search
menu

هتل Palm Beach Hotel Dubai

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Palm Beach Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل پالم بیچ ریزورت دبی
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پالم بیچ دبی تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Palm Beach Hotel Dubai


هتل پالم بیچ دبی یک هتل سه ستاره است که در چند طبقه ساخته شده‌است. با اقامت در این هتل که Wi-Fi رایگان در همه اتاق‌ها ارائه می‌دهد، سفر خود را عالی شروع کنید. موقعیت استراتژیک و خوب هتل Palm Beach Hotel Dubai در دبی، به شما امکان دسترسی و نزدیکی به جاذبه‌ها و مناظر محلی را می‌دهد. قبل از بازدید از برج خلیفه معروف و سایر جاهای دیدنی دبی مانند: موزه دبی، آبنمای دبی، برج خلیفه، برج العرب و ... دبی را ترک نکنید. این هتل 3 ستاره دارای رستورانی است که اقامت شما را لذت بخش‌تر و خاطره انگیزتر می‌کند. هتل پالم بیچ که در منطقه بور دبی واقع شده‌است، ۱.۳ کیلومتر از مسجد جامع، ۵.۸ کیلومتر تا مرکز تجارت جهانی دبی و ۷.۵ کیلومتر تا مرکز خرید سیتی واک مال فاصله دارد. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات اتاق برای مهمانان می باشد. گردشگران می‌توانند از طریق تورهای گردشگری و بصورت اینترنتی بلیط هواپیما دبی را تهیه کنند تا در آرامش خاطر سفر خود را شروع کنند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که در ۹ کیلومتری هتل قرار دارد.

امکانات عمومی هتل پالم بیچ ریزورت دبی


شما در این هتل ۳ ستاره می‌توانید از امکانات متعددی بهره ببرید. برنامه‌های شبانه و مفرح بسیاری در هتل Palm Beach Hotel Dubai برگزار می‌شود که برای سرگرمی خود می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. یک لابی بزرگ و مبله در طبقه هم کف هتل وجود دارد که برای استراحت کوتاه مدت می‌توانید از آن استفاده کنید. لابی هتل بسیار بزرگ و چشمگیر است و در بدو ورود شما به هتل نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. از جمله نیازهای ضروری در دنیای امروز اینترنت است. مسافران هتل به راحتی می‌توانند در تمام بخش‌ها از اینترنت رایگان استفاده کنند. پارکینگی مختص به مسافران هتل در نزدیکی هتل وجود دارد که برای رزرو آن باید هزینه مجزای آن را پرداخت کنید. اگر از فروشگاهی خرید دارید، می‌توانید از کارکنان هتل بخواهید تا با گرفتن هزینه مجزا آن‌ها را به شما تحویل دهند. لاندری و لباسشویی برای افرادیکه نیاز داشته باشند لباس‌هایشان را بشویند وجود دارد. استفاده از لاندری نیز هزینه مجزایی دارد. اگر در طبقات بالای هتل اتاق اجاره کرده‌اید، خیالتان راحت باشد زیرا هتل دارای آسانسور است. خدمات اسپا نیز در هتل وجود دارد که شما می‌توانید بوسیله آن حس و حال بهتری را تجربه کنید. کارکنان اخلاق مدار هتل نیز به دو زبان هندی و انگلیسی تسلط دارند و در صورت آشنایی شما به هر کدام از این دو زبان می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. وجود تهویه مطبوع در هتل و همچنین آماده کردن بخشی برای افراد غیر سیگاری، می‌تواند اقامت شما را بهتر و دلچسب‌تر کند. تبدیل ارز نیز به راحتی در هتل قابل انجام است.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل در عین سادگی بسیار شیک و جذاب هستند. شما به راحتی می‌توانید در تخت‌های راحت و درجه یک واحدهای اقامتی استراحت خوبی داشته‌باشید. در حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی واحدها شما می‌توانید از لوازم بهداشتی، حوله و سشوار استفاده کنید. میز، آیینه و چراغ خواب‌های زیبایی در واحدها وجود دارد. تقریبا تمام اتاق‌ها دارای پنجره هستند. تلویزیون مسطح در روی دیوار واحدها وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید کانال‌های مختلف ماهواره‌ای را در آن تماشا کنید. علاوه بر تلویزیون، اینترنت نیز در تمام واحدها وجود دارد. راهروهای منتهی به واحدها بسیار تمیز هستند و نورپردازی آن‌ها به درستی انجام شده‌است. انواع واحدهای اقامتی در هتل Palm Beach Hotel Dubai شامل:
• اتاق استاندارد کینگ
• اتاق استاندارد توئين

رستوران هتل


هتل رستوران دارد که غذاهای خوشمزه‌ای را در وعده‌های غذایی مختلف سرو می‌کند. می‌توانید از رستوران‌های نزدیک به هتل که غذاهای عربی خوشمزه‌ای نیز دارند غذای خود را تهیه کنید. کافه‌ای که در هتل Palm Beach Hotel Dubai وجود دارد می‌تواند در داشتن نوشیدنی خوشمزه‌ای به شما کمک کند.

فاصله هتل پالم بیچ دبی تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه دبی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا قاب دبی: ۳ کیلومتر
فاصله تا آبنمای دبی: ۷ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا رایگان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است