search
menu

هتل Alila Diwa Goa

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Alila Diwa Goa
امکانات عمومی هتل علیلا دیوا گوا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل علیلا دیوا گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Alila Diwa Goa


هتل علیلا دیوا از هتل‌های ۵ ستاره در شهر گوا در هندوستان است. این هتل ساحل اختصاصی داشته و یکی از گزینه‌های بسیار مناسب و موردتوجه مسافران در طول سال قرار می‌گیرد. همچنین این هتل زیبا دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی بوده و از میهمانان و مسافران زیادی استقبال می‌کنند. با انتخاب این هتل برای اقامت تنها ۶ دقیقه پیاده‌روی تا ساحل خواهید داشت و تنها ۵۰۰ متر تا ساحل گونسوا فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی گوا با ۲۰ دقیقه فاصله از هتل Alila Diwa Goa از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از جاهای دیدنی گوا می‌توان به قلعه آگودا، کلیسای بوم ژیزوس، معبد شری مانگشی اشاره کرد. سایر ساحل‌های نزدیک به این هتل نیز عبارت‌اند از ساحل ماژوردار و ساحل کولوا و بنائولیم که به مسافران این هتل بازدید از این ساحل‌ها پیشنهاد می‌شود، پس همین حالا با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل سفری خاطره انگیز تجربه کنید. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار.

امکانات عمومی هتل علیلا دیوا گوا


اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل، در نزدیکی ساحل و داخل اتاق‌ها قابل‌دسترس است. همچنین شاتل گشت‌وگذار برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر گوا در این هتل دایر شده است. به دلیل حیوان‌دوست بودن این هتل به‌راحتی می‌توانید حیوانات خانگی را به همراه خود ببرید. مبلمان در فضای بیرونی هتل چیده شده است، همچنین خدمات باربیکیو نیز با هزینه مجزا در این هتل ارائه می‌شود. در مرکز بیزینس می‌توانید جلسات کاری‌تان را برگزار کرده و از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. پارکینگ اختصاصی رایگان در این هتل دایر شده است که بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. میز تور و گردشگری برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در لابی دایر گردیده‌اند. اتاق چمدان مخصوص وسایل و چمدان نیز تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان در لابی این هتل وجود دارد. در صورت نیاز به پول رایج این کشور می‌توانید در صرافی موجود در لابی هتل Alila Diwa Goa تبدیل ارز کنید. به بخش پذیرش می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته مراجعه کنید که کارکنان با خوش‌رویی از مسافران استقبال می‌کنند. خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی شامل هزینه جداگانه بوده و در لابی این هتل انجام می‌گیرند. کارکنان در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و هندی تسلط داشته و با میهمانان ارتباط برقرار می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل پنج ستاره می‌توانید از استخر شنا بهره‌مند شوید. استخرها به‌صورت روباز بوده و استفاده از آن‌ها رایگان است و همه استخرها در طول سال دایر می‌شوند. استخر اول و دوم برای تمامی رده‌های سنی مناسب است ولی استخر آخر فقط مخصوص کودکان است. در باشگاه بدن‌سازی با مربی اختصاصی می‌توانید ورزش کنید، همچنین در قسمت اسپا می‌توانید از انواع ماساژ و صندلی ماساژ بهره‌مند شوید. خدمات مربوط به پوست، مو و ناخن در قسمت زیبایی انجام می‌گیرد. حمام عمومی و روباز، جکوزی داغ همراه با سونا در هتل Alila Diwa Goa دایر شده‌اند که شامل هزینه جداگانه بوده و استفاده از آن‌ها به همه مسافران توصیه می‌شود. سایر خدمات تفریحی مانند موسیقی زنده، کلاس‌های آشپزی، تورهای گردشگری، ساحل، بدمینتون، تنیس، سرگرمی‌های عصرانه، کلاب کودکان و بیلیارد. علاوه بر آن مرکز اسپا در این هتل دایر شده که انواع خدمات مربوط به ریلکس کردن را برای مسافران خود ارائه می‌دهد. باشگاه بدن‌سازی به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و کلاس‌های یوگا نیز هر سه‌شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود. برای کودکان کلاب بازی در نظر گرفته‌شده است که می‌توانید انواع سرگرمی‌ها را در این قسمت از تجربه کنید. فضای بازی سرپوشیده نیز مخصوص کودکان بوده و در داخل هتل تعبیه‌شده است که کودکان می‌توانند ساعت‌ها در این قسمت سرگرم شوند. همچنین محلی برای نگهداری از کودکان خردسال در این هتل فراهم کرده‌اند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


با اقامت در این هتل می‌توانید حیات‌وحش را از اتاق‌ها و سوئیت‌هایتان تماشا کنید که یکی از گزینه‌های نادر در میان هتل‌ها محسوب می‌شود. انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل علیلا دیوا عبارت‌اند از اتاق کینگ با بالکن، اتاق توئین با بالکن، اتاق کینگ خانواده با بالکن، اتاق توئین خانواده با بالکن، سوئیت خانواده با بالکن و سوئیت کینگ با بالکن. اتاق‌های موجود در داخل این هتل بزرگ بوده و با ارائه امکانات و خدمات رفاهی مناسب اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران رقم می‌زنند. همه اتاق‌ها دارای دکوراسیون خاص و زیبایی هستند و از تختخواب‌ها با سایزهای بسیار بزرگ استفاده‌شده است علاوه بر آن حمام اختصاصی همراه با جکوزی در داخل اتاق‌ها تعبیه‌شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، کتری برقی، وسایل شستشو، میز کار، فضای نشیمن، تلویزیون، تلفن، بالکن همراه با مبلمان. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محل مشخص‌شده و به دور از سایر مسافران مراجعه کنند.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل در هر سه وعده غذایی در حال ارائه انواع غذاهای بین‌المللی و محلی است. سه رستوران در این هتل دایر شده است که انواع غذاها را ارائه می‌دهند؛ رستوران VIVO انواع غذاهای آمریکایی، چینی، بریتانیایی، هندی، اندونزیایی، ایتالیایی، مدیترانه‌ای، مکزیکی، آسیای شرقی، پیتزا، پرتغالی، دریایی، تایلندی، استرالیایی، روسی، محلی، آسیایی، بین‌المللی، آمریکای لاتین و اروپایی به‌صورت سلف‌سرویس و منویی، رستوران Spice Studio انواع غذاهای هندی و محلی فقط در وعده شام و میان وعده به‌صورت منویی و رستوران Bistro غذاهای مدیترانه‌ای به‌صورت منویی ارائه می‌دهند. همچنین در قسمت بار و کافی‌شاپ می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسر و کیک را سفارش دهید.

فاصله هتل علیلا دیوا گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل سان ست: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای مادر خدا: ۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل بتالبالیم: ۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل کولوا: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است