search
menu

هتل Silk Road Batumi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Silk Road Batumi
امکانات کلی هتل سیلک رود باتومی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل سیلک رود باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Silk Road Batumi


هتل سیلک رود یکی از هتل‌های ۳ ستاره لوکس با منظره‌ی خیره کننده است. این هتل مدرن که در کنار ساحل دریای سیاه قرار دارد و امکانات تفریحات ساحلی را برایتان فراهم می‌کند. پارک آبی باتومی ۳ کیلومتر با این هتل فاصله دارد. هر پنجره‌ای به سمت منظره شگفت‌انگیز دریای سیاه باز می‌شود. این هتل هم برای سفرهای کاری و هم برای تعطیلات خانوادگی مناسب است. هرگاه نام شهر باتومی به میان می‌آید، تصویر زیبایی از مناظر دل‌فریب و زیبای سواحل زرین و تفریحات آبی متنوع و مفرح آن در ذهن بسیاری نقش می‌بندد. اما حقیقت این است که دیدنی‌های باتومی صرفاً در سواحل زیبای آن خلاصه نشده است و این شهر دل‌انگیز که در کرانه دریای سیاه جا خوش کرده، از جذابیت‌های تاریخی، معماری و شهری نیز بی‌نصیب نبوده و طیف وسیعی از آنها را در خود جای‌داده است. اگر در طول سفرتان به باتومی هوس پیاده‌روی و گشت‌وگذار در شهر باتومی به سرتان زد، بهتر است بدانید بهترین مکان برای این کار میدان اروپا است که در دل این شهر جای گرفته است. در واقع میدان معروف اروپا و باغ گیاه شناسی باتومی یکی از شناخته شده‌ترین مناطق این شهر به شمار می‌روند. ایستگاه قطار باتومی ۶.۹ کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی باتومی در ۴ کیلومتری Silk Road Batumi قرار دارد. امنیت بالای هتل سیلک رود باتومی یکی از دلایل قانع‌کننده برای خرید بلیط هواپیما ارزان و رزرو این اقامتگاه به شمار می‌رود.

امکانات کلی هتل سیلک رود باتومی


آپارتمان‌های Silk Road Batumi در ۵۰ متری ساحل دریای سیاه، وای‌فای رایگان و تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای ارائه می‌کنند. آپارتمان ها دارای تهویه مطبوع، بالکن با منظره دریا، ماشین لباس‌شویی، قسمت نشیمن و سشوار هستند. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته‌شده است. دقت کنید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. کسانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، نگران ماشین خود نباشند زیرا می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به‌صورت رایگان استفاده کنند. در طول روز میتوانید کنار ساحل بنشینید و استراحت کنید. همه آپارتمان ها مجهز به مایکروویو، کتری برقی و قهوه ساز هستند. توجه داشته باشید در این هتل ظرفیتی برای تخت اضافی وجود ندارد. دستگاه خودپرداز برای راحتی مسافران در هتل وجود دارد که در صورت نیاز میتوانید پول نقد دریافت کنید. برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار این هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق شده است. این هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. همچنین این هتل مجهز به دوربین مداربسته در همه قسمت‌ها است. کارکنان مجرب و با اخلاق هتل سیلک رود باتومی به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، گرجی و روسی مسلط بوده و با گشاده‌رویی از میهمانان استقبال می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ تا ۱۲ شب و تخلیه اتاق تا قبل از ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. هیچ شرط سنی برای ورود وجود ندارد و کودکان بالای ۷ سال در این هتل بزرگسال محسوب می‌شوند.

امکانات تفریحی هتل


این هتل نزدیک ساحل دریا قرار دارد که می‌توانید از تفریحات دریایی استفاده کنید. همچنین از پارک آبی، پیاده‌روی، ماهیگیری و زمین تنیس لذت ببرید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و در فراهم کردن اقامتی بی‌نظیر نقش بسزایی دارند. همچنین حمام‌های اختصاصی در داخل همه اتاق‌ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی هستند. اتاق‌های هتل سیلک رود باتومی انواع مختلفی دارند که عبارت‌اند از: آپارتمان یک‌خوابه، آپارتمان هنری با منظره دریا، آپارتمان دوخوابه، آپارتمان هنری. آپارتمان‌های هتل Silk Road Batumi دارای آشپزخانه، میز غذاخوری، وسایل آشپزخانه، ماشین لباس‌شویی، مایکروویو و یخچال هستند. در این هتل، همه اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم رایگان، میز کار، یخچال هستند. از دیگر امکانات اتاق می‌توان به‌راحتی اضافی، سوکت نزدیک تخت، قفسه خشک‌کن لباس، جالباسی، پشه‌بند، کف چوبی یا پارکت و وسایل اتو اشاره کرد.

فاصله هتل سیلک رود باتومی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی باتومی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا میدان اروپا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا مسجد باتومی: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا تله کابین آرگو: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه پترا: ۱۸.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است