search
menu

هتل Bloomrooms Calangute Goa

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bloomrooms Calangute Goa
امکانات و خدمات عمومی هتل بلومرومز کالانگوته گوا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بلومرومز کالانگوته گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bloomrooms Calangute Goa


هتل بلومرومز کالانگوته همراه با محیط دلنشین و زیبای خود آماده‌ی ایجاد لحظات شاد و مفرح برای شما است. این هتل که در شهر کالانگوته ایالت گوا هند واقع شده است، از جمله هتل‌های معروف منطقه به شمار می‌رود. لازم به ذکر است، هتل Bloomrooms Calangute موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر دارد؛ در واقع، زوج‌هایی که با خرید بلیط هواپیما به این هتل سفر کرده بودند، امتیاز خوبی به این هتل داده‌اند که قطعا مهر تائیدی بر موقعیت مکانی ایده‌آل این هتل محسوب می‌شود. باید به این مورد هم اشاره کنیم که طبق بررسی‌‌های انجام‌شده، هتل بلورومز کالانگوته، در صدر جذاب‌ترین بخش‌های منطقه از نظر مهمانان قرار گرفته است. از آنجایی که منطقه گوای هند در نزدیکی اقیانوس هند و دریای عرب واقع شده است، در نتیجه، سواحل گوا در نزدیکی این هتل در زمره‌ی جاذبه‌های دیدنی و گردشگری ممتاز این منطقه قرار می‌گیرند. در همین راستا، می‌توانیم به ساحل کاندولیم که دارای ساحل ماسه‌ای زیبا و آفتابگیر است، اشاره کنیم. ساحل کالانگوت نیز که طولانی‌ترین خط ساحلی در در بخش شمالی گوا را دارد، محبوب‌ترین ساحل در منطقه گوای هند به شمار می‌رود و نظرات مثبت بسیاری از گردشگران و علی‌الخصوص مسافران هتل Bloomrooms Calangute دریافت کرده است. اگر علاقه‌مند به ورزش‌های آبی هستید، ساحل باگا می‌تواند انتخاب خوبی در این سفر برای شما باشد. البته فراموش نکنیم که هتل بلومرومز کالانگوته نیز، استخر شنای مخصوص خودش را دارد و در ادامه به این مورد و سایر امکانات هتل نیز اشاره خواهیم کرد و متوجه خواهید شد که ۴ ستاره بودن این هتل، بی‌دلیل نیست.

امکانات و خدمات عمومی هتل بلومرومز کالانگوته گوا


این روزها، زندگی همه افراد تا حدودی به اینترنت گره خورده است، تا جایی که حتی بسیاری، از این طریق کسب درآمد می‌کنند. در نتیجه، عدم وجود آن در زندگی حتی برای چند ساعت دشوار است، چه برسد به سفری چندین روزه به کشوری دیگر. به همین منظور، تیم هتل Bloomrooms Calangute این مهم را فراهم کرده است و آن را به صورت رایگان هم در لابی و هم در اتاق‌ها در اختیار مهمانان قرار می دهد. هتل بلومرومز کالانگوته خدمات رایگان دیگری نیز دارد. در بین این خدمات، می‌توان به پارکینگ اختصاصی اشاره کنیم. حمل و نقل فرودگاه از دیگر موارد محبوب در هتل Bloomrooms Calangute محسوب می‌شود که برخلاف خدمات مذکور، در قبال پرداخت هزینه‌ای اندک به مهمانان ارائه می‌شود. بهتر است به این نکته هم اشاره کنیم که کارکنان این اقامتگاه به دو زبان انگلیسی و هندی مسلط‌اند و قادر به پاسخگویی به مهمانان در طول شبانه روز هستند. امنیت بالای هتل بلومرومز کالانگوته یکی از دلایل قانع کننده برای خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو این اقامتگاه به شمار می‌رود. بنابراین، علامت هشدار آتش‌سوزی، کپسول‌های آتش‌نشانی‌ی موجود، دوربین‌‌های مداربسته متعدد در فضاهای بیرونی و مشترک داخل اقامتگاه، هشدار امنیتی، گاوصندوق و نگهبانی شبانه روزی، از جمله امکانات هتل برای افزایش امنیت و آسایش مهمانان قلمداد می‌شود. همچنین بابت مجهز بودن این هتل به آسانسور، نگرانی‌ای در مورد پله‌های پر تعداد وجود ندارد. لازم به ذکر است که خشکشویی لباس‌ها در هتل بلومرومز وجود دارد، که البته به شرط پرداخت هزینه‌ای اندک صورت می‌گیرد. کتابخانه این هتل برای علاقمندان به کتاب و مطالعه، می‌تواند بسیار جالب و لذت‌بخش باشد.

امکانات تفریحی هتل


استخر رایگان این هتل، هر هفت روز هفته از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۸:۳۰ عصر دایر است و شما می‌توانید لذت کافی از سفر خود را در این فضای دلچسب دوچندان کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل بلومرومز کالانگوته، بابت امکانات ایده‌آل و درجه یک اتاق‌های خود، محبوبیت زیادی کسب کرده است. سیستم تهویه مطبوع، چای و قهوه‌ساز مخصوص، اتو و میز اتو، حمام اختصاصی با دوش دستی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار از جمله امکانات مهم در اتاق‌ها هستند. عوامل هتل Bloomrooms Calangute برای سرگرمی نیز امکانات مورد نیاز را تدارک دیده‌اند. این تجهیزات عبارتند از: میز مخصوص برای کار و سرگرمی، تلویزیون ۳۲ اینچ صفحه‌تخت، کانال‌های تلویزیونی کابلی و سایر موارد. نظافت روزانه اتاق‌های یک هتل توسط کارکنان قطعا اهمیت بالایی برخوردار دارد و هتل بلومرومز نیز به بهترین شکل ممکن این امکان را به وجود آورده است.

رستوران هتل


لازم به ذکر است که در این هتل دیگر دغدغه ناهار و شام ندارید و شما می‌توانید از رستوران اختصاصی آن استفاده کنید.

فاصله هتل بلومرومز کالانگوته گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل باگا: ۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه چاپورا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه آگوادا: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل کالانگوت: ۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل کاندولیم: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل سینکوریم: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است