search
menu

هتل Sheraton Dubai Creek Hotel & Towers

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Sheraton Dubai Creek Hotel & Towers
امکانات کلی هتل شرایتون کریک اند تاورز دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شرایتون کریک اند تاورز دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Sheraton Dubai Creek Hotel & Towers


هتل ۵ ستاره شرایتون کریک اند تاورز دبی که اخیرا بازسازی شده است، دارای موقعیتی عالی در دیره در ساحل نهر دبی است. این هتل هم برای سفرهای کاری و هم برای سفرهای تفریحی طراحی شده است. هتل یک کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد. زیبایی‌های طبیعی این منطقه را می‌توان در نهر دبی و پارک ساحلی الممزار مشاهده کرد، در حالی که جاده شیخ زاید، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب از جاذبه‌های محبوب منطقه هستند.
برج خلیفه، قاب دبی و پارک تفریحی گاردن گلو نیز از برترین جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند. هتل و برج شرایتون کریک دبی تنها ۳ کیلومتر از بازارهای معروف طلا و ادویه دبی فاصله دارد. با ماشین در کمتر از ۱۵ دقیقه می‌توانید به مراکز خرید از جمله BurJuman و Deira City Center Mall برسید. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که ۴.۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی را داشته باشید، امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل Sheraton Dubai Creek Hotel & Towers اقامتی دلپذیر را برای شما تضمین می‌کند.

امکانات کلی هتل شرایتون کریک اند تاورز دبی


هتل شرایتون کریک اند تاورز دبی خدماتی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، پارکینگ خصوصی رایگان، وای فای رایگان، انبار چمدان و میز تور را برای راحتی میهمانان ارائه می‌دهد. امکانات تفریحی هتل شامل تنیس، دوچرخه سواری، پیاده روی، مرکز تناسب اندام، سونا، زمین گلف (در ۳ کیلومتری)، استخر روباز، استخر کودکان و خدمات ماساژ است. بعد از شنا می‌توانید در صندلی‌های آفتاب کنار استخر دراز کشیده و استراحت کنید. علاقمندان به بدنسازی نیز می‌توانند به سالن تناسب اندام هتل رفته و بعد از آن با رفتن به مرکز اسپا استراحتی به بدن خود دهند. خدماتی از قبیل ویلچر و سرویس بهداشتی دارای ریل برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز همانند سایر میهمانان اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید.
آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی هتل Sheraton Dubai Creek Hotel & Towers ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. یک صرافی در هتل وجود دارد که برای تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. برای آسودگی خاطر خود نیز می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. هتل دارای یک مرکز تجاری برای میهمانان تجاری است. اتاق جلسه و خدماتی از قبیل فکس و فتوکپی نیز وجود دارد. خدماتی همچون نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. پرسنل مجرب هتل با تسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی، فیلیپینی و چینی از میهمانان استقبال کرده و با خوشرویی آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل شرایتون کریک اند تاورز دبی عبارتند از:
• اتاق کینگ لوکس
• اتاق توئین لوکس
• اتاق کلاب
• اتاق کلاب ژاپنی
• سوئیت جونیور
• سوئیت اکسکیوتیو
• سوئیت خانوادگی
این هتل دارای ۲۶۸ اتاق راحت و امروزی با حمام‌های جادار و وای فای رایگان است. اتاق‌ها دارای پنجره‌های کف تا سقف مشرف به نهر و شهر هستند. تمامی اتاق‌های هتل Sheraton Dubai Creek Hotel & Towers دارای تهویه مطبوع، دی وی دی، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، قفسه لباس، چای ساز و قهوه ساز، قهوه فوری رایگان و چای رایگان هستند. هر واحد در هتل دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. صبحانه را می‌توانید در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل شرایتون کریک اند تاورز دبی با غذاهای بین المللی از بهترین رستوران‌های دبی است که طیف وسیعی از گزینه‌های غذاخوری را در سطح جهانی برای هر سلیقه و بودجه‌ای ارائه می‌دهد. غذاهای ایتالیایی، ژاپنی و بریتانیایی نیز در این رستوران سرو می‌شوند. غذای مخصوص کودک و غذاهای گیاهی و بدون گلوتن نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. میوه، شیرینی، شکلات، کیک و کوکی با هزینه اضافی در دسترس هستند.

فاصله هتل شرایتون کریک اند تاورز دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دبی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک تفریحی گاردن گلو: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۱.۸ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دبی: ۱۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است