search
menu

هتل Hotel Cult Frankfurt City

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Cult Frankfurt City
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Hotel Cult Frankfurt City


هتل کالت فرانکفورت سیتی یکی از هتل های ۴ ستاره آلمان است که در لابه لای خیابان های سنگفرش شده منطقه ساخزنهاوزن قرار گرفته است. هر کسی بلیط هواپیما فرانکفورت خریده باشد به نحوی پایش به این منطقه قدیمی بزرگ باز می شود چون خانه های تاریخی، کوچه های باریک و رستوران های معروف و متعددش هر کسی را مجذوب خود می کند. هتل کالت فرانکفورت سیتی با طراحی های منحصر به فرد، راحتی بی مثال و امکانات رفاهی عالی توانسته به یکی از برترین های شهر تبدیل شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل


بدون شک قرارگیری هتل کالت فرانکفورت سیتی در منطقه زیبایی مثل ساخزنهاوزن یکی از دلایلی است که این هتل بر سر زبان ها افتاده ولی سابقه طولانی مدت در این عرصه و رفتار حرفه ای کارکنان، مهمانان را برای اقامت دوباره متقاعد می کند. پارکینگ، اتاق های خانواده، اتاق های استعمال سیگار، تهویه مطبوع و خوشخواب های نرم و راحت از دیگر دلایلی هستند که بسیاری از خریداران بلیط هواپیما هتل Hotel Cult Frankfurt City را برای اقامت در فرانکفورت ایده آل ساخته اند.

انواع اتاق های هتل


در هتل کالت فرانکفورت سیتی با توجه به سلیقه و بودجه خود می توانید طیف نه چندان متنوعی از اتاق ها را انتخاب کنید که شامل ۱۲۵ اتاق سینگل و دبل هستند. این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۳ نفره ارائه می شوند و حتی اگر بودجه کمی برای سفرتان اختصاص داده باشید می توانید یکی از اتاق های کم‌قیمت هتل Hotel Cult Frankfurt City را برگزینید.

امکانات اتاق های هتل


اتاق های مدرن و راحت هتل Hotel Cult Frankfurt City با دیوارهای عایقشان مهمانان را به عمق آرامش و آسایش دعوت می کنند و در عین حال با اینترنت پرسرعت و رایگان دسترسی به دوستان و خویشاوندان را ممکن می سازند. این اتاق ها امکاناتی نظیر میز، مینی بار و تلویزیون های ماهواره ای را در خود جای داده اند و به خوبی حال و هوای خانه را تداعی می کنند. حتی مهمانانی که به همراه خود وسایل گران و ارزشمند آورده باشند می توانند با خیال راحت آن ها را در گاوصندوق اتاقشان نگهداری کنند.

گزینه های صرف غذا


در خصوص اقامت در هتل Hotel Cult Frankfurt City نمی توان بدون اشاره به صبحانه های متنوع و با کیفیتش گذشت. همانطور که در تمام نظرات سایت ها اکثر مهمانان در این مورد بازخوردهای بسیار مثبتی داشته اند، یکی از مزیت های اقامت در هتل Hotel Cult Frankfurt City سرو صبحانه های لذیذ و انواع قهوه هاست. این هتل رستورانی ندارد ولی اکثر رستوران های بین المللی شهر در فاصله چند قدمی هتل هستند و دسترسی به آن ها سخت نیست.

دیگر خدمات و امکانات هتل


دلیل دیگری وجود دارد که هتل کالت فرانکفورت سیتی را برای سفرهای کاری نیز مناسب می سازد. این هتل با ارائه ۳ اتاق در ظرفیت های مختلف و مجهز به امکانات روز مثل پروژکتور، سیستم صوتی دالبی، بیمرهای HD مکان مناسبی را برای جلسات کاری فراهم کرده است و در صورت درخواست با نوشیدنی و غذا از این جلسات پذیرایی می کند. ضمنا مهمانان می توانند با پرداخت هزینه اضافی از خدمات ماساژ و سونا بهره مند شوند یا در صورت ممکن در کلاس های آشپزی بیرون از هتل Hotel Cult Frankfurt City شرکت کنند.

دلایل انتخاب هتل


قرار گیری در بهترین منطقه شهر
صبحانه های متنوع و عالی
خوشخواب های نرم و راحت
پرسنل خوش برخورد و مهربان
اینترنت پرسرعت

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل کالت فرانکفورت سیتی تا محله تاریخی یهودی نشین: ۱ کیلومتر
فاصله هتل کالت فرانکفورت سیتی تا موزه هنرهای مدرن: ۱.۴ کیلومتر
فاصله هتل کالت فرانکفورت سیتی تا موزه فیلم آلمان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل کالت فرانکفورت سیتی تا خانه و موزه گوته: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل کالت فرانکفورت سیتی تا سالن تئاتر انگلیسی: ۲ کیلومتر
فاصله هتل کالت فرانکفورت سیتی تا فرودگاه فرانکفورت: ۱۰.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است