search
menu

هتل Adamo The Bellus Hotel Goa

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Adamo The Bellus Hotel Goa
امکانات کلی هتل آدامو د بلوز گوا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آدامو د بلوز گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Adamo The Bellus Hotel Goa


هتل آدامو د بلوز گوا یکی از بهترین هتل‌های Calangute North Goa با سواحل زنجیره‌ای در نزدیکی آن است. تصور کنید که با صدای امواجی که در بیرون اتاقتان وجود دارد از خواب بیدار می‌شوید و دریای عرب تابش نور خورشید را بر رویتان منعکس می‌کند. سفر به گوا، مقصد نهایی تعطیلات هند، با موقعیت مکانی خوب و مهمان نوازی هتل Adamo The Bellus Hotel Goa بسیار شگفت‌انگیزتر می‌شود. این هتل با پس‌زمینه‌ای زیبا از ساحل پرجنب ‌وجوش Calangute، ترکیبی از خدمات بی‌نظیر، اتاق‌ها و سوئیت‌های زیبا را ارائه می‌دهد. این هتل طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را برای استراحت و تجدید قوا ارائه می‌دهد. با کاوش در کلیساها و بناهای تاریخی می‌توانید ماهیت گوا را درک کنید. قلعه آگوادا، کلیسای بوم ژیزوس و پل پنجی از جاذبه‌های گردشگری جذاب اطراف این هتل به شمار می‌آیند. این هتل ده دقیقه پیاده تا مرکز شهر Calangute فاصله دارد. فرودگاه بین المللی گوا ۴۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به هند و گوا را داشته باشید، این هتل با ارائه امکانات رفاهی عالی و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل آدامو د بلوز گوا


این هتل یک زمین بازی کودکان را برای کودکان کوچک ارائه می‌دهد. سرویس ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست در دسترس است. هتل همچنین دارای یک میز تور است تا میهمانان را در مورد درخواست‌ها و نیازهای خود راهنمایی کند. اینترنت بی سیم رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، کرایه خودرو و صندوق امانات از دیگر خدماتی هستند که در هتل Adamo The Bellus Hotel Goa برای آسایش و راحتی میهمانان ارائه می‌شوند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای افرادی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. برای استراحت می‌توانید مدتی را در آبگرم پر زرق و برق La Soin سپری کنید. یک استخر روباز نیز در هتل وجود دارد که برای پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید در آن شنا کرده و در صندلی‌های آفتاب کنار استخر آفتاب بگیرید. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان مجرب و با اخلاق هتل آدامو د بلوز گوا با تسلط به زبان انگلیسی و هندی از میهمانان استقبال کرده و آماده پاسخگویی به سوالات آن‌ها هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل آدامو د بلوز گوا عبارتند از:
• اتاق دبل لوکس
• سوئیت
• سوئیت بلوز
• اتاق ریجنسی
• اتاق‌های خانوادگی
اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع درهتل آدامو بلوز دارای پنکه سقفی هستند. اتاق‌ها بالکن‌هایی دارند که مشرف به باغ یا استخر هستند. در هر اتاق تلفن، وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای و مینی بار وجود دارد. برای تهیه چای و قهوه می‌توانید از چای ساز و قهوه ساز موجود در اتاق خود استفاده کنید. در هر اتاق هتل Adamo The Bellus Hotel Goa حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان نیز وجود دارد.

رستوران هتل


نواع غذاهای چینی، اروپایی و محلی هندی را می‌توانید در رستوران کلوو میل کنید. نوشیدنی‌های سبک در بار استخر سرو می‌شود. اگر به دنبال یک رستوران هندی هستید، از Pousada by the Beach، Souza Lobo، یا رستوران و بار Fat Fish دیدن کنید، که همگی در فاصله کوتاهی از هتل Adamo The Bellus Hotel Goa قرار دارند.

فاصله هتل آدامو د بلوز گوا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه آگوادا: ۵.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه ریس ماگوس: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کاکولو: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه ایالتی گوا: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است