search
menu

هتل Samaya Hotel Deira Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Samaya Hotel Deira Dubai
امکانات کلی هتل سامایا دبی
امکانات تفریحی هتل سامایا دبی
اتاق‌ های هتل سامایا دبی
امکانات اتاق های هتل سامایا دبی
رستوران های هتل سامایا دبی
فاصله هتل سامایا دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Samaya Hotel Deira Dubai


هتل ۵ ستاره سامایا در منطقه تجاری دیره دبی واقع شده است. این هتل در بام خود دارای یک استخر زیبایی است که چشم اندازی به سوی دبی کریک دارد. اتاق های هتل با رنگبندی های متنوع تیره روشن تزیین شده اند و برای میهمانان باشگاه بدنسازی و استخر روباز فراهم شده است، همچنین برای ریلکس کردن نیز سونا ، جکوزی و حمام ترکی تعبیه شده است. هتل سامایا با دو رستوران در خدمت مسافران است؛ غذاهای بین المللی در رستوران Staircase و غذاهای چینی در رستوران Gold Roaster سرو می کنند. هتل سامایا فاصله اندکی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد و به میدان مرکزی یونیون و مرکز خرید الغریر نیز فاصله کمتر از یک کیلومتر دارد. منطقه دیره انتخاب فوق العاده ای برای مسافرانی است که به تجارت، گردش و خرید لباس علاقه دارند. هتل سامایا دبی فاصله کمی با اسکله کشتی های قدیمی دارد و با اتاق های بزرگ خود آماده استقبال از گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما دبی را به عنوان مقصدشان انتخاب می کنند. هتل سامایا در سال ۲۰۰۷ در ۱۶ طبقه ساخته شده است و در سال ۲۰۱۶ مورد بازسازی کامل قرار گرفته و با امکانات تفریحی و رفاهی زیاد خود رضایت کامل مهمانان را کسب کرده است.

امکانات کلی هتل سامایا دبی


Samaya Hotel Deira Dubai شامل امکاناتی مانند آرایشگاه، خدمات نگهداری از کودک، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه‌ های مختلف و امکاناتی برای سفرهای کاری شما مانند کافی‌ نت، دستگاه فکس و کپی، اتاق کنفرانس و غیره فراهم شده است. در این هتل خدمات مخصوصی برای افراد کم‌ توان جسمی وجود دارد و اقامت را برای مهمانان راحت کرده است. امکانات مشهور هتل سامایا دبی شامل اینترنت وای فای رایگان، اتاق های خانواده، پارکینگ رایگان و رستوران است. در هنگام رزرو هتل سامایا اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. قسمت پذیرش Samaya Hotel Deira به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و خدمات دیگری مانند نگهداری چمدان ها، میز تور و تبدیل ارز وجود دارد. خدماتی مانند نگهداری بچه ها نیز همراه با پرداخت هزینه اضافی امکان پذیر است. خدماتی مانند نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می گیرد و خدمات دیگری مانند خشکشویی، لباسشویی، اتو و واکس با هزینه مربوطه انجام می گیرد. مغازه هایی برای خرید سوغاتی، آسانسور، اتاق های وی آی پی، سالن زیبایی و آرایشی، روزنامه و خدمات اتاق ها وجود دارند. پرسنل هتل سامایا به زبان های عربی، انگلیسی، هندی، مالیایی، فیلیپینی و اردو تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل سامایا دبی


هتل سامایا دبی برای علاقه مندان به ورزش جای مناسبی است و شامل استخر روباز، سونای خشک و بخار بوده، همچنین می توانید از باشگاه بدنسازی هتل برای ورزش‌ های روزانه بهره مند شوید. در هنگام اوقات فراغت خود می توانید در سالن بدنسازی و تناسب اندام ورزش کنید یا در استخر روباز مشغول شنا شوید. همچنین برای استراحت و آرامش می توانید به مرکز اسپا، سونا، حمام ترکی و وان آب داغ یا جکوزی وجود دارد.

اتاق‌ های هتل سامایا دبی


اتاق‌ های هتل سامایا امکانات مناسبی دارند و با رنگ های گرم و نورپردازی خاص طراحی شده اند. انواع اتاق در هتل سامایا عبارتند از اتاق کلاسیک، اتاق یونان کلاسیک، سوئیت سامایا، سوئیت رویال، اتاق توئین یونان کلاسیک، سوئیت دو خوابه، سوئیت سه خوابه و سوئیت اکسکیوتیو.

امکانات اتاق های هتل سامایا دبی


در تمامی اتاق ها یک تلویزیون صفحه تخت، کانال های ماهواره ای، مینی بار، کاناپه و حمام اختصاصی همراه با وان، حوله، دوش، سشوار و انواع وسایل بهداشتی است. اتاق ها در هتل سامایا مجهز به سنسور دودیاب و ضدصدا و گاوصندوق و میزکار هستند و در اتاق ها اجازه سیگار کشیدن ندارید. تهویه مطبوع در اتاق ها دایر است و سیستم سرمایش و گرمایش در همه اتاق ها وجود دارند.

رستوران های هتل سامایا دبی


از لحاظ غذایی نیز می توانید صبحانه را در اتاق میل کنید یا بطری های آب سفارش دهید. چندین رستوران‌ در هتل سامایا وجود دارند و انواع غذاهای عربی و بین‌المللی را طبخ می کنند. رستوران چینی جیانگنان که در طبقه اول قرار دارد و انواع غذاهای منطقه سیچوان چین را در منوی غذایی ارائه می دهند. کریک کافه نیز در طول شبانه روز باز است و انواع چای و قهوه و کیک‌ های خانگی خوشمزه همراه با موسیقی زنده ارائه می دهد. رستوران استیر کیس دارای بوفه باز و منویی است و انواع غذاهای بین‌المللی سرو می شود.

فاصله هتل سامایا دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل سامایا دبی تا موزه دبی: ۶ کیلومتر
فاصله هتل سامایا دبی تا آکواریوم دبی: ۱۳٫۷ کیلومتر
فاصله هتل سامایا دبی تا دبی مال: ۱۴٫۴ کیلومتر
فاصله هتل سامایا دبی تا برج خلیفه: ۱۴٫۸ کیلومتر
فاصله هتل سامایا دبی تا سافاری دبی: ۲۲ کیلومتر
فاصله هتل سامایا دبی تا پارک آبی وایلد وادی: ۲۴٫۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (رایگان)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است