search
menu

هتل Revier Hotel Dubai

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Revier Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل ریویر دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریویر دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Revier Hotel Dubai


هتل ریویر دبی چهار ستاره دارد و یکی از هتل‌های مجلل در دبی است. امکانات هتل بسیار متنوع است که در ادامه با جزئیات بیشتر در مورد آن‌ها توضیح داده می‌شود. جاهای دیدنی دبی مانند: برج العرب، سیاره سبز دبی، دبی مال و ...می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند تا از سفر خود در این شهر لذت ببرید. فواره دبی ۴.۵ کیلومتر تا هتل Revier Hotel Dubai فاصله دارد، و دبی مال ۴.۷ کیلومتر از هتل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی در ۱۶ کیلومتری هتل قرار دارد. بهتر است قبل از سفر با خرید اینترنتی بلیط هواپیما با خیال راحت‌تری برای سفر برنامه ریزی کنید.

امکانات عمومی هتل ریویر دبی


این هتل دارای چشم اندازی بسیار جذابی است که جذابیت امکانات آن را دو چندان می‌کند. امکان انجام فعالیت‌های تفریحی و ورزشهای متنوعی در این هتل وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به بیلیارد و برنامه‌های مفرح دیگری اشاره کرد. شما می‌توانید بصورت رایگان به اینترنت هتل که پرسرعت و بصورت وای فای است، دسترسی داشته‌باشید. تراس و مبلمان شیک چیده شده در محوطه بیرونی هتل این فرصت را به شما می‌دهد که اوقات جذابی را در فضای آزاد نیز داشته‌باشید. پارکینگی بصورتی رایگان چه برای افراد عادی و چه برای معلولان وجود دارد. اگر با خود پول رایج دبی را به همراه ندارید نگران نباشید، زیرا هتل دارای یک صرافی است که خدمات خود را فقط برای مسافرانش ارائه می‌دهد. از نظر نظافتی امکانات جذابی در هتل Revier Hotel Dubai ارائه می‌شود که از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به لاندری و خشکشویی با هزینه مجزا و نظافت روزانه هتل اشاره کرد. چمدان‌های خود را می‌توانید به انبار چمدان هتل بسپارید و خیالتان از بارهای سفرتان راحت باشد. خدمات دربانی و میز پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر خدماتی هستند که برای امنیت هر چه بیشتر هتل ارائه شده‌اند. دوربین‌های مدار بسته و آلارم‌های هشدار دهنده دود و آتش در بخش‌های مختلف هتل وجود دارند. سرویس شاتل فرودگاهی در خدمت مسافران قرار می‌گیرد تا به راحتی بین هتل و فرودگاه رفت و آمد کنند. اگر سفر شما یک سفر کاری است می‌توانید از امکاناتی مانند اتاق جلسه و کنفرانس، فکس، فتوکپی و سایر امکانات هتل Revier Hotel Dubai استفاده کنید. تهویه مطبوع ساختمان هتل طبق بالاترین استانداردهای روز دنیا انجام می‌گیرد. استخر روبازی در هتل وجود دارد که در همه فصول سال به روی مسافران باز است. باشگاه ورزشی این مکان برای مسافرانیکه اهل ورزش هستند بسیار کاربردی است و در آن از دستگاههای به روز استفاده می‌شود. کارکنان هتل مسلط هستند تا با زبان‌های: عربی، فرانسوی، انگلیسی، اردو، هندی و .... صحبت کنند. افراد معلول نیز می‌توانند در این هتل اتاق رزرو کنند و از تمام امکانات مخصوص برای خودشان به راحتی استفاده کنند. این هتل امکان اجاره خودرو را نیز به شما می‌دهد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


دکوراسیون اتاق‌های هتل Revier Hotel Dubai بسیار مدرن و شیک هستند. تمام واحدها و اتاق‌های هتل مجهز به اینترنت وای فای رایگان هستند. بخش نشیمن اتاق‌ها از اتاق خوابها جدا هستند و شما می‌توانید در بخش نشیمن به تماشای تلویزیون بنشینید. در مینی بار نیز نوشیدنیهای خنک برای خود نگهداری کنید. چای‌ساز نیز در تمام واحدها موجود است. برخی از واحدها دارای بالکن و تراس هستند که بر حسب سلیقه می‌توانید آن را انتخاب کنید. حمام و دستشویی بصورت اختصاصی در تمام اتاق‌ها موجود است و لوازم بهداشتی رایگان مانند دمپایی و حوله نیز در آن‌ها قرارداده شده‌است. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل:
• واحد دو نفره با تخت توئین
• واحد دو نفره با تخت دابل
• واحد با دو تخت دو نفره
• سوئیت

رستوران هتل


هتل Revier Hotel Dubai به رستوران‌های شیک و مدرنی مجهز است که هر سه وعده غذایی را دربهترین و بالاترین کیفیت برای شما ارائه می‌کند. کافه هتل می‌تواند مکان دنجی برای براس نوشیدن و تست کردن یک دسر خوشمزه باشد.

فاصله هتل ریویر دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آبنمای دبی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۷ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی سعید آل مکتوم: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است