search
menu

هتل voco Dubai an IHG

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل voco Dubai an IHG
امکانات کلی هتل وکو دبی
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وکو دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل voco Dubai an IHG


هتل وکو دبی یکی از هتل های ۵ ستاره شیک و مجلل دبی است که در جاده شیخ زاید مشرف به مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل که در مرکز شهر دبی واقع شده قبلا به عنوان هتل نسیما رویال شناخته می شد. فرودگاه بین المللی دبی در فاصله ۱۱ کیلومتری هتل قرار دارد. برای دسترسی به جاذبه های دبی مانند قاب دبی، برج خلیفه، سافاری دبی و پیست اسکی دبی هتل بسیار مناسبی است. همچنین دبی مال و ساحل جمیرا نیز در فاصله نزدیکی از این هتل قرار گرفته اند. نزدیک بودن به مرکز تجارت جهانی دبی به نفع مسافران تجاری است. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر زیبای دبی را داشته باشید، هتل voco Dubai an IHG مکانی ایده آل و راحت برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل وکو دبی


خواه برای کار و خواه برای یک سفر تفریحی با خانواده خود و یا برای اقامت شخصی در اینجا باشید، هتل وکو انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. این هتل دارای ۵۱ طبقه بوده و برای جا به جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. هتل امکانات رفاهی متعددی از جمله اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، استخر و رستوران را برای راحتی میهمانان فراهم می کند. پنجره های پانورامای از کف تا سقف و اتاق های مدرن منظره گسترده ای از دبی را ارائه می دهند. صرافی هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان است. مرکز تناسب اندام هتل وکو بسیار مجهز بوده و علاقمندان به بدنسازی می توانند از امکانات آن استفاده کنند. بعد از ورزش می توانید به مرکز اسپا رفته و ریلکس کنید. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به خدمات زیبایی، سونا، جکوزی، استخر رو باز به همرا صندلی های آفتاب و خدمات ماساژ اشاره کرد. تجهیزاتی برای افراد کم توان و ناتوان نیز در نظر گرفته شده تا اقامت بدون مشکلی را در این هتل داشته باشند. علاوه بر خدمات گفته شده در بالا خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی با پرداخت هزینه در دسترس هستند. کشیدن سیگار دراین هتل ممنوع بوده به همین دلیل فضاهایی برای این امر اختصاص داده شده است.
قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که نمی توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. پرسنل مجرب و مودب هتل با تسلط به ۱۰ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، عربی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، گرجی، هلندی، روسی و چینی میهمانان را راهنمایی می کنند.

امکانات تفریحی هتل


امکانات تفریحی متعددی برای گذراندن اوقات فراغت میهمانان در هتل وکو وجود دارد که عبارتند از: تورهای پیاده روی، باشگاه کودکان، زمین گلف، سرگرمی های شبانه و کلوب شبانه. برای سرگرم کردن کودکان نیز امکاناتی مانند فضای بازی داخل سالن، کتاب، دی وی دی، موسیقی و پازل وجود دارد.
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
هتل وکو دبی دارای اتاق های سوپریور، اتاق لوکس کینگ، سوئیت اکسکیوتیو، سوئیت امباسادور، سوئیت پریمیر دولوکس، سوئیت های دو خوابه خانوادگی، سوئیت رویال، اتاق تویین سوپریور و سوئیت یک خوابه است.
تمام ۴۷۱ اتاق هتل وکو به تازگی با دکوراسیون مدرن و لوازم جانبی دلپذیر تزئین شده اند. اتاق ها دارای بهترین تختخواب های راحت و جدید، ملحفه های سفید تمیز، لحاف ها و بالش های کاملاً تمیز، اینترنت رایگان، تلویزیون ال سی دی و تهویه مطبوع هستند. ساعت زنگ دار با پایه iPod و حمام جادار با امکانات لوکس، دوش، وان، حوله و لوازم بهداشتی رایگان از دیگر امکانات رفاهی اتاق ها به شمار می آیند. همچنین امکان سرو صبحانه در اتاق ها وجود دارد.

رستوران هتل


هتل وکو دارای رستوران های بین المللی و آسیایی است که غذاهای متنوع جهانی از جمله غذاهای هندی و خاورمیانه ای را ارائه می دهند. سالن غذاخوری لابی به صورت شبانه روزی دایر است و غذاهای سبک را ارائه می دهد. منوهای رژیم غذایی و غذای کودکان نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل وکو دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا قاب دبی: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا دهکده جهانی دبی: ۱۱.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل جمیرا: ۱۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی وایلد وادی دبی: ۱۹.۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است