search
menu

هتل Campanile Montesson - Le Vésinet Paris

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Campanile Montesson - Le Vésinet Paris
امکانات و خدمات عمومی هتل کامپانیل مونتسون پاریس
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کامپانیل مونتسون پاریس تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Campanile Montesson - Le Vésinet Paris


هتل کامپانیل مونتسون لووزینت یکی از هتل‌های ۳ ستاره و مقرون به صرفه پاریس است که کمی با مرکز شهر فاصله دارد. این هتل نقلی و کوچک در حاشیه پاریس واقع شده و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان به نزدیک‌ترین ایستگاه قطار رسید و از آنجا سفری ۱۵ دقیقه‌ای به مرکز پاریس را شروع کرد. با این اوصاف شرایط امنیتی این منطقه به قدری خوب است که می‌توان بدون هیچ نگرانی و دغدغه در ساعات نیمه شب نیز این مسیر را پیمود. به هر حال اگر قصد خرید بلیط هواپیما پاریس دارید و دنبال اقامتگاه مقرون به صرفه و در عین حال شایسته‌ای می‌گردید، هتل کامپانیل مونتسون پاریس را رزرو کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کامپانیل مونتسون پاریس


این هتل با جاذبه‌های معروف پاریس مثل برج ایفل، موزه لوور، کاخ ورسای و طاق پیروزی بین ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر فاصله دارد ولی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی نظیر قطار، مسیری مستقیم به مرکز شهر و جاذبه‌های پاریس خواهید داشت. هتل امکانات و خدمات متنوعی ندارد ولی به خوبی رفاه و آسایش مهمانانش را فراهم می‌کند. هتل کامپانیل پاریس حیوانات خانگی مهمانان را نیز پذیرش می‌کند. پارکینگ این هتل رایگان نیست ولی اینترنت رایگانش در تمام قسمت‌های هتل قابل دسترسی است. این هتلِ باسابقه در چند سال اخیر توانسته از هتل‌های هم‌رده خود پیشی بگیرد و حالا از نظر کیفیت صبحانه، تمیزی اتاق‌ها، نرخ اقامتی و رفتار کارکنان رضایت همه مهمانان خود را کسب کرده است.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


بعد از اینکه مهمانان در یکی ۵۵ اتاق مدرن هتل کامپانیل ساکن شدند، تازه آرامش و سکوت هتل و اتاق‌هایش را درک می‌کنند. این اتاق‌ها با اثاثیه مدرن دکور شده‌اند و در دکوراسیون آن‌ها به جزئیات توجه شده و به همین خاطر برای مهمانان حضور در خانه را تداعی می‌کنند. تهویه مطبوع، بخش نشیمن، چای‌ساز، تلویزیون صفحه‌تخت، میز و کمد در این اتاق‌ها گنجانده شده است. اتاق‌های هتل کامپانیل در سه دسته اتاق‌های استاندارد دبل، نیوجنریشن دبل و نیوجنریشن تویین ارائه می‌شوند. ضمنا همه اتاق‌ها از نظر متراژ یکسان هستند و فقط معماری آن‌ها متفاوت است. برخی از اتاق‌ها نورگیری خوبی دارند ولی بعضی از آن‌ها پنجره‌های خیلی کوچکی دارند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل


هتل کامپانیل امکانات و تفریحات متنوعی ندارد اما با همین داشته‌هایش هر مهمانی را مجاب به اقامت دوباره می‌کند. این هتل که نزدیک به چند پارک و فضای سرسبز واقع شده اتاقی ۴۵ متر مربعی را برای جلسات کاری مهمانان اختصاص داده است. این اتاقِ کاملا مجهز که از نورگیری خوبی برخوردار است، برای سمینارها، جلسات آموزشی و دورهمی‌های کاری بسیار مناسب است. در محوطه گل‌کاری شده هتل میز و صندلی‌هایی چیده شده تا مهمانان در اوقات فراغت و هوای دلپذیر عصر یا صبح کنار هم جمع شوند. هتل Campanile Montesson - Le Vésinet اول از همه از نظر رفتار حرفه‌ای و دوستانه پرسنل و بعد از نظر پاکیزگی توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند. از آنجایی که پرسنل هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی و اسپانیایی نیز آشنایی دارند، ارتباط با آن‌ها سخت نیست.

رستوران هتل


مهمانان می‌توانند از صبح تا شب وعده‌های غذایی را به همراه خانواده، دوستان یا همکاران مهمان رستوران هتل کامپانیل مونتسون لووزینت باشند. این رستوران محیط دلنشینی دارد و از نورگیری خوبی برخوردار است. انواع غذاهای محلی و بین‌المللی در سلف رستوران پیدا می‌شوند. غذاهای فصلی آشپز را باید چشید چون با استفاده از مواد غذایی ارگانیک طبخ می‌شوند. برای مهمانان خردسال نیز منوی مخصوص کودکان ارائه می‌شود. ناهار رستوران از ساعت ۱۲ تا ۲ بعد از ظهر و شام از ساعت ۷ تا ۱۰ شب سرو می‌شود. قیمت غذاهای این رستوران مقرون به صرفه است و رزرو اتاق در این هتل همراه با ارائه صبحانه نیست. با این حال صبحانه‌های هتل از کیفیت خوبی برخوردار بوده و ارزان هستند. برای میل نوشیدنی‌های مختلف نیز می‌توان به کافی شاپ هتل سر زد.

فاصله هتل کامپانیل مونتسون پاریس تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا رودخانه سین: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه قطار سنت جرمین ان لای: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ ورسای: ۱۱.۲ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی: ۱۳.۵ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است