search
menu

هتل Royal Concorde Hotel & Suite Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Concorde Hotel & Suite Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل اند سوئیت رویال کنکورد دبی
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اند سوئیت رویال کنکورد دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Concorde Hotel & Suite Dubai


هتل اند سوئیت رویال کنکورد از هتل‌های لوکس شهر دبی است. این هتل زیبا یکی از بهترین‌ هتل‌های شهر دبی به شمار می‌رود. در هتل Royal Concorde Hotel & Suite Dubai طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان فراهم شده است. با اقامت در هتل رویال کنکورد هتل اند سوئیت سفر بی‌نظیری پیش رو خواهید داشت. یکی از مزیت‌های اقامت در این هتل لوکس، موقعیت مکانی آن است. با انتخاب هتل و سوئیت رویال کنکورد دسترسی راحتی به جاهای دیدنی دبی خواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم طی اقامتتان در دبی بازدید از جاهای معروفی نظیر برج خلیفه و موزه دبی را از یاد نبرید. برای سفر به دبی می‌توانید از طریق خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی اقدام نمایید.

امکانات و خدمات عمومی هتل اند سوئیت رویال کنکورد دبی


در هتل Royal Concorde Hotel & Suite Dubai از امتیازات متنوعی برخوردار خواهید شد. اینترنت رایگان و پرسرعت، امکان ارتباط راحتی را برایتان فراهم خواهد کرد. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است. پذیرش هتل رویال کنکورد ۲۴ ساعته است. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۳ تا ۱۴ و چک‌اوت از ساعت ۱۱.۳۰ تا ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، هندی و اردو هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. وجود امکاناتی مثل سالن برگزاری همایش، رویال کنکورد را به گزینه خوبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. برای خرید سری به فروشگاه داخل هتل بزنید. هتل رویال کنکورد پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و امکانات خوبی برایشان در نظر گرفته است. ایستگاه‌های مترو در نزدیکی هتل قرار دارند؛ با استفاده از سیستم حمل‌ونقل عمومی می‌توانید آسان و ارزان در سرتاسر شهر دبی گردش نمایید. به خاطر داشته باشید ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی دبی است که در ۴.۷ کیلومتری هتل قرار دارد.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل رویال کنکورد هتل اند سوئیت دارای ۱۷۶ واحد اقامتی زیبا و شیک است. اتاق‌های این هتل لوکس به شکل کلاسیک طراحی شده‌اند. تنوع واحدهای اقامتی Royal Concorde Hotel & Suite Dubai شامل اتاق دلوکس دوبل، سوئیت دلوکس کینگ، آپارتمان دوخوابه و آپارتمان سه‌خوابه است. تمامی امکانات لازم برای اقامتی راحت در واحدهای اقامتی هتل رویال کنکورد گنجانده شده است. چشم‌انداز زیبایی از شهر از بالکن اتاق‌ها دیده می‌شود. همه‌ی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به کتری برقی، میز، صندلی، تلفن و آباژور اشاره کرد. آپارتمان‌ها دارای آشپزخانه‌ی مجهزی هستند و تمام امکانات لازم برای تهیه غذا در آن‌ها موجود است. هر واحد دارای یک حمام خصوصی است. ناگفته نماند برخی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


با اقامت در Royal Concorde Hotel & Suite Dubai سفر تفریحی تمام‌عیاری خواهید داشت. استخر روباز در بام هتل قرار دارد و چشم‌انداز زیبایی به مهمانان ارائه می‌کند. لازم به ذکر است این استخر فصلی بوده و مختص بزرگسالان است. سونا و جکوزی از دیگر امکانات تفریحی این هتل هستند. علاقه‌مندان تناسب‌اندام از وجود یک باشگاه مجهز در داخل هتل خشنود خواهند شد. سواحل دبی فاصله چندانی با هتل رویال کنکورد ندارند و به راحتی می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

رستوران هتل


با انتخاب هتل Royal Concorde Hotel & Suite Dubai روزتان با صرف صبحانه کانتیننتال آغاز خواهد شد. صبحانه رایگان هر روز از ساعت ۷ تا ۱۰.۳۰ موجود است. برای ناهار و شام انواع غذاهای محلی در رستوران هتل سرو می‌شود. ناگفته نماند این هتل دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید. با توجه به موقعیت مکانی هتل رویال، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی‌تان قرار خواهد داشت که انتخابشان خالی از لطف نیست.

فاصله هتل اند سوئیت رویال کنکورد دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دبی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا دهکده میراث و غواصی دبی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا خانه شیخ سعید آل مکتوم: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸ کیلومتر
فاصله تا آبنمای دبی: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است