search
menu

هتل Radisson Blu Paris-Boulogne

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Radisson Blu Paris-Boulogne Paris
امکانات کلی هتل رادیسون بلو پاریس بولون
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رادیسون بلو پاریس بولون تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Radisson Blu Paris-Boulogne Paris


هتل رادیسون بلو پاریس بولون گزینه‌ای ایده‌آل برای خواهان سفرهای لاکچری است. شهر پاریس از دیرباز یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان بوده است. افراد زیادی برای سفر به این شهر زیبا اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما پاریس می‌کنند. هتل‌های متنوعی متناسب با هر سلیقه‌ای در این شهر وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه‌تان هتل موردنظرتان را پیدا کنید. هتل Radisson Blu Paris-Boulogne با ارائه امکانات و خدمات متنوع، انتخابی مناسب برای علاقه‌مندان هتل‌های لوکس است. رادیسون بلو پاریس بولون در سال ۲۰۰۵ به بهره‌برداری رسیده و از هتل‌های معروف شهر پاریس به شمار می‌رود. نزدیکی به جاذبه‌های پاریس یکی از امتیازات اقامت در این هتل ۴ ستاره است. با اقامت در رادیسون بلو پاریس بولون کمتر از ۴ کیلومتر تا برج ایفل فاصله خواهید داشت.

امکانات کلی هتل رادیسون بلو پاریس بولون


در هتل رادیسون بلو پاریس بولون امکانات و خدمات رفاهی متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت، امکان ارتباط راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش هتل رادیسون بلو بولون ۲۴ ساعته است و خدمات اتاق چمدان و فاکتور در آن ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی و فرانسه هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد محیطی ایده‌آل تلاش می‌کنند. رادیسون بلو بولونی پذیرای کودکان در تمام رده‌‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۱۳ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. لازم به ذکر است این هتل برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. خدمات نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر اتو و خشک‌شویی برخوردار شوید.
فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، هتل رادیسون بلو پاریس بولونی را به گزینه‌ مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان آسانسور، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، دزدگیر و صندوق امانات را نام برد. فرودگاه‌های اورلی و شارل دوگل نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به این هتل هستند که به ترتیب در ۱۴ و ۳۰ کیلومتری هتل واقع شده‌اند. ورود حیوانات خانگی به این هتل محدودیتی ندارد و ممکن است هزینه اضافی بابت این سرویس دریافت شود. لازم به ذکر است استعمال دخانیات در این هتل ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار مراجعه نمایید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل رادیسون بلو پاریس بولون دارای ۱۷۰ واحد اقامتی است که زیبایی و ظرافت معماری فرانسوی را به نمایش می‌گذارند. واحدهای اقامتی این مجموعه مشکل‌پسندترین مهمانان را نیز راضی می‌کند. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق استاندارد، اتاق پریمیوم، سوئیت جونیور، اتاق پریمیوم با تراس، سوئیت، اتاق سوپریور و سوئیت با تراس است. تمام واحدهای اقامتی دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. از امکانات دیگر اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، یخچال، کمد لباس، تلفن و میز اشاره کرد. داخل حمام خصوصی، دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان قرار دارد. برخی از واحدهای اقامتی دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و در صورت درخواست به مهمانان ارائه می‌گردد. برای کودکان زیر ۲ سال گهواره رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


باغ زیبای هتل مناسب برای گردش و قدم‌زدن است. برای راحتی مهمانان مبلمان فضای باز در تراس قرار گرفته است. با وجود باشگاه مجهز هتل، تمرینات ورزشی‌تان را فراموش نخواهید کرد.

رستوران هتل


در رستوران مدرن هتل که برای صبحانه، ناهار و شام باز است، انواع غذاهای فرانسوی سرو می‌شود. در روزهای گرم می‌توانید غذایتان را در تراس هتل نوش جان کنید. البته این هتل دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاق صرف نمایید. انواع نوشیدنی، میوه و اسنک نیز موجود است. با توجه به موقعیت مکانی هتل، کافه‌ها و رستوران‌های متعددی در همسایگی‌تان خواهد بود. رستوران‌های La Can Tinh و Federation در ۸۵۰ متری هتل قرار دارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای فرانسوی هستند.

فاصله هتل رادیسون بلو پاریس بولون تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ایفل: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا باغ لوکزامبورگ: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ گارنیه: ۷ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نتردام: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است