگاهی به فضای سرسبز هتل و یا دریا داشته باشید.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل


Kenilworth Resort & SPA,Goa دارای جکوزی روباز و استخر شنایی است که به عنوان دومین استخر شنای بزرگ گوا شناخته شده. باشگاهی مجهز با مربی خصوصی برای ورزشکاران در نظر گرفته شده و اگر خسته از گشت و گذار هستید، بخش اسپا هتل با سونا، جکوزی و خدمات ماساژ آماده است تا خستگیتان را رفع کند. تورهای دوچرخه سواری، زمین بازی تنیس و اتاق بازی از امکانات تفریحی هتل هستند. برای کودکان علاوه بر زمین بازی مخصوص، سرسره آبی در استخر کودکان قرار داده شده و بازی های فکری و آموزشی برایشان فراهم شده است.

امکانات و خدمات هتل


هتل کنیل ورت ریزورت اند اسپا به اندازه ای امکانات و خدمات فراهم کرده که مهمانانش تنها برای بازدید از جاهای دیدنی گوا از هتل خارج شوند. یکی از قابل توجه ترین امکانات کنیل ورت که به خوبی اهمیت رفاه مهمانان برای هتل Kenilworth Resort & SPA,Goa را نشان می دهد امکانات مخصوص سالمندان و افراد توان یاب است. برای این دسته از مهمانان علاوه بر رمپ، دستگیره در سرویس های بهداشتی، سینک روشویی مطابق با اندازه ویلچر و زنگ خطر مخصوص در اتاق ها ایجاد شده است. سایر مهمانان هتل از خدمات و امکاناتی مانند کرایه اتومبیل، اتاق های بدون سیگار، شاتل فرودگاهی، خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، خدمات تور، خدمات تبدیل ارز، پارکینگ و اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و غیره استفاده خواهند کرد.

فاصله هتل کنیل ورت ریزورت اند اسپا گوا تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل طلایی ماجوردا: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا رستوران مارتین: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه هوانوردی نیروی دریایی هند: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا بندر مورماگوا: ۱۵.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است