search
menu

هتل Signature Hotel Al Barsha Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Signature Hotel Al Barsha Dubai
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل Signature Hotel Al Barsha Dubai


هتل سیگنیچر البشرا دبی با دارا بودن ۹۰ اتاق و فراهم آوردن تمامی امکانات رفاهی ممکن، پذیرای مسافرانی است که این شهر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده‌اند. از امکانات و خدماتی که در تمامی اتاق‌های این هتل وجود دارد می‌توان به تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد.
تمامی لوازم مورد نیاز برای استحمام نیز مانند حوله، شامپو و صابون در اتاق‌ها تعبیه شده است تا مسافران نیازی به حمل چنین وسایلی نداشته باشند و بتوانند فضای بیشتری از چمدان‌های خود را به لوازم ضروری خود اختصاص دهند. همچنین دستگاه سشوار نیز در داخل اتاق‌های هتل Signature Hotel Al Barsha وجود دارد که در مواقع عادی و همچنین در هنگام سفر، بسیار مورد نیاز خواهد بود.
دسترسی آسان و نزدیکی به مهم‌ترین مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری باعث شده است که مسافران دغدغه خاصی برای گشت و گذار در شهر نداشته باشند. همچنین نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی مانند ایستگاه‌های مترو هم رفت و آمد ساکنین هتل در شهر را به سادگی امکان پذیر کرده است.
ساکنین هتل Signature Hotel Al Barsha Dubai می‌توااند برای صرف صبحانه که صورت بوفه سرو می‌شود، به رستوران هتل مراجعه کنند. در منوی این رستوران انوع غذا‌های محلی و بین المللی مانند غذا‌های ایتالیایی، چینی و آسیایی هم مشاهده می‌شود و افراد متناسب با هر ذائقه‌ای می‌توانند، سفارش‌ خود را ثبت کنند.
پذیرش هتل سیگنیچر البشرا دبی به صورت شبانه روزی پذیرای مسافران محترم است. افراد می‌توانند با هماهنگی پذیرش، از خدمات خشکشویی، سفیدشویی و همچنین اتو البسه استفاده نمایند. البته لازم به یادآوری است که بهره مندی از این خدمات، مستلزم پرداخت هزینه جداگانه است. ضمنا افرادی که برای سفر‌های کاری به شهر دبی آمده باشند نیز می‌توانند از خدمات بخصوص این هتل مانند اتاق ملاقات، سالن کنفرانس و همچنین خدمات فکس و کپی استفاده نمایند.
پذیرش هتل که به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به میهمانان گرامی است و تسلط کارمندان این بخش به چندین زبان مختلف از جمله فارسی، باعث شده است که برقراری ارتباط با آن‌ها به سادگی امکان پذیر باشد. همچنین افرادی که با خودروی شخصی سفر کرده باشند هم می‌توانند به صورت رایگان از پارکینگ اختصاصی هتل سیگنیچر البشرا دبی استفاده نمایند.
در مجموع و بر اساس نظرسنجی‌های به عمل آمده، کاربران از کیفیت سرویس دهی هتل سیگنیچر رضایت کامل داشته‌اند و امتیاز ۸.۴ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفته‌اند که نشان از عملکرد قابل قبول کارکنان هتل در جلب رضایت مشتریان دارد.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


فاصله تا پیست اسکی دبی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک گلد اند دایموند: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکواونچر: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۱۲.۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است