search
menu

هتلTrip Inn Residence City Center Frankfurt

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Trip Inn Residence City Center Frankfurt
امکانات و خدمات عمومی هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر
انواع اتاق های هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر
امکانات اتاق های هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر
گزینه های صرف غذا در هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر
دیگر خدمات و امکانات هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر
دلایل انتخاب هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر:

درباره هتل Trip Inn Residence City Center Frankfurt


هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر (Trip Inn Residence City Center)، یکی از هتل های ۴ ستاره خوب فرانکفورت است که از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار بوده و به بسیاری از جاذبه ها و اماکن معروف شهر دسترسی آسان دارد. همین موقعیت عالی دلیل موجه ای برای افرادی است که هدفشان از خرید بلیط هواپیما فرانکفورت گشت و گذار درشهر است. هتل Trip Inn Residence City Center Frankfurt دقیقا در کنار رودخانه ماین در فرانکفورت واقع شده و اکثر اتاق های آن از چشم انداز زیبای رودخانه ماین برخوردار هستند. واحدهای مجهز، راحت و با امکانات به روز و دکوراسیون مدرن در هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر برای آسایش و رفاه مهمانان در طول اقامتشان بسیار مناسب هستند. همچنین، موقعیت عالی مکانی هتل برای مهمانانی که می خواهند در بازدید از جاذبه های شهر هزینه کمتری صرف وسایل حمل و نقل عمومی کنند، امتیاز بسیار بزرگ و خوبی به حساب می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر


در این هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است و مهمانان می توانند بدون محدودیت از اینترنت استفاده کنند. برای مهمانانی که قید خرید بلیط هواپیما و سفر هوایی را زده و با خودروی شخصی خود به فرانکفورت سفر می کنند، پارکینگ در نظر گرفته شده است که مهمانان در صورت پارک خودروی خود در پارکینگ هتل به ازای هر روز مبلغی را پرداخت می کنند. برای مهمانان سیگاری محوطه مخصوص سیگار فراهم شده است و برای مهمانان غیرسیگاری نیز اتاق های سیگار-ممنوع در نظر گرفته شده اند. در لابی و طبقات هتل Trip Inn Residence City Center Frankfurt آتش خاموش کن ها و سیستم اعلام حریق وجود دارند. علاوه بر این، در هتل آسانسور جهت سهولت در جابجایی بین طبقات وجود دارد و مهمانان در رفتن به طبقات بالاتر دچار مشکل نخواهند شد.

انواع اتاق های هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر


در هتل انواع اتاق های خانواده، غیر آلرژی زا، اتاق های افراد غیر سیگاری و ... وجود دارند. در اکثر اتاق های هتل تراس وجود دارند و اکثرشان روبروی منظره زیبای رودخانه ماین قرار گرفته اند. مهمانان از نشستن به روی صندلی درتراس و تماشای منظره فوق العاده مقابلشان بسیار لذت می برند. برخی اتاق ها به شکل دوبلکس بوده و تخت خواب هایشان در طبقه بالا که از طریق پله قابل دسترس است، قرار دارند. نظافت و تمیزی اتاق های هتل Trip Inn Residence City Center Frankfurt بسیار خوب و رضایت بخش هستند.

امکانات اتاق های هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر


در تمامی اتاق های هتل امکانات رفاهی لازم در حد عالی و استاندارد برای مهمانان فراهم شده اند. همه اتاق های با دکوراسیون شیک و ترکیب رنگی متناسب و دلنشین طراحی شده و چیدمان یافته اند. کیفیت اسباب و لوازم نظیر تخت خواب، میز، صندلی، مبل، ملحفه و ... بسیار خوب هستند و مهمانان با خیال آسوده و اطمینان از تمیزی، کیفیت و سلامت آن ها می توانند در این هتل اقامت کنند. در تمام اتاق ها تلویزیون، مبل، تخت، میز ناهارخوری، صندلی، تلفن، آینه، میز تحریر، چای/ قهوه ساز، سیستم گرمایشی، صندوق امانات (گاو صندوق دیجیتالی)، سینک ظرفشویی، فضای آشپزخانه ای کوچک، کابینت، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، دوش، حوله، کمد لباس و ... وجود دارند. طراحی و راحتی اتاق ها در هتل Trip Inn Residence City Center Frankfurt به گونه ای زیبا است که خود را در خانه احساس خواهید کرد.

گزینه های صرف غذا در هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر


در هتل سالن غذاخوری و یا رستوران وجود ندارد. از آن جایی که در اتاق ها فضای آشپزخانه ای در نظر گرفته شده است، مهمانان می توانند خودشان میان وعده هایی را برای خود آماده کنند. اما در اطراف و نزدیکی های هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر رستوران ها و سوپر مارکت های زیادی وجود دارند که مهمانان می توانند برای صرف غذا به یکی از آن ها مراجعه کنند.

دیگر خدمات و امکانات هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر


در هتل پذیرش ۲۴ ساعته وجود دارد که تخلیه و تحویل اتاق ها را برای مهمانان انجام می دهد. همچنین، مهمانان برای دریافت هرگونه راهنمایی و کمک می توانند به پذیرش هتل Trip Inn Residence City Center Frankfurt مراجعه کنند. همچنین، پرسنل هتل به زبان های انگلیسی و آلمانی مسلط هستند و در ارتباط با مهمانان بسیار خونگرم و صمیمی برخورد می کنند.

دلایل انتخاب هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر


از بهترین مزایای اقامت در این هتل می توان به مسافت کم آن با اکثر جاذبه های شهر اشاره کرد. این نکته برای مهمانان بسیار اهمیت دارد. زیرا می توانند با پای پیاده و در سریع ترین زمان از اکثر جاذبه ها بازدید کنند. قرار داشتن هتل در کنار رودخانه ماین، نظافت، تمیزی، دکوراسیون شیک و مدرن و منظره زیبای اتاق ها از دیگر دلایل مهمانان برای اقامت در این هتل هستند.

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر:


فاصله هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر تا باغ وحش فرانکفورت: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر تا کلیسای فرانکفورت: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر تا گالری شیرن فرانکفورت: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر تا موزه فیلم آلمان: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر تا موزه ارتباطت فرانکفورت: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر تا خانه موزه گوته: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر تا موزه اشتادل: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله هتل تریپ این رزیدنس سیتی سنتر تا موزه تاریخ طبیعی سنکنبرگ: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است