search
menu

هتل Xclusive Maples Hotel Apartment Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Xclusive Maples Hotel Apartment Dubai
امکانات عمومی هتل آپارتمان مپلز دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان اکسکلوسیو مپلز دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Xclusive Maples Hotel Apartment Dubai


هتل آپارتمان اکسکلوسیو مپلز دبی را می‌توانید یکی از بهترین گزینه‌های خود برای اقامت در نظر بگیرید. این هتل رضایت اکثر اقامت کنندگان خود را به دست آورده‌است. اقامت راحتی که در این هتل آپارتمان تجربه خواهید کرد می‌تواند در کنار بازدید از جاهای دیدنی دبی مانند: برج ساعت دیره، آکواریوم شارجه، مسجد جامع، برج خلیفه و برج العرب و ... خاطره بسیار خوشی را برای شما بوجود خواهد آورد. مراکز خرید بسیاری در نزدیکی هتل Xclusive Maples Hotel Apartment Dubai قرار دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به Burjuman اشاره کرده که حدود ۱۰ دقیقه با هتل فاصله دارد. در ادامه با جزئیات بیشتری در رابطه با هتل صحبت خواهد شد.

امکانات عمومی هتل آپارتمان مپلز دبی


امکانات هتل علاوه بر اینکه متعدد هستند در همه موارد نیز سعی شده‌است تا بهترین امکانات و در بهترین درجه از کیفیت به مسافران ارائه شود. همانطور که می‌دانید دبی در یک منطقه گرمسیری واقع شده‌است بنابراین نیاز به وجود استخر در تمام هتل‌های این شهر حس می‌شود و هتل مذکور نیز دارای استخر بزرگ و کاملا بهداشتی است. این استخر رایگان است و در آن لوازم بهداشتی از جمله حوله نیز وجود دارد. در محوطه هتل مکانی باز با صندلی‌های برای ریلکس شدن و لذت بردن از محیط وجود دارد. اینترنت بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای در همه جای هتل وجود دارد. یک پارکینگ امن و مناسب برای همه افراد چه معلول و چه غیر معمول در خود هتل وجود دارد که در صورت داشتن خودرو شخصی می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر از طریق هوایی و با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به دبی سفر می‌کنید، برای جابجایی بین هتل و فرودگاه اصلا نگران نباشید زیرا که هتل مجهز به خدمات شاتل فرودگاهی رفت و برگشت است. البته استفاده از این خدمات منوط به پرداخت اضافی است.
فکس، فتوکپی و سایر امکانات مورد نیاز برای برگزاری جلسات کاری و گردهمایی‌ها نیز در هتل تعبیه شده‌است. اگر نیاز دارید که خودرو داشته‌باشید هتل امکان اجاره خودرو را به شما می‌دهد. صرافی در هتل وجود دارد تا با خیال راحت بتوانید پول خود را تبدیل به پولی بکنید که نیاز دارید. هتل مجهز به یک لابی بسیار زیبا و بزرگ است که خدمات دربان نیز دارد. مرکز تناسب اندام و لوازم ورزشی نیز در هتل وجود دارد که بصورت رایگان می‌توانید از آن استفاده کنید. نظافت روزانه، لاندری، خشکشویی و خدمات اتو با هزینه اضافی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. اگر به دنبال هتلی هستید که برای اقامت معلولان مناسب باشد می‌توانید از این هتل اتاق رزرو کنید، زیرا امکانات بسیار خوبی برای این افراد در هتل تعبیه شده‌است. عربی، انگلیسی، فایپینی، هندی و فرانسه از جمله زبان‌هایی هستند که به راحتی می‌توانند بوسیله آن‌ها با کارکنان هتل ارتباط برقرار کنید. سایر امکانات و شرایط موجود برای بهتر شدن شرایط اقامتی در هتل شامل وجود تهویه مطبوع و وسایل سرمایشی و کولر است. هتل Xclusive Maples Hotel Apartment Dubai با داشتن این امکانات می تواند مصداق بارز یک انتخاب خوب باشد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌ها و دکوراسیون آن‌ها بسیار شیک هستند. رنگ‌های گرم غالب رنگ‌هایی هستند که در واحدها استفاده شده‌اند. واحدها نسبتا بزرگ هستند و چیدمان تمام لوازم با دقت و هنر خاصی انجام شده‌است تا در کل یک انتخاب بسیار خوب را تجربه کنید. تخت‌ها نسبتا بزرگ و راحت هستند و خواب راحتی را در آن‌ها می‌توانید تجربه کنید. واحدها مجهز به آشپزخانه هستند و لوازم مورد نیاز برای یک آشپزخانه مانند یخچال، سینک ظرفشویی، مایکرویو، ظروف مورد نیاز و .... در این آشپزخانه‌ها وجود دارند. اینترنت و تلویزیون نیز در آپارتمان‌های این هتل وجود دارد تا به کارهایتان برسید و به راحتی بتوانید سرگرم شوید. انواع آپارتمان‌های موجود در هتل Xclusive Maples Hotel Apartment Dubai شامل:
• واحد استودیو با یک تخت دبل
• واحد با یک اتاق خواب
• واحد با دو اتاق خواب شامل یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره
• واحد دلوکس استودیو با یک تخت دو نفره
• واحد دلوکس با یک اتاق خواب و یک تخت دو نفره
• آپارتمان سوپریور با یک تخت دبل و دو تخت تک نفره و همچنین یک مبل تخت شو
• واحد سوپریور با یک اتاق خواب و یک مبل تخت شو

رستوران هتل


هتل مجهز به یک رستوران بسیار شیک و بزرگ است که غذاهای بسیار خوشمزه و متنوعی نیز دارد. علاوه بر رستوران، کافه موجود در هتل Xclusive Maples Hotel Apartment Dubai برای داشتن یک میان وعده یا نوشیدن یک قهوه و آبمیوه می‌تواند بسیار جای مناسب و دنجی باشد.

فاصله هتل آپارتمان اکسکلوسیو مپلز دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دبی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۱۰.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی رایگان
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است