search
menu

هتل Euphoria Hotel Batumi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Euphoria Hotel Batumi
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Euphoria Hotel Batumi


هتل افوریا باتومی که در نزدیکی ساحل قرار دارد برای مهمانانش اقامتی رویایی فراهم می‌کند. تنها تصور بیدار شدن با صدای پرندگان دریایی، حس کردن نسیم صبحگاهی که از سمت دریا می‌آید و قدم زدن عصرگاهی در شن ها و ماسه های ساحل همگی دلایل کافی برای اقامت در این هتل ۵ ستاره هستند. اما گاهی اوقات امکان لذت بردن از ساحل و حتی قدم زدن در آن وجود ندارد زیرا سواحل معمولا شلوغ و پر از جمعیت هستند. ولی در شهر باتومی هتل پنج ستاره افوریا (Ephoria Batumi Convention &Casino) امکانی فراهم کرده تا میهمانانش ساحل اختصاصی خود را داشته و به تفریح و استراحت در این ساحل بپردازند.

هتل افوریا باتومی علاوه بر ساحل خصوصی امکانات دیگری مانند تراس نیز دارد که امکان دیدن مناظر زیبا از دریای سیاه را به مهمانانش هدیه ‌می‌کند. رستوران این هتل ۵ ستاره مجموعه ای از غذاهای خوشمزه را سرو می کند که مزه آن تا مدت ها در خاطر میهمانان خواهد ماند. در کنار این رستوران، بار هتل با مجموعه ای از نوشیدنی‌های گوارا و دلچسب در اختیار میهمانان است. برخی از اتاق های هتل Euphoria Hotel Batumi دارای محیط نشیمن هستند و برخی دیگر منظره زیبایی از دریا و یا کوه را دارند. این هتل با داشتن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و اتاق جلسات گزینه‌ی مناسبی برای سفرهای کاری شماست. هتل Euphoria Batumi Convention با دارا بودن امکاناتی چون زمین و محوطه بازی، تخت، نگهداری و استخر مخصوص کودکان انتخاب مناسبی برای سفرهای خانوادگی به همراه کودکان است. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل افوریا امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، آرایشگاه مردانه و زنانه، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها و امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP است فراهم کرده است. برای تجربه یک سفر به یادماندنی می‌توانید از امکانات تفریحی هتل مانند دوچرخه سواری، ایروبیک، پینگ پونگ و برنامه‌های شاد شبانه برای لذت بیشتر استفاده کنید.
بد نیست بدانید که میهمانان هتل افوریا باتومی در کل این مجموعه دسترسی راحتی به وای فای رایگان داشته و همچنین می توانند ماشین خود در پارکینگ رایگان هتل پارک نمایند. میز پذیرش این هتل نیز به صورت بیست و چهار ساعته در خدمت میهمانان بوده و آماده پاسخگویی به آن ها است. پارک آبی باتومی، دلفیناریوم زیبا و موزه دیدنی باستان شناسی باتومی از مراکز و جاذبه های نزدیک به هتل افوریا هستند و نزدیک ترین فرودگاه به افوریا فرودگاه بین المللی باتومی است که ۱۰ دقیقه رانندگی تا هتل فاصله دارد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا دریای سیاه: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل باتومی: ۰.۲ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی باتومی: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا ساحل گونیو: ۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است