search
menu

هتل Rose Park Hotel Al Barsha Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رز پارک البرشا دبی
امکانات و خدمات عمومی هتل رز پارک البرشا دبی
انواع اتاق های هتل رز پارک البرشا دبی
امکانات اتاق های هتل رز پارک البرشا دبی
دیگر خدمات هتل رز پارک البرشا دبی
فاصله هتل رز پارک البرشا دبی تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

درباره هتل رز پارک البرشا دبی


هتل رز پارک البرشا یک هتل ۴ ستاره لوکس است که در شهر دبی قرار دارد. Rose Park Hotel Al Barsha یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در دبی است. چنانچه قصد سفر به دبی و گذراندن یک تعطیلات به یاد ماندنی در این شهر جذاب را دارید، خواندن اطلاعات هتل رز پارک البرشا دبی و دیگر هتل های دبی برای شما مفید خواهد بود. خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی یکی از بهترین و سریع‌ترین روش ها برای رزرو بلیط هواپیما است.

امکانات و خدمات عمومی هتل رز پارک البرشا دبی


هتل رز پارک البرشا از باکیفیت‌ترین هتل های دبی است که تمامی امکانات رفاهی در آن گنجانده شده است. از امکانات هتل رز پارک البرشا دبی می‌توان به استخر روباز، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، اتاق های خانواده، تراس، آسانسور، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فروشگاه هدیه، فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و غیره اشاره کرد. خدمات متعددی از جمله نظافت روزانه اتاق ها در هتل رز پارک البرشا ارائه می‌شود. همچنین با پرداخت هزینه می‌توانید از خدماتی نظیر اتو، خشک شویی و رخت شویی بهره‌مند شوید.

انواع اتاق های هتل رز پارک البرشا دبی


اتاق های متنوعی در هتل رز پارک البرشا دبی قرار دارند که با توجه به تعداد همسفران و سلیقه می‌توانید اقدام به رزرو آنها نمایید. از اتاق های هتل رز پارک البرشا می‌توان به اتاق دو خوابه کینگ روم، دو خوابه لوکس تویین، سوئیت جونیور و سوئیت ۴ خوابه اشاره کرد. لازم به ذکر است تمامی این اتاق ها و سوئیت ها ظرفیت پذیرش دو نفر اضافه را دارند.

امکانات اتاق های هتل رز پارک البرشا دبی


اتاق های هتل رز پارک البرشا به سبک مدرن طراحی شده‌اند و دارای تمامی امکانات لازم برای یک اقامت فوق‌العاده هستند. اتاق های هتل رز پارک البرشا ضد آلرژی، عایق صدا و دارای پرده های ضد نور و تهویه مطبوع هستند. از امکانات این اتاق ها می‌توان به تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس، میز، تلفن، آباژور، مینی بار، چای ساز، حمام خصوصی، سرویس بهداشتی فرنگی و غیره اشاره کرد.

دیگر خدمات هتل رز پارک البرشا دبی


با اقامت در هتل رز پارک البرشا دبی می‌توانید روزتان را با صبحانه‌ای مفصل در اتاقتان شروع کنید. صبحانه این هتل شامل غذاهای حلال، گیاهی و انگلیسی است. رستوران هتل رز پارک البرشا دارای محیط گرمی است که با عطر دلپذیر غذاهای فوق العاده به مهمانان هتل خوشامد می‌گوید. غذاهای محلی، باربکیو و کبابی در این رستوران سرو می‌شوند. از دیگر امکانات و خدماتی که در هتل رز پارک البرشا در دسترس است، می‌توان به باشگاه ورزشی، انواع ماساژ، اسپا، پدیکور، مانیکور، اسکراب بدن، سونا و خدمات زیبایی اشاره کرد. این هتل با داشتن استخر مخصوص کودکان، غذای کودک، خدمات نگهداری کودکان و شبکه های تلویزیونی کودکان یکی از بهترین گزینه ها برای والدینی است که فرزند کوچک به همراه دارند. از دلایل محبوبیت هتل ۴ ستاره رز پارک البرشا پرسنل وظیفه شناس و خونگرم آن است. کارکنان این هتل از هیچ کمکی برای فراهم کردن آسایش و آرامش مهمانان دریغ نمی‌کنند.

فاصله هتل رز پارک البرشا دبی تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر


خوشبختانه هتل رز پارک البرشا دبی فاصله کمی با جاهای دیدنی دبی دارد. همچنین نزدیکی هتل به وسایل حمل و نقل عمومی بازدید از جاذبه های گردشگری دبی و گردش در شهر را برای مسافران راحت می‌کند. فاصله هتل رز پارک البرشا دبی تا فرودگاه بین المللی آل مکتوم، فرودگاه بین المللی دبی و فرودگاه بین المللی شارجه به ترتیب ۲۵، ۲۵٫۵ و ۴۰٫۳ کیلومتر است. ناگفته نماند با پرداخت هزینه می‌توان از امکان رفت و برگشت به فرودگاه بهره‌مند شوید.

فاصله هتل تا جاهای دیدنی


پیست اسکی دبی: ۸۰۰ متر
مرکز خرید امارات: ۱ کیلومتر
پارک البرشا: ۱٫۹ کیلومتر
بازار مدینه جمیرا: ۲٫۱ کیلومتر
برج العرب: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است