search
menu

هتل Signature INN Al Riqqa Deira Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Signature INN Al Riqqa Deira Dubai
امکانات کلی هتل سیگنیچر این دیره
رستوران هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل سیگنیچر این دیره دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Signature INN Al Riqqa Deira Dubai


هتل سیگنیچر این دیره هتلی ۳ ستاره و استاندارد با قیمت پایین در دبی است. این ملک درست در پشت برج اداری ABN AMRO واقع شده است و در خیابان بزرگ Bur Dubai قرار دارد. درست روبه روی خیابان یک مسجد و یک سوپرمارکت بزرگ وجود دارد و تعداد زیادی رستوران در مجاورت آن قرار دارند. نزدیکترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین المللی دبی است که ۵.۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد و با تاکسی تقریباً ۱۳ دقیقه راه است. با توجه به نزدیک بودن مکان های دیدنی معروف مانند دبی مال، آکواریوم شارجه، برج خلیفه و ایستگاه Deira Old Souk میهمانان این هتل می توانند به راحتی برخی از مشهورترین جاذبه های دبی را تجربه کنند. موزه دبی و اپرای دبی از نکات برجسته فرهنگی است. اگر قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما و سفر به دبی را داشته باشید، هتل Signature INN Al Riqqa اقامت شما را هم آرام و هم لذت بخش می کند.

امکانات کلی هتل سیگنیچر این دیره


هتل Signature INN Al Riqqa Deira Dubai دارای اینترنت رایگان در همه بخش های هتل، پارکینگ اختصاصی رایگان، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، صندوق امانات، رستوران و بار برای آسایش میهمانان است. میزگردی در مورد جاذبه های محلی وجود دارد که اطلاعات مفیدی را به میهمانان ارائه می دهد. مسافران کم توان یا ناتوان و دارای مشکلات جسمانی می توانند از ویلچر و سایر امکاناتی که مخصوص این افراد است استفاده کنند. برای جا به جایی در بین طبقات مختلف هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن ها اشاره شد خدماتی مانند فکس، فتوکپی، نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی انجام می گیرد. از روش های سرگرمی در این هتل می توان به کلوب شبانه اشاره کرد. اگر قصد خرید سوغاتی برای عزیزانتان را دارید، می توانید به مغازه کادوفروشی هتل مراجعه کنید.
هتل سیگنیچر این دیره دارای مرکز اسپا، صندلی ماساژ، استخر روباز، جکوزی و صندلی های آفتاب است که علاقمندان می توانند از امکانات آن استفاده کنند. کارکنان با تجربه این هتل با خوش رویی از مسافران استقبال می کنند و به زبان های انگلیسی و هندی تسلط دارند. هتل دارای صرافی بوده و می توانید از خدمات تبدیل ارز آن نیز استفاده کنید. قبل از خرید بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. زمان ورود به هتل از ساعت ۱۴ و زمان خروج از ساعت ۱۲ تا ۱۲:۳۰ است.

رستوران هتل


هتل دارای یک رستوران در پشت بام با چشم انداز پانوراما به شهر است که انواع غذا های لذیذ بین المللی را ارائه می دهد. همچنین یک رستوران وجود دارد که متخصص غذاهای هندی است. غذای مخصوص کودکان و منوهای رژیم غذایی برای افرادی که رژیم غذایی خاصی دارند در دسترس است. عصرانه، شیرینی، شکلات و میوه را نیز با پرداخت هزینه اضافی می توانید تهیه کنید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل سیگنیچر این دیره دارای اتاق های متنوعی از جمله اتاق های خانوادگی، سوئیت عروس، اتاق دو نفره لوکس، اتاق سه نفره لوکس و اتاق چهار نفره لوکس است. اتاق ها دارای کف پارکت بوده و در رنگ های خنثی تزئین شده اند و شامل یک مکان نشیمن، اینترنت بی سیم رایگان، روزنامه رایگان، تلویزیون LCD و کانال های ماهواره ای هستند. هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع و حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی است. صبحانه را در این هتل می توانید با قهوه تازه دم کرده سرو کنید.

فاصله هتل سیگنیچر این دیره دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز الغریر: ۴۵۰ متر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید برج های دوقلو: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه بین المللی دبی: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۱۲.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است