search
menu

هتل Treppan Hotel & Suites By Fakhruddin Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Treppan Hotel & Suites By Fakhruddin Dubai
امکانات عمومی هتل تریپان بای فخرالدین دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل و سوئیت تریپان بای فخرالدین دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Treppan Hotel & Suites By Fakhruddin Dubai


هتل و سوئیت تریپان بای فخرالدین جزو هتل‌های بی‌نظیر در دبی است که در منطقه شهر ورزشی واقع‌شده و اینجا یکی از بهترین موقعیت‌های جغرافیایی شهر دبی محسوب می‌شود از این هتل دسترسی به نقاط مختلف مانند فرودگاه، جاهای دیدنی، مراکز تجاری، مراکز خرید بسیار آسان است. همچنین برای سفرهای دونفره نیز گزینه مناسبی بوده و در طول سال از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. با توجه به اینکه این هتل در قلب مرکز شهر ورزشی قرارگرفته، دارای فضایی مدرن بوده و میهمانان از اقامت در این هتل پشیمان نخواهند شد. فاصله این هتل تا فواره دبی و برج خلیفه حدود ۱۸ کیلومتر است. امارات مال و مرکز خرید ابن‌بطوطه در فاصله ۹ کیلومتری از این هتل قرار دارند که برای دوستداران خرید جزو بی‌نظیرترین جاها به شمار می‌روند. فرودگاه بین‌المللی المختوم نیز به‌عنوان نزدیک‌ترین فرودگاه با ۱۸ کیلومتر فاصله از هتل Treppan Hotel & Suites By Fakhruddin Dubai از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. پس با خیال راحت با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل تریپان بای فخرالدین دبی


اینترنت وای فای در سراسر این هتل قابل‌دسترس بوده و به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. پارکینگ اختصاصی رایگان نیز در این هتل دایر گردیده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. در قسمت پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته کادر مجرب و خوش‌برخورد آماده استقبال و فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی هستند. همچنین صرافی برای تبدیل ارز در لابی تعبیه‌شده است. میز تور و گردشگری نیز برای معرفی جاذبه‌های دیدنی و تاریخی در این قسمت وجود دارد. اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بار تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان در لابی هتل Treppan Hotel & Suites By Fakhruddin Dubai دایر گردیده شده است. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش با هزینه مجزا در بخش شستشوی این هتل انجام می‌گیرند. خدماتی مانند برگزاری جلسات، کنفرانس‌ها و استفاده از فکس و کپی نیز شامل هزینه جداگانه بوده و در بخش بیزینس انجام می‌گیرند. با توجه به اینکه پرسنل در این مجموعه به زبان‌های عربی، انگلیسی و هندی تسلط دارند، با مسافران برخورد خوبی داشته و اقامتی خوش برایشان فراهم می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد. این استخر رایگان بوده و در طول سال دایر است. همچنین استخر هتل تریپان بای فخرالدین برای تمامی رده‌های سنی مناسب بوده و در کنار آن نیز می‌توانید از صندلی‌ها و چترهای آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. همچنین باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. علاوه بر این‌ها می‌توانید از اتاق بخار و سونا نیز در این هتل بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌ها و واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از استودیو دلوکس، سوئیت یک‌خوابه و سوئیت دوخوابه. واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، فضای نشیمن و فضای غذاخوری هستند. همچنین برخی از واحدها دارای آشپزخانه مجزا بوده که در این قسمت می‌توانید از یخچال، ماکروویو و توستر، همراه با کتری برقی، میز غذاخوری، صندلی مخصوص کودکان، اجاق‌گاز و ماشین ظرف‌شویی، لباسشویی بهره‌مند شوید. حمام اختصاصی نیز در هر یک از واحدها تعبیه‌شده که شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدها می‌توان به جکوزی داغ، چای‌ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کاناپه تخت شو، شومینه، میز کار و بالکن اشاره کرد. طبقات بالایی هتل Treppan Hotel & Suites By Fakhruddin Dubai از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و اینکه هر یک از واحدها دارای ورودی اختصاصی بوده و برای عبور و مرور ویلچر نیز مسیر مشخصی تعبیه‌شده است. به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر دبی را تماشا کنید.

فاصله هتل و سوئیت تریپان بای فخرالدین دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا شهر ورزشی دبی: ۲۰۰ متر
فاصله تا باغ میراکل دبی: ۳ کیلومتر
فاصله تا اسکی دبی: ۸.۷ کیلومتر
فاصله تا دهکده جهانی: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا چتربازی دبی: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است