search
menu

هتل Hotel Chao Batumi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Chao Batumi
امکانات و خدمات عمومی هتل چائو باتومی
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل چائو باتومی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Chao Batumi


هتل چائو باتومی، هتلی ۳ ستاره در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی شهر ساحلی و گردشگری باتومی در کشور گرجستان است که فاصله کمی تا دلفیناریوم باتومی، پارک میراکل، باغ وحش باتومی و ... دارد. این هتل ضمن این که امکانات رفاهی مناسب برای مهمانان فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد، با برخورداری از موقعیت مکانی خوب، این امکان را به مهمانان می‌دهد تا در کمترین زمان از بسیاری از جاهای دیدنی باتومی بازدید کنند. نزدیک بودن هتل به ساحل دریای سیاه نیز از مزیت‌های هتل به حساب می‌آید.
باتومی شهر ساحلی زیبایی است که گردشگران معمولا در فصل‌های بهار و تابستان آن را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب و بلیط هواپیما باتومی را خریداری می‌کنند. مهمانانی که در سفر به باتومی هتل چائو باتومی را رزرو می‌کنند، می‌توانند اقامت دل‌چسب و شیرینی تجربه کنند. پس از گشت و گذارهای طولانی و هیجان انگیز در شهر باتومی، استراحت در هتل چائو باتومی که همچون خانه ، امن و راحت است، بسیار دل‌چسب خواهد بود. کارکنان هتل Hotel Chao Batumi بسیار کاردان و خوش برخورد هستند و تمام سعی خود را می‌کنند تا مهمانان اقامتی خوش و خاطره انگیز تجربه نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل چائو باتومی


در هتل چائو باتومی امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، دستگاه ATM، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات اتو، لباسشویی، خدمات تور، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های مهم کاری، غذاهای بسته بندی شده، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، ترکی، روسی و گرجی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل چائو باتومی وجود دارند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های دبل دلوکس، دبل استاندارد، تریپل استاندارد، توئین استاندارد و ... هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای زیبا از فضای سبز، هتل و ... تشکیل داده است. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند و تماشای چشم انداز مقابل را لذت بخش‌تر می‌کنند. دکوراسیون اتاق‌ها ساده و شیک بوده و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند. ترکیب‌های رنگی مناسب و هماهنگ به کار گرفته شده در دکوراسیون اتاق‌ها نیز، فضای دنج و دل‌نشین به وجود آورده‌اند. کف اتاق‌ها با سرامیک‌ها پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری همه روزه به طور رایگان به تمام اتاق‌ها ارائه می‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل چائو باتومی امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، قهوه/ چای ساز، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل چائو باتومی یک سری امکانات سرگرمی از قبیل تنیس روی میز، تورها و کلاس‌های آموزش فرهنگ محلی و ... در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان در اوقات بیکاری بتوانند از آن‌ها استفاده کرده و حوصله‌شان سر نرود. همچنین، یک سالن بدنسازی در هتل وجود دارد تا مهمانان بتوانند تمرینات روزانه‌شان را در آن انجام دهند.

رستوران هتل


در رستوران هتل چائو باتومی همه روزه وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به صورت منوی آلاکارته سرو شده و شامل انواع غذاهای اروپایی و گرجی هستند. فضایی که مهمانان در آن غذا میل می‌کنند، بسیار جذاب و دل‌نشین است. مقابل منظره زیبایی از شهر غذایشان را نوش جان می‌کنند. همچنین، کافه و بار هتل در فضای باز و سرپوشیده انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کنند. فضای باز کافه محیطی دنج و دل انگیز است.

فاصله هتل چائو باتومی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: ۰٫۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس باتومی: ۰٫۹ کیلومتر
فاصله تا برج الفبا باتومی: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا تله کابین آرگو باتومی: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا مجسمه علی و نینو باتومی: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا باتومی: ۲٫۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است