search
menu

هتل Park Inn by Radisson New Delhi IP Extension

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Park Inn by Radisson New Delhi IP Extension
امکانات کلی هتل پارک این بای رادیسون
امکانات تفریحی هتل پارک این بای رادیسون
اتاق های هتل پارک این بای رادیسون
امکانات اتاق های هتل پارک این بای رادیسون
رستوران هتل پارک این بای رادیسون
فاصله هتل پارک این بای رادیسون تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Park Inn by Radisson New Delhi IP Extension


هتل پارک این بای رادیسون یکی از هتل های ۴ ستاره در شهر نیو دهلی است که در شمار بهترین هتل های شهر محسوب می شود. هتل Park Inn By Radisson در میان مثلث طلایی هند قرار دارد که این منطقه در نزدیکی گوروگرام دهلی واقع شده است و تا جاذبه های دیدنی شهر فاصله اندکی دارد. امکانات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل از ویژگی های منحصر به فرد هتل پارک این بای رادیسون نیو دهلی است. هتل Park Inn by Radisson New Delhi IP Extension راحتی و امنیت بیشتری نسبت به هتل های دیگر به ارمغان می آورد و مطمئنا از اقامت در این هتل احساس رضایت خواهید داشت.

امکانات کلی هتل پارک این بای رادیسون


هتل ۴ ستاره پارک این رادیسون دارای پارکینگ و اینترنت رایگان بوده و همچنین شامل شاتل فرودگاهی و ترانسفر به مراکز خرید است. از امکانات دیگر هتل می توان به خدمات تور و گردشگری هند، کتابخانه، اتاق ملاقات و جلسه همراه با تمامی امکانات مورد نیاز برای برگزاری سمینارها و جلسات اشاره کرد. خدمات دیگری نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه اضافی انجام می گیرد. در میان مسافرانی که با خرید آنلاین بلیط هواپیما هتل Park Inn by Radisson New Delhi IP Extension را برای اقامت انتخاب می کنند در زمینه های تمیزی و زیبایی هتل، کیفیت و تنوع غذا، منصافانه بودن قیمت ها نسبت به خدمات ارائه شده، تفریحات و امکانات هتل و عملکرد کارکنان هتل رتبه عالی می دهند. برای دسترسی به طبقات مختلف می توانید سوار آسانسور شوید و برای افراد معلول یا ویلچری نیز خدمات ویژه ای در نظر گرفته شده است. همچنین ایستگاه اتوبوس The Anand Vihar نیز در ۴۰۰ متری هتل قرار داشته و پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کند و محلی برای نگهداری چمدان ها برای مواقع ضروری در قسمت لابی وجود دارد، علاوه بر آن می توانید از بخش تبدیل ارز نیز بهره مند شوید. پرسنل این هتل به زبان های هندی و انگلیسی آماده ارائه خدمت رسانی به مسافران هستند. برای افراد سیگاری محل های مخصوصی تعبیه شده است تا در اتاق ها سیگار نکشند. همچنین خدماتی نظیر روم سرویس نیز در این هتل دایر است. لازم به ذکر است برای گشت و گذار در سطح شهر می توانید از هتل Park Inn by Radisson New Delhi IP Extension ماشین کرایه کنید.

امکانات تفریحی هتل پارک این بای رادیسون


هتل پارک این بای رادیسون بر روی پشت بام دارای استخر سرپوشیده ای است که در تمام ایام سال دایر بوده و به صورت رایگان قابل استفاده است، اما توجه داشته باشید که این استخر فقط مخصوص بزرگسالان است. همچنین مرکز تناسب اندام با به روزترین دستگاه ها در هتل Park Inn by Radisson New Delhi دایر است.

اتاق های هتل پارک این بای رادیسون


هتل پارک این رادیسون دارای ۷۶ اتاق بوده که انواع اتاق ها در این هتل عبارتند از اتاق توئين یا دوبل استاندارد، اتاق توئين یا دوبل سوپرییر، سوئیت جونییر و اتاق دولوکس. از اتاق های این هتل می توانید به زیبایی های شهر نگاه کنید و لذت ببرید.

امکانات اتاق های هتل پارک این بای رادیسون


امکانات اتاق های هتل Park Inn by Radisson New Delhi IP Extension شامل تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه هوا و امکانات اتوکشی است. در داخل اتاق ها می توانید از چشم انداز زیبای شهر دهلی لذت ببرید. همچنین در همه اتاق ها کمدلباس، گاوصندوق، کتری برقی، یخچال وجود دارند. در سوئیت ها نیز علاوه بر امکانات ذکر شده می توانید به کاناپه و چای ساز و قهوه ساز دسترسی داشته باشید. در حمام های موجود در اتاق ها نیز دوش، وان، توالت فرنگی، حوله و سشوار وجود دارند.

رستوران هتل پارک این بای رادیسون


رستوران هتل پارک این رادیسون انواع غذاهای لذیذ هندی، بین المللی سرو می کند، همچنین غذاهای محلی و گریل نیز در این رستوران ارائه می شود.

فاصله هتل پارک این بای رادیسون تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله ن تا موزه ملی گاندی: ۹٫۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه سرخ: ۱۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا مقبره همایون: ۱۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا جانتار مانتار: ۱۳٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است