search
menu

هتل Pavillon Monceau Paris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Pavillon Monceau Paris
امکانات کلی هتل پاویلون مونسو پاریس
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
رستوران هتل
فاصله هتل پاویلون مونسو پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Pavillon Monceau Paris


هتل پاویلون مونسو در قلب شهر پاریس قرار دارد. شهر پاریس از دیرباز یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری جهان بوده و هرساله افراد زیادی با خرید آنلاین بلیط هواپیما پاریس به این شهر رویایی سفر می‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به پاریس دارید و به دنبال هتل مناسبی هستید، پیشنهاد ما Pavillon Monceau است. هتل پاویلون مونسو در سال ۱۹۹۸ ساخته شده و سابقه خوبی در زمینه ‌هتلداری دارد. با اقامت در این هتل ۳ ستاره، بسیاری از جاهای دیدنی پاریس در همسایگی‌تان خواهد بود. با قدم زدنی کوتاه در اطراف هتل با بسیاری از کافه‌ها و گالری‌های پاریسی روبرو خواهید شد. طاق پیروزی تنها ۱٫۶ کیلومتر با هتل فاصله دارد. پاویلون مونسو گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای دونفره است. با اقامت در این هتل اوقات خاطره‌انگیزی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل پاویلون مونسو پاریس


در هتل ۳ ستاره پاویلون، امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. با استفاده از اینترنت رایگان و پرسرعت هتل می‌توانید به راحتی با خانواده و دوستانتان در ارتباط باشید. پذیرش هتل پاویلون مونسو پاریس ۲۴ ساعته است. در این قسمت خدمات چک‌این/اوت سریع، چک‌این/اوت خصوصی، اتاق چمدان، کانسیرج و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. کادر حرفه‌ای هتل علاوه بر زبان فرانسه به زبان‌های انگلیسی، فارسی، ارمنی، اسپانیایی و عربی نیز مسلط هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی آرام تلاش می‌کنند. هتل پاویلون پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۶ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. نظافت روزانه به صورت رایگان ارائه می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، خشک‌شویی و لاندری نیز برخوردار شوید. مرکز تجاری، هتل پاویلون مونسو را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. آسانسور، کپسول آتشنشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات از دیگر امکانات موجود در پاویلون مونسو هستند. لازم به ذکر است فرودگاه‌های اولی و شارل دوگل در ۱۷ و ۲۳ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان مهیا شده است. توجه داشته باشید ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


پاویلون مونسو دارای ۴۲ واحد اقامتی شیک و زیبا است. هتل Pavillon Monceau Paris دارای ۹ نوع واحد اقامتی منحصربه‌فرد است و هر مدل متناسب با نیازهای مهمانان طراحی شده است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق دوبل یا تویین با بالکن، اتاق سوپریور دوبل یا تویین، سوئیت، اتاق سینگل، اتاق دوبل، اتاق دوبل یا تویین بزرگ، اتاق دلوکس دوبل با بالکن، سوئیت جونیور با بالکن و اتاق خانواده سوپریور است. تمام واحدهای اقامتی دارای حمام خصوصی با دکوراسیون درخشان و ظریف پاریسی هستند. برخی از واحدهای اقامتی دارای بالکن هستند و منظره خیره‌کننده‌ای از شهر از آن‌ها مشاهده می‌شود. از امکانات موجود در اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار، چای‌ساز، میز، تلویزیون صفحه‌تخت و تلفن اشاره کرد. لازم به ذکر است حداکثر تعداد تحت اضافه بستگی به اتاق موردنظرتان دارد و برای کودکان زیر ۳ سال گهواره رایگان ارائه می‌شود.

رستوران هتل


هر روز از ساعت ۷ تا ۱۰ صبحانه سلف‌سرویس در اتاق صبحانه هتل پاویلون مونسو سرو می‌شود. در اتاق صبحانه از شما با آبمیوه‌های تازه و نوشیدنی‌های گرم استقبال می‌شود. صبحانه در پاویلون مونسو در عین برخورداری از کیفیت خوب دارای گزینه‌های متنوعی نیز است. شیرینی‌های تازه، کروسانت و شکلات‌های موجود در پاویلون مونسو فقط در پاریس پیدا می‌شوند. نان محلی، پنیر و غذاهای سرد از دیگر گزینه‌های موجود هستند. اگر دارای حساسیت یا رژیم غذایی خاصی هستید، کافی است با تیم آشپزی هتل در میان بگذارید تا غذای مخصوص برایتان فراهم کنند. با اقامت در هتل پاویلون مونسو انواع رستوران‌ها و کافه‌ها در نزدیکی‌تان خواهد بود. رستوران‌های Different Around و Le Petit Chavignol در ۱۰۰ متری هتل قرار دارند. در Le Petit Chavignol طعم لذیذ غذاهای فرانسوی را خواهید چشید.

فاصله هتل پاویلون مونسو پاریس تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا طاق پیروزی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ گارنیه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سکره کر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نوتردام: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است