search
menu

هاستل Le Montclair Montmartre by River Paris

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هاستل Le Montclair Montmartre by River Paris
امکانات و خدمات عمومی هاستل مونتکلر پاریس
اتاق‌های هاستل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هاستل
رستوران هاستل
فاصله هاستل مونتکلر مونمارت پاریس تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هاستل Le Montclair Montmartre by River Paris


هاستل مونتکلر پاریس یکی از هاستل‌های مقرون به صرفه است که از مجموعه هاستل‌های گروه “River Hotel” به حساب می‌آید و حدود ۷۰۰ متر با مونمارت فاصله دارد؛ محله زیبایی که زندگی به سبک اهالی پاریس را به خوبی بازتاب می‌کند. با خرید بلیط هواپیما پاریس و اقامت در هاستل مونتکلر به مراکز خرید و رستوران‌های متنوع دسترسی راحتی خواهید داشت. برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی پاریس که در ۱ تا ۴ کیلومتری این هاستل واقع شده‌اند، باید از مترو یا خودروی شخصی استفاده کرد. البته ایستگاه‌های متعددی در فواصل ۱۰۰ تا ۵۰۰ متری هاستل قرار دارند که این رفت و آمد را کم‌هزینه‌تر و بی‌دردسرتر می‌سازند. جزئیات و اطلاعات به‌روز مربوط به هر کدام از جاذبه‌ها را می‌توانید در سایت سفرمارکت پیدا کنید.

امکانات و خدمات عمومی هاستل مونتکلر پاریس


با اینکه هاستل مونتکلر پاریس همه انتظارات مهمانان و خریداران بلیط هواپیمای پاریس را برآورده نمی‌کند ولی با داشتن نقاط مثبتی همچون موقعیت مکانی خوب، رفتار حرفه‌ای کارکنان و رسیدگی منظم به امور نظافتی می‌تواند اقامت خوب و قابل قبولی را برای کسانی که به دنبال سفر مقرون به صرفه هستند، رقم بزند. این هاستل فاقد آسانسور و پارکینگ است و از آنجایی که ساختمان هاستل ۶ طبقه است، حمل چمدان دردسر بزرگی برای مهمانان است. ضمنا هاستل دارای اینترنت رایگان، اتاق خانواده، پذیرش ۲۴ ساعته و آشپزخانه مشترک است.

اتاق‌های هاستل و امکانات اتاق‌ها


هاستل مونتکلر چندین نوع اتاق از جمله اتاق‌های کوادراپل خانواده،دبل کلاسیک، اتاق بانوان، تویین کلاسیک، تریپل و کوادراپل به مهمانانش ارائه می‌دهد. البته کسانی که با داشتن هم‌اتاقی در هاستل مشکلی نداشته باشند می‌توانند اتاق‌های “Mixed Bed” هاستل را رزرو کنند. در واقع این اقامتگاه ۲ ساختمان دارد که یکی از آن‌ها به شکل هاستل یا خوابگاه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. برخی اتاق‌های هاستل پارکت هستند ولی کف سرامیک بقیه اتاق‌ها با فرش یا موکت پوشانده نشده است. در این اتاق‌ها حداقل امکانات مثل میز، کمد، تهویه مطبوع و سشوار گنجانده شده است ولی دارای حمام اختصاصی هستند. مجموع اتاق‌های هاستل Le Montclair به ۴۰ واحد می‌رسد.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هاستل


همانطور که از این هاستل انتظار می‌رود، خدمات متنوعی برای اقامت مهمانانش ارائه نمی‌دهد؛ در کل تمام این امکانات و خدمات شامل سلف لاندری، اتاق چمدان، ایستگاه کامپیوتر، کتابخانه، صندوق امانت، تلویزیون در لابی و خدمات خانه‌داری است. البته مهمانان می‌توانند در اوقات فراغت خود در اتاق بازی و گیم سرگرم شوند. ضمن اینکه بازی‌های شطرنج، تخته و پازل نیز در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرند. هاستل لی مونتکر مونمارت با دریافت هزینه خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می‌دهد و مهمانان می‌توانند این فاصله ۲۰ کیلومتری از فرودگاه را بدون نگرانی از دست دادن پرواز طی کنند.

رستوران هاستل


اقامت در هاستل مونتکر همراه با ارائه صبحانه نیست و این هاستل رستورانی ندارد ولی هر روز صبح از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۰ در سالن غذاخوری هاستل صبحانه سرو می‌شود و مهمانانی که تمایل به صرف صبحانه در هاستل داشته باشند، می‌توانند با پرداخت هزینه صبحانه‌های هاستل را میل کنند. البته با وجود سوپرمارکت‌های مختلف در نزدیکی هاستل و در اختیار بودن آشپزخانه مشترک امکان طبخ غذا برای خود مهمانان نیز وجود دارد. با چند دقیقه پیاده‌روی نیز به رستوران‌هایی مثل «پدرینو»، «کیفاک» و «هالت» دسترسی خواهید داشت. برای صرف چای و قهوه نیز می‌توانید به لابی هاستل مراجعه کنید.

فاصله هاستل مونتکلر مونمارت پاریس تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مونمارت: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ گارنیه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای نتردام: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است