search
menu

هتل Smana Hotel Al Raffa Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Smana Hotel Al Raffa Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل سمانا الرفاعه دبی
اتاق‌ های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سمانا الرفاعه دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Smana Hotel Al Raffa Dubai


هتل سمانا الرفاعه دبی، یک هتل میان‌رده در خیابان الرفاعه شهر دبی است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار بوده و در ۵ کیلومتری مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد. این هتل امکانات رفاهی مناسب فراهم آورده و سعی در تامین اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. فاصله هتل تا مرکز خرید برجمان مال، مرکز خرید دبی مال، آکواریوم دبی و ... کم است و مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند، می‌توانند در کوتاه ترین زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشند. هتل سمانا الرفاعه دبی مناسب مهمانانی است که دوست دارند در سفر به دبی به راحتی از جاذبه‌ها بازدید کنند.
اگر وسط تابستان دلتان هوس برف و اسکی بکند، حتما به پیست اسکی دبی مراجعه و زمستان را به عینه از نزدیک لمس و تجربه کنید. مطمئن باشید، این تجربه برایتان بسیار جذاب و فراموش نشدنی خواهد شد. از اقامت در هتل سمانا الرفاعه دبی بسیار خشنود خواهید بود. کارکنان هتل Smana Hotel Al Raffa Dubai مجرب، کاردان و خوش برخورد هستند و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت و خشنودی مهمانان می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سمانا الرفاعه دبی


در هتل سمانا الرفاعه دبی امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که سفر با خودروی شخصی‌شان را به خرید بلیط هواپیما دبی ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان،اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، بازدید از جاذبه‌ها، خشکشویی، اتو، برگزاری همایش‌ها و میتینگ‌ها، شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، هندی، اردو و عربی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل سمانا الرفاعه دبی وجود دارند. اتاق‌های هتل شامل واحدهای توئین، کلاسیک، خانواده و ... هستند. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و مدرن است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه زیبا و استاندارد چیدمان یافته‌اند و از فضای دنج و دلنشین برخوردار هستند. از رنگ‌های سرد و گرم هماهنگ در طراحی و چیدمان اتاق‌ها استفاده شده و کف اتاق‌ها با سرامیک‌های مرمری پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۳ است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل سمانا الرفاعه دبی یک سری امکانات سرگرم کننده برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند که جذاب هستند. یک استخر روباز روف تاپ در هتل وجود دارد که تمام سال قابل استفاده است و تمام سنین می‌توانند از آن استفاده کنند. اتاق بخار و انواع ماساژها نیز از خدمات مرکز اسپای هتل هستند که پس از شنا در استخر بسیار دلچسب می‌شوند. سالن بدنسازی هتل برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا سلامت و تناسب اندامشان را در سفر نیز حفظ نمایند. با تاریک شدن هوا در هتل موسیقی و نمایش زنده، رویدادهای شبانه موضوعی، نایت کلاب و دی جی و ... شروع به فعالیت می‌کنند و شبی پر از خاطرات خوش و لحظات هیجان انگیز برای مهمانان می‌سازند.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل سمانا الرفاعه دبی امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل سمانا الرفاعه دبی همه روزه در وعده‌های صبحانه، برانچ، ناهار، عصرانه، شام و کوکتیل انواع غذاها، میان وعده‌ها، خوراکی‌ها، نوشیدنی‌ها و ... تدارک دیده شده و به مهمانان سرو می‌گردند. وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل غذاهای کانتیننتال و گیاهی است. دیگر وعده‌ها شامل غذاهای چینی، هندی، نپالی، گریل، باربکیو و ... هستند و به صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند. بار نوشیدنی‌جات نیز انواع نوشیدنی‌ها و مزه‌ها را برای مهمانان آماده می‌کند.

فاصله هتل سمانا الرفاعه دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ذخیره گاه حفاظت از صحرای دبی: ۳٫۴ کیلومتر
فاصله تا خور دبی: ۳٫۷ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۴٫۵ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه دبی: ۶ کیلومتر
فاصله تا آب نمای دبی: ۶٫۲ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است