search
menu

هتل Kube Hotel Paris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kube Hotel Paris
امکانات کلی هتل کوبه پاریس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کوبه پاریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Kube Hotel Paris


هتل چهار ستاره کوبه پاریس در خیابانی آرام در نزدیکی مونمارتر، در منطقه ۱۸ پاریس، در فضایی شیک از میهمانان پذیرایی می‌کند. این هتل دارای اولین بار یخی در پاریس است. در پشت جبهه تاریخی هتل، می‌توانید دنیایی با فناوری پیشرفته و نوآورانه را کشف کنید. هتل کوبه تنها دو دقیقه پیاده تا ایستگاه متروی La Chapelle فاصله دارد که دسترسی مستقیم به Gare du Nord و Stade de France را فراهم می‌کند. میهمانان هتل به راحتی به جاذبه‌های اصلی شهر از جمله کلیسای نوتردام، طاق پیروزی و موزه لوور دسترسی دارند. تجربه بهترین فرهنگ شهر با اقامت در این هتل که تنها در ۵.۶ کیلومتری برج ایفل قرار دارد، آسان است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای پاریس و سفر به پاریس را داشته باشید، می‌توانید با رزرو هتل Kube Hotel Paris اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل کوبه پاریس


دسترسی به اینترنت رایگان ارائه شده در داخل هتل شما را در تمام مدت اقامت با فضای مجازی در ارتباط نگه می‌دارد. کاوش در پاریس با تاکسی، کرایه ماشین و خدمات شاتل در هتل راحت‌تر می‌شود. برای میهمانانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند ، پارکینگ رایگان ارائه می‌شود. میز پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، خدمات دربان و صندوق امانات از جمله خدماتی است که در این هتل ارائه می‌شود. امکانات تجاری مانند اتاق جلسات و ضیافت با تجهیزات پیشرفته ارائه می‌شود. برای تهیه بلیط جاهای دیدنی می‌توانید از خدمات تور استفاده کنید. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای از جمله ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز همانند سایر مسافران اقامت راحتی داشته باشند. هتل Kube Hotel Paris دارای محیطی تمیز است و خدمات نظافتی روزانه در آن انجام می‌گیرد. به دلایل بهداشتی، سیگار کشیدن در هر جای هتل ممنوع است. برای میهمانانی که مایل به سیگار کشیدن هستند، مکان‌های تعیین شده برای سیگار در دسترس است. هنگام اقامت در این هتل می‌توانید حیوانات خانگی خود همراه خود به داخل هتل بیاورید. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت نیز می‌توانید بیلیارد بازی کنید. علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند به مرکز تناسب اندام هتل رفته و از امکانات آن استفاده کنند. درمان‌های پوستی، خدمات زیبایی و ماساژ نیز از دیگر خدماتی است که در هتل کوبه ارائه می‌شوند. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی همچون فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان با تجربه هتل به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و ایتالیایی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان پذیرایی می‌کنند. برای کودکان بالای ۴ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Kube Hotel Paris عبارتند از:
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق دبل توئین
• اتاق دبل و توئین کوبه
• سوئیت
• سوئیت جونیور
• اتاق سه تخته
• اتاق یک تخته اقتصادی
• اتاق خانوادگی
هر اتاق با دکوراسیون اسکاندیناویایی مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی و حمام خصوصی با محصولات لوکس است. یک مینی بار رایگان ارائه می‌شود. دسترسی به اتاق‌ها از طریق تلفن هوشمند، ایمیل میهمان یا کلید انجام می‌شود. برخی از اتاق‌های هتل دارای بالکن یا تراس هستند. نگران تشنگی خود نباشید زیرا قهوه یا چای‌ساز در برخی از اتاق‌ها ارائه می‌شود. وسایل حمام به اندازه سایر وسایل مهم هستند و در هتل سشوار، لوازم آرایشی و حوله‌های حمام در برخی از حمام‌های میهمان وجود دارد. خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است. امکان سرو صبحانه در اتاق‌ها وجود دارد.

رستوران هتل


صبحانه هر روز در رستوران بیسترونومیک کوبه به نام Apres سرو می‌شود که با مبلمان قدیمی تزئین شده است.

فاصله هتل کوبه پاریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه شکلات: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا کاخ لوکزامبورگ: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا انولید: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۶.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک بولونی پاریس: ۶.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است