search
menu

هتل Colosseum Marina Hotel Batumi

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Colosseum Marina Hotel Batumi
امکانات و خدمات عمومی هتل کولوسئوم مارینا باتومی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کولوسئوم مارینا باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Colosseum Marina Hotel Batumi


یکی از هتل‌های پنج ستاره و باشکوهی که در شهر تماشایی و زیبای باتومی در کشور گرجستان قرار دارد، هتل کولوسئوم مارینا است. هتل کولوسئوم مارینا باتومی برای اقامتی لوکس، خانوادگی، به‌یادماندنی و مفرح بسیار ایده‌آل است. هتل Colosseum Marina Hotel در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری باتومی قرار گرفته‌است و همچنین تا دریای سیاه تنها ۱۰۰ متر فاصله دارد و از هتل چشم‌اندازی خیره‌کننده از دریا در برابر چشمان نمایان است که جلوه خاصی به فضای اطراف هتل داده‌است و می‌توانید به راحتی کنار دریا قدم بزنید، یا به تماشای امواج دریا بنشینید. هتل مجلل کولوسئوم مارینا تا فرودگاه بین‌المللی باتومی تنها حدود ۵ کیلومتر فاصله دارد که این فرصت را فراهم کرده‌است تا به راحتی بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید و در مدتی کوتاه به هتل کولوسئوم مارینا باتومی برسید. یکی از جاهای دیدنی باتومی که حتما خوب است از آن بازدید کنید؛ مجسمه علی و نینو باتومی است که جاذبه‌ای معروف و محبوب در بین گردشگران است.

امکانات و خدمات عمومی هتل کولوسئوم مارینا باتومی


اگر به دنبال هتلی مجلل با تجهیزاتی عالی و متناسب با اقامتی راحت هستید، هتل کولوسئوم مارینا باتومی انتخابی بسیار هوشمندانه است؛ چرا که دارای امکانات فراوانی است و با اقامت در هتل، سفری آسوده و خاطره‌انگیز برای شما فراهم است. در هتل Colosseum Marina Hotel باتومی به لابی وسیع و چشم‌‌گیر، آسانسور، رستوران، کافی‌ شاپ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاها و پارکینگ رایگان دسترسی دارید. همچنین هتل کولوسئوم مارینا دارای باشگاه ورزشی، اسپا، ماساژ، سونا، استخر روباز و صندلی برای استراحت در اطراف آن، استخر سرپوشیده و استخر ویژه کودکان نیز است. برای مسافرانی که با اهداف کاری سفر می‌کنند؛ نیز امکاناتی مانند سالن جلسات و کنفرانس، فکس و فتوکپی وجود دارد. خدمات متنوعی که در هتل کولوسئوم مارینا باتومی وجود دارد شامل خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات شاتل، نگهداری از چمدان، فروش و معرفی تور، خدمات ویژه معلولین، خدمات زیبایی، دستگاه خودپرداز و خدمات نظافتی از جمله خشکشویی، اتو، لباسشویی و نظافت روزانه است. اگر بلیط هواپیما لحظه‌ آخری رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل کلوسئوم مارینا باتومی به آسانی استفاده کنید. کارکنان مجرب هتل لوکس کولوسئوم مارینا علاوه بر زبان گرجی، قادر هستند به زبان‌های انگلیسی و روسی هم صحبت کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


تعداد ۱۱۰ اتاق‌ و سوئیت‌ متنوع در هتل Colosseum Marina Hotel باتومی قرار دارد که هر کدام به شیوه‌ای تحسین‌برانگیز، راحت و چشم‌نواز طراحی شده‌اند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل کولوسئوم مارینا شامل اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق سوپریور دو نفره دارای تخت تویین، اتاق خانوادگی کانکت، اتاق خانوادگی با بالکن، سوئیت با تخت دابل بزرگ همراه با تراس و سوئيت اکسکیوتیو با یک تخت دابل بزرگ است.
وسایل و تجهیزات کامل و کاربردی داخل اتاق‌ها و سوئیت‌های هتلColosseum Marina Hotel Batumi قرار دارند تا مسافران کمبودی نداشته باشند و اقامتی آسوده و خوش را تجربه کنند. امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل کولوسئوم مارینا باتومی که به آنها دسترسی دارید شامل مواردی هستند از جمله یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، میز، صندلی، کتری برقی، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، دمپایی، تهویه مطبوع، بالکن و تراس با میز و صندلی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفای حریق. به خاطر داشته باشید که در فضای داخلی تمامی اتاق‌ها نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل کولوسئوم مارینا باتومی امکانات متنوعی برای گذراندن اوقاتی مفرح و دلپذیر وجود دارد و می‌توانید در استخر شنا کنید، به بخش اسپا، ماساژ، سونا و باشگاه ورزشی بروید و شادابی و طراوت را به خود هدیه کنید و خستگی‌های خود را فراموش کنید و یا به زمین تنیس بروید و تنیس بازی کنید و همچنین میز بیلیارد هم برای سرگرمی مهیا است.

رستوران هتل


هتل کولوسئوم مارینا دارای رستوران و کافی شاپی دنج با فضایی دلنشین و با صفا است که سبک آشپزی بین‌المللی و محلی دارند و می‌توانید در کنار همراهان و همسفران خود خوراک‌هایی متنوع و لذیذ را میل کنید و ساعاتی دلچسب و فراموش‌نشدنی را سپری کنید.

فاصله هتل کولوسئوم مارینا باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آکوا باتومی: ۷ دقیقه پیاده روی
فاصله تا موزه باستان شناسی باتومی: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا کلیسای جامع مادر مقدس باتومی: ۱۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است