search
menu

هتل URBAN Al Khoory Hotel Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل URBAN Al Khoory Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل اوربان الخوری دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوربان الخوری دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل URBAN Al Khoory Hotel Dubai


هتل اوربان الخوری دبی دارای سه ستاره است و امکاناتی فوق العاده برای اقامت مهمان و گردشگران را تعبیه کرده‌است. هتل با داشتن چشم انداز بی‌نظیری بر شهر دبی یکی از هتل‌های بسیار خوب برای اقامت شما در این شهر توریستی است. این هتل که درست در نزدیکی جاده شیخ زاید واقع شده‌است، دسترسی بسیار راحت به هر قسمت از شهر، از منطقه تجاری مرکزی گرفته تا مقاصد برتر خرید و سرگرمی، گالری‌های هنری و موارد دیگر را به مسافران می‌دهد‌. هتل URBAN Al Khoory Hotel Dubai مجموعه‌ای از اتاق‌های بی‌نظیر با امکانات ویژه و مطلوب را به مسافرانش ارائه می‌دهد. حتما از کادر هتل بخواهید تا شما را برای بازدید از جاهای دیدنی دبی مانند: برج خلیفه، برج ساعت دیره دبی، پارک واقعیت مجازی دبی مال و ... راهنمایی کنند. برای رزرو اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید از سایت‌های گردشگری کمک بگیرید تا بتوانید برنامه سفر خود را به موقع بچینید. وجود ترانسفر فرودگاهی در هتل، خیال شما را بابت رفت و آمد بین هتل و فرودگاه راحت می‌کند. در ادامه با ذکر جزئیات امکانات هتل در خدمت شما خواهیم‌بود.

امکانات عمومی هتل اوربان الخوری دبی


هتل دارای امکانات بسیار متنوع و کاملی است. شما در این هتل سه ستاره می‌توانید از اینترنت رایگان پرسرعت بدون پرداخت هزینه اضافی بهره‌مند شوید. می‌توانید با استفاده از وسایل موجود در باشگاه ورزشی هتل، فعالیت ورزشی انجام دهید. پارکینگ هتل مکان امن و مناسبی برای پارک خودروها است که برای استفاده از آن نیازی به رزرو کردن ندارید. کارکنان هتل بسیار مجرب هستند و به زبانهای انگلیسی، عربی، فلیپینی و هندی مسلط هستند. مسافران با توجه به وجود خدمات دربانی ۲۴ ساعته و وجود دوربین‌های مدار بسته در بخش‌های مختلف هتل می‌توانند در یک محیط امن اقامت داشته‌باشند. استخر روباز موجود در هتل در هر فصل به روی مسافران باز است و افراد در تمام سنین می‌توانند از آن استفاده کنند. از خدمات بهداشتی موجود در هتل می‌توان به نظافت منظم و روزانه هتل اشاره کرد. خدماتی مانند خشکشویی و لاندری با دریافت وجه مجزا، آماده ارائه خدمات به مسافران است. اگر برای قرارهای کاری به دبی سفر کرده‌اید می‌توانید از خدماتی همچون اتاق کنفرانس، فکس و فتوکپی نیز بهره‌مند شوید. انبار و بخش مجزایی برای چمدان‌های مسافران اختصاص داده شد‌ه‌است تا مسافران با خیال راحت بارهایشان را به این قسمت بسپارند. هتل URBAN Al Khoory Hotel Dubai با داشتن ترانسفر فرودگاهی می‌تواند رفت و آمد شما را بین هتل و فرودگاه تسهیل کند. افراد معلول به راحتی می‌تواند این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند زیرا تمام امکانات مورد نیاز آن‌ها در هتل وجود دارد و آسانسور نیز می‌تواند رفت و آمد راحت این افراد را در طبقات بالاتر هتل تضمین کند. خانواده‌ها می‌توانند در فضاهای مخصوص که برای بازی و سرگرمی در نظر گرفته شده‌است به تفریح بپردازند.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


مجموعه‌ای از اتاق‌های مدرن و شیک با امکانات بسیار خوب را در هتل URBAN Al Khoory Hotel Dubai خواهید یافت. تمام واحدها خدمات مینی بار دارند. شما علاوه بر دسترسی به اینترنت در بخش‌های عمومی، در واحدهای اختصاصی خودتان نیز می‌توانید به اینترنت وای فای هتل دسترسی پیدا کنید. روی دیوارهای واحدها تابلوهایی از ساختمان‌ها و معماری‌های مدرن شهر به چشم می‌خورد. بخش نشیمن هتل دارای مبلمان بسیار شیک و راحت است. در این هتل حمام و سرویس بهداشتی فرنگی و اختصاصی وجود دارد که امکانات بهداشتی مانند شامپو، حوله، مسواک و ... نیز در آن‌ها وجود دارد. انواع واحدهای اقامتی شامل موارد زیر است:
• واحد کلاسیک
• واحد پریمیوم شامل یک تخت دابل
• واحد یک تخته
• واحد اسکای لاین با یک تخت دابل

رستوران هتل


هتل URBAN Al Khoory Hotel Dubai دارای دو رستوران شیک و مجلل است که غذاهای متنوع و با کیفیتی را منوی آن می‌شود انتخاب کرد. صبحانه هتل بصورت بوفه است و گزینه‌های متنوعی را نیز شامل می‌شود.

فاصله هتل اوربان الخوری دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آبنمای دبی: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا سرزمین سبز دبی: ۵ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۷ کیلومتر
فاصله تا دهکده میراث و غواصی دبی: ۱۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است