search
menu

هتل Tulip Inn Sharjah

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Tulip Inn Sharjah
امکانات و خدمات عمومی هتل تولیپ این شارجه
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تولیپ این شارجه تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Tulip Inn Sharjah


هتل تولیپ این شارجه گزینه‌ای عالی برای گردشگران شهر شارجه است. هتل تولیپ این در سال ۲۰۰۷ افتتاح شده و از هتل‌های معروف شارجه به شمار می‌رود. با اقامت در هتل ۴ ستاره شارجه این از امتیازات متنوعی برخوردار خواهید شد. یکی از مزیت‌های اقامت در Tulip Inn Sharjah موقعیت مکانی آن است. هتل تولیپ در مرکز شهر شارجه قرار گرفته و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شارجه قرار دارد. مگا مال شارجه حدود ۲۰۰ متر تا هتل فاصله دارد و مسجد النور شارجه در ۲.۳ کیلومتری هتل قرار گرفته است. جاذبه‌های متعدد دیگری نیز در این شهر زیبا قرار دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. هتل تولیپ این شارجه گزینه خوبی برای سفرهای خانوادگی و تفریحی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل تولیپ این شارجه


در هتل تولیپ این شارجه طیف وسیعی از امکانات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات اساسی هتل تولیپ این به شمار می‌روند. در قسمت پذیرش هتل، خدمات کانسیرج، اتاق چمدان، صرافی و چک‌این/اوت سریع به مهمانان ارائه می‌شود. تیم حرفه‌ای هتل علاوه بر زبان عربی به زبان‌های انگلیسی، فرانسه، هندی و فیلیپینی نیز مسلط هستند و تعامل خوبی با مهمانان دارند. لازم به ذکر است در هتل تولیپ چک‌این از ساعت ۱۵ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. هتل تولیپ پذیرای کودکان در تمام رد‌های سنی است و خدمات پرستاری از کودک ارائه می‌کند. امکاناتی نظیر مرکز تجاری و اتاق همایش، هتل Tulip Inn Sharjah را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. برای خرید سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی، لاندری و اتو برخوردار شوید. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی شارجه در ۱۵ کیلومتری هتل قرار گرفته و امکان شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل Tulip Inn Sharjah دارای واحدهای اقامتی راحت و جاداری است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل استودیو دلوکس، سوئیت، سوئیت دوخوابه و سوئیت سه‌خوابه است. واحدهای اقامتی هتل تولیپ این دارای سیستم تهویه مطبوع و آشپزخانه هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون صفحه‌تخت، مینی‌بار، صندوق امانات و اتو اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


Tulip Inn Sharjah گزینه‌ای ایده‌آل برای سفرهای تفریحی است. در اوقات فراغتتان می‌توانید در استخر سرپوشیده هتل شنا کرده یا در صندلی‌های مخصوص استراحت کنید. امکان سرو نوشیدنی نیز در کنار استخر موجود است. برای کودکان عزیز، زمین بازی و وسایل بازی تدارک دیده شده است. سونا، جکوزی و اتاق بخار از دیگر امکانات تفریحی هتل تولیپ این به شمار می‌روند. علاقه‌مندان تناسب‌اندام از وجود یک باشگاه مجهز در داخل هتل خشنود خواهند شد.

رستوران هتل


با اقامت در هتل Tulip Inn Sharjah روزتان با صرف صبحانه‌ای لذیذ در اتاقتان آغاز خواهد شد. هتل تولیپ این شارجه دارای رستوران است و خیالتان از بابت صرف غذا راحت خواهد بود. برای صرف دسر و نوشیدنی نیز می‌توانید به کافی‌شاپ داخل هتل تشریف ببرید. ناگفته نماند رستوران‌های معروفی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای صرف غذاهای بین‌المللی و محلی امارات هستند. رستوران‌های Dwarka Pure Veg Restaurant و Rainbow Steak House تنها سه دقیقه پیاده از هتل فاصله دارند.

فاصله هتل تولیپ این شارجه تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار مرکزی شارجه: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه شارجه: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا جزیره النور شارجه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای شارجه: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن اسلامی شارجه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه علم شارجه: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی شارجه: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی و شهربازی المنتزه: ۳.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است