search
menu

هتل Sputnik Hotel Batumi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sputnik Hotel Batumi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Sputnik Hotel Batumi


دور تا دور هتل اسپاتنیک، با باغ‌ها، درختان و گیاهان سرسبز احاطه شده و چشم انداز فوق‌العاده‌ای به وجود آمده است. هتل و اسپای اسپاتنیک باتومی در تپه‌های باتومی واقع شده و دارای مناظر بسیار زیبایی از شهر و دریای سیاه است. فاصله این هتل تا مرکز شهر به اندازه ۱۲ دقیقه رانندگی است. از امکانات قابل توجه هتل اسپاتنیک می‌توان به استخر شنای روباز، رستوران، بار، تراس و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل را نام برد.

اتاق‌های شیک و زیبای هتل اسپاتنیک باتومی دارای سرویس بهداشتی خصوصی هستند. جهت رعایت حال مهمانان حوله و لوازم بهداشتی رایگان به آن‌ها ارائه می‌شود. همچنین، یک تلویزیون صفحه‌تخت به همراه کانال‌های ماهواره‌ای در اتاق‌ها وجود دارد. مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند، می‌توانند انواع غذاهای خوشمزه اروپایی و گرجی را در رستوران هتل امتحان کرده و لذت ببرند. برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند دارت، بیلیارد و زمین تنیس برای لذت بیشتر استفاده کنید. امکانات هتل Sputnik batumi Hotel برای افراد ناتوان و استفاده کنندگان از ویلچر بهینه شده تا بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند.
ضمنا در کافی شاپ Sputnik Hotel Batumi انواع نوشیدنی‌های متنوع و خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند. برای کسانی که حتی در سفر به زیبایی‌شان اهمیت می‌دهند، در این هتل آرایشگاه وجود دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل آماده ارائه هرگونه خدمات به مهمانان است و مهمانان می‌توانند در صورت تمایل از پذیرش خدمات کرایه اتومبیل دریافت کنند.
ضمنا، برای مهمانانی که با اتومبیل شخصی خود سفر کرده‌اند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. از هتل اسپاتنیک به ایستگاه قطار ماچیندوژاووری (Machindzhauri) سرویس رفت و برگشت ارائه می‌شود که از فرودگاه بین‌المللی باتومی ۲ کیلومتر و از هتل اسپاتنیک ۶ کیلومتر فاصله دارد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل باتومی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی باتومی: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل گونیو: ۹ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است