search
menu

هتل Estrela Do Mar Beach Resort Goa

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Estrela Do Mar Beach Resort Goa
امکانات عمومی هتل استرلا دو مار بیچ ریزورت گوا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل استرلا دو مارپیچ ریزورت گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Estrela Do Mar Beach Resort Goa


هتل استرلا دو مار بیچ ریزورت از هتل‌های ۴ ستاره با ساحل اختصاصی در شهر گوا هندوستان است. این هتل بی‌نظیر دارای موقعیت قرارگیری بسیار خوبی بوده و با ارائه امکانات رفاهی و تفریحی مناسب مسافران زیادی را به خرید بلیط هواپیما مشتاق می‌کند. این هتل چهار ستاره در طول سال از مسافران زیادی استقبال کرده و اقامتی به‌یادماندنی برایشان فراهم می‌کند. با توجه به اینکه این هتل در ساحل کالانگوته واقع‌شده است، دارای ساحل اختصاصی بوده و همین امر در به شهرت رسیدن آن نقش به سزایی دارد. هتلEstrela Do Mar Beach Resort Goa تا ایستگاه اتوبوس ماپوسا حدوداً ۱۲ کیلومتر، تا ایستگاه اتوبوس پنجی نیز ۱۶ کیلومتر و تا ایستگاه قطار نیز ۲۰ کیلومتر فاصله دارد، همچنین فرودگاه دابلین و قطار واسکو دی گاما با ۴۵ کیلومتر فاصله از این هتل امکان دسترسی به سایر نقاط شهر مانند قلعه آگودا، کلیسای بوم ژیزوس و معبد شری مانگشی و چندین جای دیگر را فراهم می‌کند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، ساحل اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل استرلا دو مار بیچ ریزورت گوا


از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به مرکز بیزینس اشاره کرد که در این قسمت اتاق‌های جلسه کوچک دایره شده است تا مسافرانی که به‌قصد کار و تجارت عازم شهر گوا می‌شوند، به‌راحتی جلسات و کنفرانس‌های کاری‌شان را در این قسمت برگزار کنند. خدمات دیگر مانند کرایه اتومبیل نیز برای تمامی مهمانان در این هتل ارائه می‌شود. تورهای گردشگری و آشنایی با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی از امکانات ارائه‌شده در این هتل به شمار می‌روند. در لابی هتل Estrela Do Mar Beach Resort Goa می‌توانید از خدماتی مانند اتاق چمدان، میز تور و گردشگری، صرافی برای تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش نیز هزینه مجزا دارند. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های هندی و انگلیسی تسلط دارند. برای آن دسته از مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. علاوه بر همه موارد گفته‌شده می‌توان به اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر نقاط هتل و در داخل اتاق‌ها و در کنار ساحل قابل‌دسترس است. پارکینگ این مجموعه نیز اختصاصی و رایگان بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند و استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به ساحل اختصاصی و امکانات باربیکیو اشاره کرد. همچنین می‌توانید از موسیقی زنده، سرگرمی‌های عصرانه و انواع ورزش‌های آبی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. کتابخانه، میز تنیس و میز بیلیارد نیز برای دوستداران فراهم گردیده شده است. استخر موجود در این هتل روباز بوده و استفاده از آن رایگان است که در طول سال دایر می‌شود. در کنار استخر می‌توانید از صندلی‌های آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. همچنین چندین نوع وسیله بازی در استخر برای کودکان فراهم‌شده است. از امکانات مربوط به سلامتی در هتل Estrela Do Mar Beach Resort Goa می‌توان به امکانات اسپا با انواع ماساژ اشاره کرد که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. برای کودکان نیز زمین‌بازی روباز با انواع دستگاه‌ها و وسیله‌های بازی فراهم کرده‌اند که می‌توانند ساعت‌ها در این قسمت سرگرم شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل انواع گوناگونی دارند که بر اساس تعداد نفرات و علاقه‌تان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کرده و اقامتی خوش برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق دلوکس، اتاق دوبل اکسکیوتیو، اتاق خانواده، اتاق دوبل استاندارد، سوئیس، کلبه چوبی سوئیس گرند و اتاق کلاب و سوئیت جونیور. اتاق‌های موجود در داخل این هتل با طراحی منحصربه‌فرد خود از وسایل و اسباب مدرن و راحتی استفاده‌شده است. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های کابلی و ماهواره‌ای، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، اینترنت وای فای رایگان، حمام اختصاصی در داخل اتاق‌ها اشاره کرد که مجهز به دوش و توالت فرنگی، حوله، شلوار هستند. برخی از واحدهای اقامتی موجود در هتل Estrela Do Mar Beach Resort Goa دارای بالکن بوده و چشم‌انداز بسیار زیبایی رو به باغ و ساحل دارند. از سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم سرمایشی و گرمایشی، امکانات اتوکشی، کاناپه تخت شو، میز کار اشاره کرد. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محلی دورتر از سایر مسافران مراجعه کنند.

رستوران هتل


در این هتل رستورانی دایر گردیده شده‌اند که بر اساس سلیقه و ذائقه‌تان می‌توانید به رستوران موردنظرتان مراجعه کنید و انواع غذاها را سفارش دهید. رستوران La Sana Vida انواع غذاهای بین‌المللی و دریایی، رستوران Lagoon انواع غذاهای گوشتی و انواع نوشیدنی و رستوران دیگر مخصوص غذاهای گیاهخواران است که با خیال راحت این‌گونه مسافران می‌توانند غذاهای موردنیازشان را در این رستوران سفارش دهند.

فاصله هتل استرلا دو مارپیچ ریزورت گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه ریس ماگوس: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه آگودا: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کاکولو مال: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا قصر بی شاپ: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا پل پنجی: ۱۰.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است