search
menu

هتل Best Western Premier Opera Faubourg Paris

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Best Western Premier Opera Faubourg Paris
امکانات و خدمات عمومی هتل بست وسترن پریمیر اپرا فاوبرگ پاریس
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل بست وسترن پریمیر اپرا فاوبرگ پاریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Best Western Premier Opera Faubourg Paris


هتل بست وسترن پریمیر اپرا فاوبرگ یک هتل شیک همراه با امکانات بسیار خوب، اقامتی ویژه و خاص به گردشگران شهر پاریس ارائه می‌کند. این هتل علاوه بر امکانات درجه یک و متنوع که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، از نظر موقعیت مکانی نیز شرایط مطلوبی دارد و به واسطه قرار گرفتن در دل شهر پاریس، خیابان لا فایت، شهرت بسیاری کسب کرده است. به همین منظور، می‌توان به برخی از جاذبه‌های دیدنی شهر پاریس که فاصله چندانی با هتل بست وسترن ندارند، اشاره کرد. به جرئت می‌توان گفت، هر گاه اسم شهر پاریس به گوشمان می‌خورد، ناخودآگاه تصویری از برج ایفل در ذهن‌مان نقش می‌بندد.
در نتیجه، فاصله ۵.۵ کیلومتری با چنین جاذبه‌ای یک امتیاز مثبت برای هتل محسوب می‌شود. علاوه بر آن، هتل بست وسترن پریمیر اپرا فاوبرگ با موزه معروف لوور تنها ۲/۳ کیلومتر فاصله دارد. بدون شک، چنین فاصله‌های کمی می‌توانند مهر تاییدی بر موقعیت مکانی بسیار خوب این هتل به شمار می‌رود. همچنین، کاخ گارنیه که جزو باشکوه‌ترین کاخ‌های شهر پاریس است، فاصله ۱/۵ کیلومتری با هتل دارد. این منطقه غالبا به خاطر بوتیک‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های پاریسیِ سنتی واقع در آن، مشهور شده و به عبارتی بر سر زبان اهالی سفر افتاده است. اما فارغ از موقعیت مکانی ایده‌آل، امکانات قابل توجهی نیز در داخل هتل وجود دارد که در ادامه به توضیح آن بخش خواهیم پرداخت. اتاق‌های مهمانان نیز به سبک معاصر و با رنگ قهوه ای شکلاتی و کرمی تزئین شده است. همچنین، اتاق‌‌ها با لوازم خانگی مدرن مانند تلویزیون‌های صفحه تخت مجهز شده‌اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل بست وسترن پریمیر اپرا فاوبرگ پاریس


از آنجایی که امکانات یک هتل جزو فاکتورهای مهم مسافران برای رزرو هتل هنگام خرید بلیط هواپیما محسوب می‌شود، اصل اول و قابل توجه در این زمینه یعنی اینترنت رایگان، در این هتل گنجانده شده است و مهمانان می‌توانند از تمامی بخش‌های هتل به آن دسترسی داشته باشند. علاوه بر آن، حمل و نقل فرودگاه از دیگر امکانات مهم اقامتگاه به شمار می‌رود اما نکته‌ی حائز اهمیت در این باره، الزام پرداخت هزینه‌ای اندک، به منظور بهره‌بردن از خدمات آن است. تیم خدماتی هتل Best Western Premier Opera Faubourg به صورت تمام وقت و شبانه روزی به درخواست‌های مهمانان پاسخ می‌دهند؛ در واقع، توانایی برقراری ارتباط کارکنان به چهار زبان بین المللی دنیا که شامل زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و پرتغالی می‌شود، یکی از دلایل اصلی این مورد تلقی می‌شود. لازم به ذکر است، امکانات دیگری نیز در هتل وجود دارند که همانند حمل و نقل فرودگاه، مستلزم پرداخت هزینه‌ای اضافی هستند؛ این خدمات عبارتند از: سرویس‌های خشکشویی، لباسشویی، اتو و همچنین دستگاه فتوکپی. هتل بست وسترن در زمینه امنیت نیز شرایط خوبی فراهم کرده است. در همین راستا، کپسول‌های آتش نشانی در بخش‌های مختلف ساختمان قرار داده شده است.
علاوه بر آن، وجود هشدار دود و خطر، درب‌های قفل کارتی، صندوق امانت و همچنین دوربین‌های مدار بسته در قسمت‌های عمومی هتل از جمله موارد موثر در ایجاد امنیت برای مهمانان قلمداد می‌شود. لازم به ذکر است، تمهیدات لازم در خصوص ایجاد آرامش و راحتی برای افرادی که با ویلچر در این اقامتگاه حاضر خواهند شد، تدارک دیده شده است؛ به عنوان مثال این عزیزان و صد البته سایر مهمانان با استفاده از آسانسور، مشکلی بابت تردد در طبقات مختلف ساختمان نخواهند داشت. از جمله نکات حائز اهمیت درباره این اقامتگاه، آزاد بودن حضور حیوانات خانگی است که مهمانان با رعایت برخی قوانین، مشکل خاصی بابت نگهداری حیوان خانگی‌شان نخواهند داشت.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هر هتلی که بخواهد اتاق‌های بهتری به منظور جذب مهمان از کشورهای مختلف داشته باشد، معمولا سراغ فراهم کردن لوازم سرگرمی و هر آنچه که باعث راحتی مهمانان در اتاق می‌شود، می‌رود. در اتاق‌های هتل بست وسترن پریمیر اپرا فاوبرگ، تلویزیون صفحه تخت به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای وجود دارد و مهمانان می‌توانند از تماشای برنامه‌های مختلف لذت ببرند. همانطور که پیش‌تر هم ذکر شد، اینترنت رایگان در تمامی بخش‌ها مه شامل اتاق‌ها نیز می‌شود، قابل استفاده است.
به منظور ایجاد آرامش و آسایش، همه‌ی اتاق‌های هتل به سیستم عایق صدا مجهز هستند. همچنین وجود تخت‌ خواب‌های نرم، منجر به راحتی هر چه بیشتر مهمانان می‌شود. یکی دیگر از موارد ارزشمند، مجهز بودن همه‌ی اتاق‌های این هتل به سیستم تهویه مطبوع است. علاوه بر موارد فوق، لوازم آرایشی رایگان و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند و مهمانان می‌توانند از آنها استفاده کنند. به غیر از این دو، حمام اختصاصی همراه با وان و دوش، از دیگر نکات مثبت اتاق‌ها برای بهداشت شخصی محسوب می‌شود. میز مخصوص کار و روزنامه رایگان برای مطالعه و سرگرمی، از دیگر امکانات موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند.

فاصله هتل بست وسترن پریمیر اپرا فاوبرگ پاریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کاخ گارنیه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه لوور: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ توییلریز: ‌۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه اورسی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا طاق پیروزی پاریس: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا برج ایفل: ۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است