search
menu

هتل Versailles by Raviz Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Versailles by Raviz Hotel Dubai
امکانات کلی هتل ورسایلس بای راویز دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ورسایلس بای راویز دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Versailles by Raviz Hotel Dubai


هتل ورسایلس بای راویز در فاصله پانزده دقیقه رانندگی از فرودگاه بین المللی دبی در منطقه تجاری و تفریحی خیابان الریگا در دیره واقع شده است. مکان‌های دیدنی مانند مرکز خرید الغریر سیتی، مرکز خرید برج‌های دوقلو، مرکز خرید ریف، ایستگاه فری ابرا در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارند. جاذبه‌های دیگر عبارتند از برج ساعت دیره، آکواریوم شارجه، مسجد جامع، برج خلیفه و برج العرب. این هتل ترانسفر رایگان به ساحل و مراکز خرید ارائه می‌دهد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی، هتل Versailles by Raviz Hotel Dubai با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل ورسایلس بای راویز دبی


رستوران، میز تور، میز پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت بی سیم رایگان، انبار چمدان و سرویس اتاق خدماتی است که در این هتل مدرن برای آسایش و راحتی میهمانان ارائه می‌شود. یک استخر بزرگ و یک بار روی پشت بام وجود دارد. هتل Versailles by Raviz Hotel Dubai یک آبگرم درمانی و جکوزی در محل به صورت رایگان ارائه می‌دهد. بعد از شنا و برای رفع خستگی خود می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود بدهید. با وجود صرافی در داخل هتل نیاز نیست که برای تبدیل ارز به بیرون از هتل بروید. مدیریت هتل برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای تدارک دیده تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. از کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی خودداری کنید. برای این منظور اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. شاتل رفت و برگشت فرودگاهی با هزینه اضافی ارائه می‌شود.
برای گشت و گذار در شهر می‌توانید از میز پذیرش خودرو درخواست کنید. روش‌های سرگرمی مانند تنیس و بیلیارد برای پر کردن اوقات فراغت گزینه‌های مناسبی به شمار می‌آیند. برای حفظ امنیت می‌توانید وجه نقد و وسایل قیمتی خود را به هنگام تفریح و گردش به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی همچون نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی نیز در دسترس هستند. هتل ورسایلس بای راویز دبی یک مرکز تجاری، یک اتاق جلسه و خدماتی مانند فکس و فتوکپی را نیز ارائه می‌دهد. قبل از رزرو اتاق خود در این هتل توجه داشته باشید که نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل بیاورید. کارکنان با اخلاق و کارآزموده هتل با تسلط به چندین زبان زنده دنیا از جمله عربی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و هلندی از میهمانان استقبال کرده و با خوشرویی آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۲ الی ۲۰ و تخلیه اتاق از ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح انجام می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Versailles by Raviz Hotel Dubai دارای ۸۴ اتاق و سوئیت مجلل برای میهمانان گرامی است. اتاق‌ها و سوئیت‌ها در هر دو دسته سیگاری و غیرسیگاری موجود هستند. انواع اتاق‌ها عبارتند از: اتاق خانوادگی، اتاق استاندارد و اتاق لوکس. بسته به اینکه تنها یا با خانواده و یا با دوستان سفر می‌کنید می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کنید. اتاق‌های این هتل راحت بوده و دارای تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، مبلمان، میز، مینی بار، وای فای رایگان و سیستم تهویه مطبوع هستند. بعد از یک روز سخت و برای رفع خستگی خود می‌توانید از تجهیزات تهیه چای و قهوه در اتاق خود استفاده کنید. هر اتاق دارای حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


بوفه صبحانه برای میهمانان در رستوران هتل ورسایلس بای راویز دبی ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند از یک چای بعد از ظهر در کافی شاپ Lucky Dragon لذت ببرند یا از رستوران Flavors by Palm Court که غذاهای محلی و بین المللی ارائه می‌دهد بازدید کنند. بار ورزشی مکانی است که در آن می‌توانید از قهوه و نوشیدنی‌های با طراوت و خوشمزه لذت ببرید. کافی شاپ گاردن و رستوران‌های ال خال غذاهای بین المللی و لبنانی سرو می‌کنند.

فاصله هتل ورسایلس بای راویز دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دیره: ۸۰۰ متر
فاصله تا قاب دبی: ۶.۷ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است