search
menu

هتل Royal Central The Palm Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Central The Palm Dubai
امکانات و خدمات عمومی هتل رویال سنترال د پالم
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران هتل
امکانات رفاهی هتل
خدمات و امکانات مشهور هتل
فاصله هتل رویال سنترال د پالم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Central The Palm Dubai


هتل رویال سنترال د پالم دبی هتلی ۵ ستاره، شیک و مجلل است که در منطقه جمیرا پالم دبی واقع شده است. Royal Central Hotel The Palm به دلیل نزدیک بودن به جاهای دیدنی دبی و جزایر نخلی پالم توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کرده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای دبی را داشته باشید، هتل رویال سنترال د پالم گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل رویال سنترال د پالم


هتل رویال سنترال د پالم دارای امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، شاتل فرودگاهی و رستوران است. برای راحتی میهمانان، هتل خدمات پذیرش۲۴ ساعته، آسانسور، امکانات نگهداری چمدان و میز تور را نیز ارائه می دهد. همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشته باشید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. از کودکان در هر سنی استقبال می شود. کودکان بالای ۱۲ سال در این هتل بزرگسال محسوب می شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل ۲۰۷ اتاق و سوئیت دارد که دارای مبلمان مدرن و میز مطالعه هستند. اتاق ها مجهز به تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون های صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، مینی بار، سرویس اتاق، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است. همچنین تجهیزات تهیه قهوه یا چای در اتاق های این هتل نیز در دسترس میهمانان قرار گرفته است. این هتل دارای انواع اتاق های خانوادگی، سوئیت یک خوابه، اتاق سوپریور تویین، اتاق کینگ دولوکس، اتاق پریمیوم با منظره رو به دریا، اتاق دولوکس دبل، اتاق کینگ با تراس و اتاق اکسکیوتیو است که با رزرو اتاق دلخواه خود اقامت خوبی را در این هتل تجربه خواهید کرد.

امکانات رستوران هتل


هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی و مدیترانه ای را سرو می کند. می توانید در کافه موجود در کنار استخر از انواع نوشیدنی های خوشمزه نیز استفاده کنید. همچنین بوفه صبحانه همه روزه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ساعت ۱۰:۳۰ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. منو های رژیم غذایی و غذای کودکان نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

امکانات رفاهی هتل


این هتل دارای مرکز تناسب اندام، خدمات ماساژ و مرکز اسپا است. استخر رو باز به همراه صندلی های آفتاب و اتاق بخار و خدمات زیبایی از دیگر امکانات رفاهی این هتل به شمار می آیند. اتاق هایی مخصوص برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای مسافران دیگر ایجاد نشود. در هتل رویال سنترال د پالم دبی امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل


اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران و اتاق های خانوادگی از امکانات مشهور این هتل به شمار می آیند. خدماتی مانند فکس، فتوکپی، نظافت روزانه، واکس کفش، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با هزینه اضافی انجام می گیرد. با کارکنان صمیمی و خوش برخورد این هتل که به ۸ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، عربی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، روسی، فیلیپینی و اوکراینی تسلط دارند، اقامتی به یاد ماندنی را در این هتل تجربه خواهید کرد.

فاصله هتل رویال سنترال د پالم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۵ کیلومتر
فاصله تا دبی مدیا سیتی: ۱۴.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی وایلد وادی: ۱۷.۳ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۱۷.۶ کیلومتر
فاصله تا پیست اسکی دبی: ۱۹.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید امارات: ۲۰.۶ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است