search
menu

هتل Country Inn & Suites By Radisson, Delhi Saket

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Country Inn & Suites By Radisson, Delhi Saket
اماکن نزدیک به هتل کانتری این دهلی

درباره هتل Country Inn & Suites By Radisson, Delhi Saket


هتل کانتری این در فاصله ۹ کیلومتری معبد زیبای آکشاردام دهلی واقع شده است. این هتل ۴ ستاره داری اتاق‌هایی با سبک طراحی مدرن و زیبا است که همگی مجهز به امکاناتی چون تهویه مطبوع، کمدلباس، میزکار،تلویزیون تخت، صندوق امانات، حمام خصوصی و اینترنت رایگان است. همچنین چای و قهوه ساز برای دسترسی همیشگی به چای و امکانات اتوکشی در اتاق‌ها به چشم می‌خورد. اگر در طول مدت سفر به برنامه ورزشی خود پایبند هستید می‌توانید از مرکز تناسب اندام هتل Country Inn & Suites By Radisson, Delhi Saket استفاده کنید همچنین اگر به ورزش‌های آبی مانند شنا علاقه دارید، استخر زیبای این هتل در خدمت شماست.
بعد از یک روز دلپذیر و گشت‌وگذار در شهر و بازدیداز جاذبه‌های گردشگری شهر دهای، مرکز سلامتی و اسپا هتل کانتری این دهلی به خوبی می‌تواند انرژی از دست رفته شما را بازگرداند.
کف اتاق های هتل به خوبی با کفپوش‌های چوبی پوشیده شده است تا تداعی کننده گرما و صمیمیت خانه باشد. برای رفاه بیشتر مسافران هتل کانتری این دهلی امکاناتی چون آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خودپرداز، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. در هتل کانتری این دهلی رستوران تاوا با تنوعی از غذاهای محلی هندی و رستوران ۶۴/۶ با غذاهاهی سنتی و بین‌المللی آماده پذیرایی از مهمانان این هتل است.
همچنین اگر دارای کودک هستید یا از رژیم غذایی خاصی پیروی می‌کنید نگران نباشید زیرا هتل کانتری این دهلی به فکر شما هم بوده و منوی غذایی مخصوصی دراختیارتان قرار می‌دهد. علاوه‌براین اسنک بار نیز در هتل موجود است. امکانات هتل کانتری این دهلی برای افراد ناتوان حرکتی به خوبی بهینه شده است تا آن‌ها هم بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند. هتل کانتری این دهلی با امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن برگذاری همایش برای جلسات کاری شما به شهر دهلی مناسب است. اگر برای دسترسی راحت تر به نقاط مختلف شهر، امکان اجاره ماشین فراهم شده است.
هتل Country Inn & Suites By Radisson, Delhi Saket با فرودگاه بین‌المللی دهلی ۲۰ کیلومتر فاصله دارد که امکان رفت‌وآمد توسط شاتل فرودگاهی فراهم شده است.

اماکن نزدیک به هتل کانتری این دهلی


فاصله دریاچه Sanjay تا هتل کانتری این دهلی :۵.۸ کیلومتر
فاصله دروازه هند تا هتل کانتری این دهلی:۱۲ کیلومتر
فاصله آرامگاه همایون تا هتل کانتری این دهلی:۱۱.۳ کیلومتر
فاصله قلعه سرخ تا هتل کانتری این دهلی:۱۰ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است