search
menu

هتل San Marco Hotel Dubai

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل San Marco Hotel Dubai
امکانات کلی هتل سان مارکو دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سان مارکو دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل San Marco Hotel Dubai


هتل سان مارکو با موقعیت مرکزی و در عین حال ارزان، با ارائه اتاق‌های مجهز در قلب منطقه تجاری دیره واقع شده است. برای کسانی که برای تجارت در دبی هستند، بسیاری از مراکز شرکتی و مالی شهر و بسیاری از جاذبه‌های توریستی از جمله دبی مال، برج خلیفه، مرکز خرید برج‌های دوقلو و برج العرب برای کسانی که برای تفریح از آن بازدید می‌کنند، در فاصله کوتاهی از هتل قرار دارند. سرویس رفت و برگشت رایگان به ساحل ممزار ارائه می‌شود. کسانی که تمایل به خرید دارند می‌توانند از بازار طلا و مرکز شهر دیره دیدن کنند.
پیشنهاد می‌شود که بازدید از جاده شیخ زاید، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب را از دست ندهید. این هتل به راحتی از فرودگاه بین‌المللی دبی قابل دسترسی است و یک انتخاب محبوب در میان بازدیدکنندگان دبی است. دبی خود از یک زندگی شبانه پر رونق برخوردار است، با انتخاب‌های خود از رستوران‌ها، کافه‌ها، بارها، کلوب‌ها و سرگرمی‌های زنده می‌توانید ساعت‌ها لذت ببرید. برای چشیدن طعم دبی در گذشته، قدم زدن در خیابان‌های پیچ در پیچ منطقه تاریخی شهر را از دست ندهید، جایی که سرعت زندگی برای نسل‌ها بدون تغییر باقی مانده است. مرکز الغریر ۱.۴ کیلومتر از هتل سان مارکو فاصله دارد، در حالی که نزدیک‌ترین ایستگاه مترو ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به دبی را داشته باشید، هتل San Marco Hotel Dubai با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای اقامت در این شهر زیبا به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل سان مارکو دبی


این هتل دارای استخر روباز و فضای باربیکیو است و میهمانان می‌توانند از صرف غذا در رستوران لذت ببرند. میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، انبار چمدان، دستگاه پول نقد، آرایشگاه و فروشگاه کادویی را در این هتل خواهید یافت. کارکنان میز تور می‌توانند اطلاعاتی در مورد خدمات کرایه اتومبیل ارائه دهند. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در تمامی فضاها قابل دسترسی است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.
میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند می‌توانند از امکانات ویژه‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته شده استفاده کرده و اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. برای جا به جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. برای امنیت بیشتر می‌توانید اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. نظافت به طور روزانه در هتل سان مارکو انجام می‌شود. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی در دسترس هستند. افراد علاقمند به ورزش و بدنسازی می‌توانند به مرکز تناسب هتل بروند. کارکنان هتل San Marco Hotel Dubai به زبان‌های عربی، انگلیسی و هندی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل سان مارکو دبی عبارتند از: اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری، اتاق دبل استاندارد، اتاق توئین استاندارد، اتاق‌های خانوادگی و سوئیت اکسکیوتیو. اتاق‌های هتل San Marco Hotel Dubai مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، مینی بار و اینترنت بی سیم رایگان هستند. برخی از اتاق‌ها دارای یک قسمت نشیمن برای راحتی شما هستند. هر اتاق مجهز به حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


هتل سان مارکو دبی یک صبحانه کامل را با قیمت ۲۰ درهم برای هر نفر در روز ارائه می‌دهد. برای اقامتی لذت بخش، در رستوران آلاکارت غذاهای محلی سرو می‌شود. همچنین میهمانان می‌توانند در پیتزا هات که در نزدیکی هتل قرار دارد غذا بخورند. منوهای رژیم غذایی نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل سان مارکو دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار ماهی دیره: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید برج‌های دوقلو: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار طلا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است