search
menu

هتل Saffron Boutique Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Saffron Boutique Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل سافرون بوتیک دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سافرون بوتیک دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Saffron Boutique Hotel Dubai


هتل سافرون بوتیک یکی از هتل‌های مناسب در شهر دبی است که در نزدیکی برج نهار در منطقه دیره واقع‌شده است. این هتل برای سفرهای دونفره گزینه خوبی به شمار می‌رود، همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری عالی خود دسترسی آسانی به سایر نقاط شهر مانند جاذبه‌های دیدنی و تاریخی، مراکز خرید و تفریحی دارد. دبی جزو نقاطی است که سرشار از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی است و بازدید از آن‌ها به توریست‌ها و گردشگران توصیه می‌شود، به‌عنوان‌مثال می‌توان به آکواریوم دبی، قاب دبی، پارک آبی آکوالند و دلفین لند، برج العرب و چندین جای دیگر اشاره کرد. با اقامت در این هتل می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر را تماشا کنید. فاصله هتل Saffron Boutique Hotel Dubai تا البراها حدوداً یک کیلومتر و تا ساحل الممزر نیز حدوداً ۵ کیلومتر است. برای دسترسی به فرودگاه بین‌المللی دبی نیز حدود ۵ کیلومتر فاصله دارید که این مسافت از طریق شاتل فرودگاهی طی می‌شود. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ، باشگاه بدن‌سازی، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سافرون بوتیک دبی


اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل و در داخل اتاق‌ها به‌صورت رایگان قابل‌دسترس است. پارکینگ این مجموعه نیز عمومی بوده و برای استفاده از این پارکینگ باید از قبل رزرو کنید و نسبت به تعداد روز هزینه پرداخت کنید. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش با هزینه مجزا در لابی این هتل انجام می‌گیرند. خدمات مربوط به بیزینس مانند برگزاری جلسات و کنفرانس و استفاده از فکس و کپی شامل هزینه جداگانه بوده و مخصوص مسافرانی است که به‌قصد کار با خرید بلیط هواپیما عازم شهر دبی می‌شوند. در صورت نیاز به پول رایج دبی می‌توانید به صرافی موجود در لابی هتل Saffron Boutique Hotel Dubai سرزده و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید. قسمت پذیرش نیز ۲۴ ساعت دایر بوده و از میهمانان سراسر دنیا استقبال می‌کنند. خدمات باربری نیز برای بالا بردن و پایین آوردن وسایلتان در این هتل دایر گردیده شده است. تمامی پرسنل در این مجموعه مجرب و کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی و فیلیپینی تسلط دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌ها در هتل سافرون بوتیک انواع مختلفی دارد که عبارت‌اند از سوئیت اکسکیوتیو، اتاق دلوکس، اتاق سوپرییر. اتاق‌های موجود در داخل هتل سافرون بوتیک شامل تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، چای‌ساز و قهوه ساز و مینی بار هستند. همچنین همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی بوده و این حمام‌ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، محافظ لپ‌تاپ، یخچال، کتری برقی، میز غذاخوری، کاناپه تخت شو، میز کار، فضای نشیمن و بالکن. لازم به ذکر است که در داخل اتاق‌های هتل Saffron Boutique Hotel Dubai برای رفاه مسافران جکوزی داغ و سونا تعبیه‌شده است که بعد از گشت‌وگذار و خستگی روزانه یکی از بی‌نظیرترین لحظات را تجربه‌ خواهید کرد. توجه داشته باشید که در ورودی هر یک از اتاق‌ها مسیری برای عبور و مرور ویلچر تعبیه‌شده و تمامی طبقات نیز از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند با خیال راحت می‌توانند از طبقات موردنظرشان اتاق رزرو کنند.

امکانات تفریحی هتل


برای مهمانان این هتل استخر در طبقه آخر و بر روی پشت‌بام تعبیه‌شده است که با دمای کنترل‌شده لحظات خوشی را برای مسافران رقم می‌زند. استفاده از این استخر رایگان بوده و در تمامی طول سال دایر است. همچنین تمامی رده‌های سنی می‌توانند در استخر شنا کنند. با توجه به این‌که این استخر بر روی پشت‌بام قرار دارد، چترهای آفتاب‌گیری نیز در کنار استخر تعبیه کرده‌اند. علاوه بر آن می‌توانید از باشگاه بدن‌سازی در هتلSaffron Boutique Hotel Dubai به‌صورت رایگان بهره‌مند شوید که با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. علاوه بر آن در بخش اسپا می‌توانید از صندلی ماساژ و انواع ماساژها بهره‌مند شوید. اتاق بخار همراه با سونا و پکیج‌های سلامتی و ریلکس کردن نیز در این قسمت از هتل در اختیار مسافران قرار داده می‌شود که باید برای این کار هزینه پرداخت کنید.

رستوران هتل


برای سرو غذا در هتل سافرون بوتیک رستوران تعبیه‌شده است که می‌توانید انواع غذاهای شرق و جنوب آسیا را سفارش دهید. رستوران موجود در این هتل دارای دکوراسیون مدرن بوده و به‌صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به‌صورت روم سرویس به اتاق‌ها هستند. همچنین در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای چینی، هندی و بین‌المللی را به‌صورت سلف‌سرویس و منویی سفارش داده و میل کنید. همچنین کافی‌شاپ نیز در این هتل دایر گردیده و انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های بین‌المللی را برای مسافران سرو می‌کنند.

فاصله هتل سافرون بوتیک دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کریک دبی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا الخان: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹.۸ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۹.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است