search
menu

هتل The Bristol Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Bristol Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل بریستول دبی
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل بریستول دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Bristol Hotel Dubai


هتل بریستول هتلی چهار ستاره در دبی است. این هتل در نقطه‌ای از شهر دبی واقع‌شده است که دسترسی آسانی به ایستگاه مترو دارد و از این طریق می‌توانید به سایر جاهای دیدنی و گردشگری و مراکز خرید بروید. هتل بریستول به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی مسافران می‌توانند با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل با مسئول مربوطه هماهنگ شوند و ساعت‌های پرواز را به این مسئولین اطلاع دهند. با توجه به اینکه از هتل بریستول تا فرودگاه بین‌المللی مسافتی حدوداً ۱۰ دقیقه رانندگی وجود دارد. علاوه بر آن، برای رفتن به مراکز خرید مانند دبی مال و سیتی سنتر دبی نیز شاتل رفت‌وبرگشت دایر شده است. همچنین برای رفتن به ساحل عمومی دبی می‌توانید از شاتل مخصوص استفاده کنید که باید بابت این کار هزینه مجزا پرداخت کنید. از امکانات ارائه‌شده در هتل The Bristol Hotel Dubai می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بریستول دبی


در هتل بریستول می‌توانید از اینترنت وای فای بهره‌مند شوید که در سراسر نقاط هتل به صورت رایگان قابل‌دسترس است. پارکینگ اختصاصی مجموعه نیز دایر بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، فقط توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این پارکینگ باید هزینه مربوطه پرداخت شود. در لابی می‌توانید نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید که در بخش صرافی انجام می‌گیرند. همچنین برای نگهداری از چمدان و وسایل مسافران اتاق چمدان دایر شده است. خدمات دیگر نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در لابی و بخش شستشو انجام می‌گیرند. درصورتی‌که سفرتان به دبی برای کار و تجارت باشد، به راحتی می‌توانید با مسئول مربوطه در بخش بیزنیس هتل The Bristol Hotel Dubai هماهنگ کنید و جلسات کاری و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید. پرسنل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی، روسی و فیلیپینی صحبت می‌کنند. برای تمامی مسافران مخصوصاً برای کسانی که از مشکلات جسمانی و حرکتی رنج می‌برند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است. بخشی نیز به عنوان تور گردشگری دایر بوده و مسافران می‌توانند به کمک این بخش با جاهای مختلف آشنا شده و به بازدیدشان بروند.

امکانات تفریحی هتل


در این هتل زیبا که در مرکز دبی واقع‌شده است، برای تفریح می‌توانید به استخر موجود در پشت‌بام بروید یا اینکه در سالن اسپا از انواع ماساژها بهره‌مند شوید. اطراف استخر این هتل را اسباب و وسایل به سبک عربی پر کرده است. در باشگاه بدن‌سازی نیز با مجهزترین دستگاه‌ها آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. بخشی نیز به عنوان سونا دایر بوده و مسافران می‌توانند بعد از خستگی روزانه در این قسمت به آرامش برسند.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل دلوکس، سوئيت اکسکیوتیو، سوئيت امیری، اتاق توئين دلوکس، اتاق توئين یا کینگ و اتاق دوبل. تمامی اتاق‌های موجود در این هتل روشن و دلباز هستند، در داخل اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی نظیر فضای نشیمن، تلویزیون و حمام اختصاصی لوکس بهره‌مند شوید. سایر خدمات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی هتل بریستول عبارت‌اند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، فرش، امکانات اتوکشی، میز کار، کاناپه تخت شو، کتری برقی، تلویزیون و تلفن و گاوصندوق. تمامی طبقات از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. با توجه به قوانین رایج در هتل The Bristol Hotel Dubai اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل


با اقامت در این هتل مسافران می‌توانند از انواع غذاهای شرقی تا غربی بهره‌مند شوند. همچنین خانه استیک همراه با غذاهای ایتالیایی و آسیایی نیز جزو پرطرفدارترین غذاهای این مجموعه به شمار می‌رود. سه رستوران هتل بریستول دایر کرده‌اند که در رستوران The market Place می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی را به صورت سلف‌سرویس در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام میل کنید. در ستوران Town Square نیز انواع غذاهای بین‌المللی و آلمانی به صورت منویی سرو می‌شود. در آخر، رستوران Bamboo Lagoon مخصوص غذاهای آسیایی بوده و به صورت سلف‌سرویس از میهمانان پذیرایی می‌کنند.

فاصله هتل بریستول دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج ساعت دیره دبی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پل معلق: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه دبی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دبی: ۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است