search
menu

هتل Orbi Luxury Apartment Batumi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Orbi Luxury Apartment Batumi
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان اوربی لاکچری باتومی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان اوربی لاکچری باتومی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Orbi Luxury Apartment Batumi


هتل آپارتمان اوربی لاکچری باتومی، هتل آپارتمانی زیبا با بنای لوکس در شهر ساحلی و گردشگری باتومی در کشور گرجستان است که تا ساحل باتومی ۱۵۰ متر فاصله دارد و چشم انداز مقابل هتل را منظره‌ پانورامیک فوق‌العاده از دریا تشکیل داده است. هتل با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب، سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. هتل آپارتمان اوربی لاکچری باتومی به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی از شهر واقع شده و تا پارک آبی آکوا باتومی، تله کابین آرگو باتومی، بندر باتومی، ایستگاه مترو و ... فاصله کمی دارد.
معمولاً گردشگران سفر به باتومی را در فصل‌های بهار و تابستان ترجیح می‌دهند تا بتوانند از آب و هوا و مناظر جذاب باتومی نهایت لذت را ببرند. رزرو هتل آپارتمان اوربی لاکچری باتومی می‌تواند گزینه مناسب برای گردشگرانی باشد که اقامت در یک هتل آپارتمان خوب و با موقعیت مکانی عالی را دوست دارند. دسترسی از این هتل به بسیاری از جاهای دیدنی باتومی ازجمله موزه باستان شناسی باتومی، میدان اروپا برج الفبای باتومی و ... آسان است. پس از گشت و گذارهای طولانی و هیجان انگیز در شهر باتومی، استراحت در هتل آپارتمان اوربی لاکچری باتومی که همچون خانه ، امن و راحت است، بسیار دل‌چسب خواهد بود. کارکنان هتل Orbi Luxury Apartment Batumi بسیار محترم و خوش برخورد هستند و تمام سعی خود را می‌کنند تا مهمانان اقامتی خوش و دل‌نشین تجربه نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان اوربی لاکچری باتومی


در هتل آپارتمان اوربی لاکچری باتومی امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما باتومی، سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل استفاده کنند. استفاده از پارکینگ ممکن است مشمول هزینه باشد. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، دستگاه ATM، اتاق چمدان، مینی مارکت، سالن زیبایی، آسانسور، روزنامه، کتابخانه و ... است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات شاتل، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، خدمات تور، تهیه بلیط، کانسرج، خدمات برای معلولین، کرایه خودرو و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، اوکراینی، روسی، اسپانیایی و گرجی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل آپارتمان اوربی لاکچری باتومی وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های خانواده، تریپل، استودیو و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای زیبا از ساحل، دریا، فضای سبز و ... تشکیل داده است. تماشای این منظره از پنجره و بالکن اتاق‌ها بسیار دل انگیز بوده و روحی تازه و نشاط به آدم می‌بخشد. در بالکن اتاق‌ها مبلمان مخصوص فضای باز تعبیه شده‌اند تا مهمانان حین استراحت و مزه کردن نوشیدنی مورد علاقه‌شان از منظره رؤیایی مقابلشان نیز لذت ببرند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و زیبا بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب و به روز چیدمان یافته‌اند. ترکیب‌های رنگی مناسب و هماهنگ به کار گرفته شده در دکوراسیون اتاق‌ها نیز، فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری یک بار در مدت زمان اقامت به صورت رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل آپارتمان اوربی لاکچری باتومی امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، قهوه/ چای ساز، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند. داخل واحدها آشپزخانه‌های کوچکی طراحی شده‌اند که تمام اسباب و امکانات لازم برای آشپزی از قبیل ماکروویو، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، فضای ناهارخوری و ... هستند. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از مارکت خودشان داخل اتاق به آشپزی بپردازند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل آپارتمان اوربی لاکچری باتومی مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری‌شان به فعالیت‌هایی چون دوچرخه سواری، کوهنوردی، اسکی در زمستان و ... بپردازند. برای انجام این فعالیت‌ها می‌توانند از طریق پذیرش هماهنگی به عمل آورند. یک مرکز تفریح شبانه نیز در هتل وجود دارد که مهمانان در ساعت پایانی روز می‌توانند لحظات خوشی را در این مکان سپری کنند.

رستوران هتل


در هتل آپارتمان اوربی لاکچری باتومی سه رستوران و دو کافی شاپ وجود دارند. مهمانان برای صرف انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها در وعده‌های اصلی می‌توانند به یکی از آن‌ها مراجعه نمایند. همچنین، دو بار نوشیدنی جات در هتل وجود دارند که انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها را برای مهمانان آماده می‌کنند.

فاصله هتل آپارتمان اوربی لاکچری باتومی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل آکوا پارک باتومی: ۸۰۰ متر
فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس باتومی: ۳٫۵ کیلومتر
فاصله تا دولفیناریوم باتومی: ۳٫۸ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو باتومی: ۴٫۱ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است