search
menu

هتل Zain International Hotel Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Zain International Hotel Dubai
امکانات کلی هتل زین اینترنشنال دبی
اتاق های هتل زین اینترنشنال دبی
امکانات اتاق های هتل زین اینترنشنال دبی
رستوران های هتل زین اینترنشنال دبی
امکانات تفریحی و رفاهی هتل زین اینترنشنال دبی
فاصله هتل زین اینترنشنال دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Zain International Hotel Dubai


هتل زین اینترنشنال دبی در خیابان الریقا دبی قرار گرفته است که بخشی از منطقه دیرا به حساب می آید. هتل زین اینترنشنال دبی سه ستاره بوده و در فاصله کوتاهی از مرکز شهر و جاذبه های مختلف گردشگری مخصوصا مراکز خرید و فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد. هتل (Zain International Hotel) در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده و در سال ۲۰۱۲ نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. همانطور که اشاره شد هتل زین اینترنشنال فاصله اندکی با مرکز شهر دارد و برای رفتن از هتل به مرکز شهر دبی مسافت ۱٫۵ کیلومتری را تنها با پنج دقیقه رانندگی دسترسی خواهید داشت و با کمتر از ده دقیقه پیاده روی به ایستگاه مترو الرقهد Al Rigga Metro Station دسترسی خواهید داشت. جاذبه های گردشگری دیگری مانند بازار دبی و بازار قدیمی طلا تنها چند دقیقه با هتل زین اینترنشنال فاصله دارند و به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو می توانید به همه جای دبی دسترسی داشته باشید، پس در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران محل اقامت خود نباشید و هتل زین اینترنشنال دبی را رزرو کنید که جزو مقرون به صرفه ترین هتل های دبی است.

امکانات کلی هتل زین اینترنشنال دبی


هتل زین اینترنشنال دارای آسانسور، تراس، پذیرش ۲۴ ساعته، نگهبانی، نگهداری چمدان ها، خدمات گردشگری، خدمات خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز برگزاری جلسات، سیستم تهویه، وای فای رایگان است. گردشگران می توانند روز خود را با تمرین های روزمره در سالن بدنسازی مجهز و با استراحت در سونا یا استخر در فضای باز شروع کنند. همچنین امکانات لازم برای افراد با معلولیت های جسمانی فراهم شده است. به یاد داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل این هتل ندارید. امکانات مهم دیگر در هتل زین اینترنشنال دبی می توان به وجود شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، رستوران و بار و روم سرویس اشاره کرد. در فضای بیرونی هتل نیز می توانید به مبلمان و تراس دسترسی داشته باشید، همچنین فعالیت های دیگری در فضای باز این هتل مانند قدم زدن، تفریحات ساحلی و کلوب های شبانه، تلویزیون هایی برای کودکان انجام می گیرد. پرسنل هتل زین اینترنشنال به زبان های عربی، انگلیسی، فارسی، هندی، روسی، فیلیپینی و اردو صحبت می کنند. در کنار قسمت لابی هتل و پذیرش ۲۴ ساعته می توانید به میز تور، تبدیل ارز، مغازه های خرید سوغاتی، آسانسور، سالن آرایشی و زیبایی، روزنامه دسترسی داشته باشید.

اتاق های هتل زین اینترنشنال دبی


هتل زین اینترنشنال دبی دارای ۷۷ اتاق است که عبارتند از اتاق استاندارد سینگل و اتاق استاندارد توئین که بر اساس تعدادتان می توانید اتاق مورد نظر را انتخاب نمایید.

امکانات اتاق های هتل زین اینترنشنال دبی


اتاق های هتل زین اینترنشنال به صورت استاندارد هستند و مجهز به امکانات رفاهی متعددی مانند تهویه مطبوع هوا، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان و میز کار، بالکن، تلویزیون و شبکه های ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز و کمدلباس هستند. اتاق های هتل زین اینترنشنال همه روزه به صورت رایگان نظافت می شوند و در همه اتاق ها گاوصندوق تعبیه شده است. همچنین می توانید به حمام اختصاصی همراه با سرویس بهداشتی فرنگی، دوش، لوازم بهداشتی حمام، حوله و سشوار دسترسی داشته باشید.

رستوران های هتل زین اینترنشنال دبی


برای سرو غذا در هتل زین اینترنشنال می توانید به رستوران بین المللی موجود در داخل این مجموعه بروید. علاوه بر غذاهای بین المللی می توانید انواع غذاهای محلی و غذاهای دریایی سفارش دهید. همچنین در صورت تمایل می توانید صبحانه را در اتاق خود سرو کنید یا اگر رژیم خاصی دارید، می توانید به قسمت پذیرش در هنگام رزرو یا تحویل اتاق اعلام کنید.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل زین اینترنشنال دبی


هتل سه ستاره زِین اینترنشنال شامل مرکز اسپا و باشگاه بدنسازی، سونا و استخر شنای روباز همراه با چشم اندازی از شهر است. ماساژهای مخصوص سر و بدن، دست و پا و گردن با پرداخت هزینه اضافی در این هتل انجام می گیرد، همچنین حمام ترکی و بخار نیز در این هتل دایر است.

فاصله هتل زین اینترنشنال دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل زین اینترنشنال دبی تا کاخ سلطنتی دبی: ۵٫۸ کیلومتر
فاصله هتل زین اینترنشنال دبی تا موزه دبی: ۶٫۱ کیلومتر
فاصله هتل زین اینترنشنال دبی تا برج خلیفه: ۱۱٫۶ کیلومتر
فاصله هتل زین اینترنشنال دبی تا دبی مال: ۱۵٫۲ کیلومتر
فاصله هتل زین اینترنشنال دبی تا پارک آبی وایلد وادی: ۲۴٫۵ کیلومتر
فاصله هتل زین اینترنشنال دبی تا برج العرب: ۲۴٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است