search
menu

هتل SKAF Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SKAF Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل اسکاف دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسکاف دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل SKAF Hotel Dubai


هتل اسکاف دبی در نزدیکی مترو دبی واقع شده‌است، که همین مورد یک ویژگی بسیار خوب برای هتل محسوب می‌شود. برخی از ویژگی های برجسته این هتل ۴ ستاره شامل تراس روی پشت بام و وای فای رایگان است. پذیرش ۲۴ ساعته، نگهبانی ۲۴ ساعته و چک این و چک‌اوت سریع تنها برخی از خدمات راحت هتل هستند. این هتل دارای ۱۰۰ اتاق است که با تمام امکانات لازم برای اطمینان از یک اقامت راحت تجهیز شده‌است. فرودگاه بین المللی دبی ۱۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. در صورت خرید اینترنتی بلیط هواپیما و سفر هوایی به دبی به راحتی می‌توانید از فرودگاه تا دبی را بپیمایید. ایستگاه مترو الجدف تنها چند دقیقه با هتل SKAF Hotel Dubai فاصله دارد و بازدید از مناطق مختلف دبی را برای مهمانان آسان می‌کند. جاهای دیدنی دبی مانند برج خلیفه، برج العرب، موزه دبی، آبنمای دبی و ... جاهایی هستند که به شما پیشنهاد می‌شود حتما در سفر خود به این کشور حاشیه خلیج فارس از آن دیدن کنید.

امکانات عمومی هتل اسکاف دبی


این هتل جذاب و زیبا امکانات بیشماری دارد. داشتن پارکینگ خودرو برای تمام افراد و بدون نیاز به رزرو و پرداخت هزینه اضافی از جمله موارد و امکانات برجسته در هتل است. کسانیکه معلول هستند با توجه به امکانات تعبیه شده در هتل، می‌توانند اقامت بسیار خوبی را در این هتل داشته‌باشند. کارکنان هتل به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند و همین مورد کار شما را در برقراری ارتباط با کارکنان هتل تسهیل کرده‌است. علاوه بر اینترنت رایگان هتل دارای دارکینگ رایگان نیز هست. در محل اقامت خودتان به راحتی می‌توانید از تبدیل ارز استفاده کنید. فروشگاهی نیز در هتل وجود دارد که می‌توانید از آن سوغاتی تهیه کنید. می‌توانید با استفاده از خدمات لاندری و خشکشویی لباس‌هایتان را تمیز و اتو کشیده در اختیار داشته‌باشید. با خیال راحت می‌توانید با پذیرش هتل SKAF Hotel Dubai در ارتباط باشید زیرا پذیرش خدمات خود را بصورت ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد. برای حفظ امنیت مسافران هتل، در بخش‌های مختلف هتل دوربین‌های مدار بسته نصب شده‌اند. برای افراد معلول امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده‌است تا اقامت راحتی را در این مکان تجربه کنند. آسانسور نیز در این بنای چند طبقه وجود دارد. برای حفظ امنیت جانی مسافران، در بخش‌های مختلف هتل کپسول‌های آتش نشانی قرار گرفته‌است. اسپا و اتاق بخار در کنار داشتن استخر روباز می‌توانند درجهت آرامش هر چه بیشتر مسافران مورد استفاده قرار بگیرند. یک آرایشگاه نیز در خود هتل وجود دارد تا درصورت نیاز به آن مراجعه کنید. در ضمن هتل دارای یک صندوق امانات نیز هست.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل SKAF Hotel Dubai بسیار زیبا و راحت است. تمام لوازم بکار رفته در تزئینات هتل بسیار راحت و درجه یک است. در تمام واحدها اینترنت بطور رایگان وجود دارد. تلویزیون با صفحه مسطح و با قابلیت نمایش کانال‌های ماهواره‌ای در تمام واحدها وجود دارد. در تمام واحدها تلفن نیز وجود دارد. امکانات بهداشتی لازم و حمام و سرویس بهداشتی فرنگی نیز در تمام واحدها وجود دارد. داخل واحدها نیز گاو صندوق وجود دارد. کف اتاق‌ها موکت و پنجره‌های بزرگ واحدها با پرده‌های بسیار مناسبی پوشانده شده‌اند. انواع اتاق‌های هتل شامل موارد زیر هستند:
• اتاق‌های لاکچری
• اتاق‌های سوپریور
• سوئیت پرمیر
• اتاق‌های لاکچری کلاب
• سوئیت خانوادگی دلوکس
• کلاب سوپریور
• سوئیت استودیو با یک تخت کینگ
• سوئیت اکزگتیو

رستوران هتل


رستوران داخلی هتل SKAF Hotel Dubai یک رستوران جذاب و پر طرفدار است که غذاهای بسیار لذیذی در آن سرو می‌شود. علاوه بر رستوران می‌توانید در کافی شاپ هتل نیز یک نوشیدنی بسیار خوشمزه را میل کنید.

فاصله هتل اسکاف دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دبی: ۶ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۶.۱ کیلومتر
فاصله تا آبنمای دبی: ۶.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد جمیرا: ۷.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است