search
menu

هتل Vibe By The LaLiT Traveller Faridabad

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Vibe By The LaLiT Traveller Faridabad
اماکن نزدیک به هتل وایب بای دِ لالیت ترَولر

درباره هتل Vibe By The LaLiT Traveller Faridabad


هتل وایب بای دِ لالیت ترَولر یکی از هتل‌های ۴ ستاره شهر فریدآباد (Faridabad) هندوستان که در نزدیکی دهلی قرار دارد است. شهری که در آن شاهد فرهنگ غنی و آداب و رسوم هندوها خواهید شد. هتل Vibe By The LaLiT Traveller Faridabad هم برای مسافرانی که قصد ماندن در یک جای خوب و آرام را دارند مناسب بوده و هم برای کسانی که برای سفر کاری و ملاقات‌های مهمشان عازم سفر به هندوستان هستند. چرا که در آن، سالن‌های اجتماعات، سالن کنفرانس و ... وجود دارد و می‌توانید از تمام امکانات ویژه آن بهره‌مند شوید. این هتل ۴ ستاره فاصله نه چندان دوری با بزرگ‌راه ملی دارد که به مسیر تاج‌محل ختم می‌شود.
رفتار کارکنان هتل بسیار گرم و صمیمی بوده و آن‌ها در تلاشند تا شما بهترین لحظات را در آنجا تجربه کنید و از اقامت خود نهایت لذت را ببرید. یعنی هر زمان که مشکل یا سوالی داشتید می‌توانید آن‌ را به خدمه هتل Vibe By The LaLiT Traveller Faridabadمطرح کنید تا در اسرع وقت به شما رسیدگی کنند. تمامی خدمه هتل به زبان انگلیسی مسلط بوده و می‌توانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند.
یکی از امکانات ویژه هتل وایب بای دِ لالیت ترَولر دهلی وجود یک باشگاه بدن‌سازی تمیز داخل آن است. اگر روی برنامه ورزشی‌تان بسیار حساس بوده و مایل نیستید به هیچ عنوان با سفرتان وقفه زیادی در برنامه ورزشی‌تان ایجاد شود، می‌تواند خیالتان از بابت این هتل راحت باشد چرا که با وجود این باشگاه بدن‌سازی قادر خواهید بود به راحتی ورزش کرده و یک روز پرنشاط را پیشرو داشته باشید. از طرفی دیگر وجود یک استخر روباز در هتل Vibe By The LaLiT Traveller Faridabad یک مزیت ویژه به شمار آمده و می‌توانید هر زمان که دوست داشتید در آن شنا و آب‌تنی کنید. بخصوص اگر در باشگاه بدن‌سازی ورزش کرده و حسابی خسته شده باشید، شنا بعد از تمرین می‌تواند کمک بسزایی به ریکاوری عضلاتتان بکند.
رستوران هتل وایب بای دِ لالیت ترَولر دهلی نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و می‌توانید در آن انواع غذاهای مدرن و حتی غذاهای هندی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. اما باید یادآوری کنیم که غذاهای هندی اکثر تند و پر ادویه هستند و اگر نمی‌توانید غذاهای تند و پر ادویه مصرف کنید پیشنهاد می‌کنیم غذاهای دیگری را برای خودتان سفارش بدهید. این هتل ۴ ستاره دارای یک تالار عروسی نیز هست که اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید یکی از مراسم سنتی و بسیار جذاب عروسی هندی‌ها را از نزدیک تماشا کرده و یک روز خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را در خاطراتتان ثبت کنید.

اماکن نزدیک به هتل وایب بای دِ لالیت ترَولر


فاصله هتل وایب بای دِ لالیت ترَولر تا مرکز خرید کرون اینترییورز: ۱ کیلومتر
فاصله هتل وایب بای دِ لالیت ترَولر تا دریاچه بدخال: ۹ کیلومتر
فاصله هتل وایب بای دِ لالیت ترَولر تا قلعه راجا ناهار سینگ: ۱۵ کیلومتر
فاصله هتل وایب بای دِ لالیت ترَولر تا کمپ و دریاچه دهوج: ۴۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است