search
menu

هتل Palazzo Versace Dubai

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Palazzo Versace Dubai
امکانات عمومی هتل پالازو ورساچه دبی
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پالازو ورساچه دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Palazzo Versace Dubai


هتل پالازو ورساچه دبی یکی از هتل‌های بسیار معروف و بی‌نظیر در این منطقه به شمار می‌رود. این هتل پنج‌ستاره در طی سال میزبان مسافران زیادی از سراسر دنیا است و بی شک یکی از بهترین اقامت‌های عمرتان را در این هتل تجربه خواهید کرد. بنای این هتل همانند کاخ‌های ایتالیایی قرن ۱۶ ساخته شده است، به طوری که در ورودی این هتل دارای سقف بلند بوده و در میان باغ احاطه شده است و چندین وسایل و اسباب ایتالیایی نظر همگان را به‌سوی خود جلب می‌کند. این هتل زیبا در قلب منطقه کالچر واقع شده است که حدوداً ۱۵ دقیقه تا فرودگاه بین‌المللی دبی و حدود ۸ دقیقه تا برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال فاصله دارد. در واقع می‌توان گفت هتل Palazzo Versace Dubai در امتداد ساحل منطقه تاریخی کریک دبی واقع شده است. از امکانات مشهور در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای‌فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، چای‌ساز و قهوه‌ساز در تمامی اتاق‌ها، بار و ساحل اختصاصی اشاره کرد

امکانات عمومی هتل پالازو ورساچه دبی


شما در هنگام ورود به هتل پالازو ورساچه با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به‌صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند و در این قسمت می‌توانید وسایل و بارتان را به بخش خدمات بسپارید تا در اتاقتان تحویل بگیرید و ممکن است تا زمان پروازتان فرصت باقی‌مانده باشد که در این صورت نیز می‌توانید وسایلتان را به اتاق چمدان بسپارید. در صورت نیاز به پول رایج دبی می‌توانید به بخش صرافی موجود در لابی مراجعه کنید. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل در فراهم‌کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش بی‌وقفه هستند. همه پرسنل موجود در این هتل به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، هندی، بلغاری، هلندی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، مالایی، پرتغالی، روسی، فیلیپینی، ترکی استانبولی، اوکراینی و چینی تسلط دارند، زیرا مسافران این هتل از سراسر دنیا عازم دبی می‌شوند، بدین‌جهت صحبت‌کردن به زبان آنها یکی از مزیت‌های اصلی این هتل پنج‌ستاره Palazzo Versace Dubai به شمار می‌رود.
خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه مجزا انجام می‌گیرند، همچنین برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌هایتان نیز می‌توانید از مرکز بیزینس این هتل بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است و برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ اختصاصی رایگان در نظر گرفته شده است و استفاده از آن نیاز به رزرو قبلی ندارد. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توانید از لابی اتومبیل کرایه کنید. برای خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود نیز می‌توانید از مغازه سوغاتی فروشی در لابی بهره‌مند شوید. برخی از مسافران ممکن است دچار مشکلات جسمانی و حرکتی باشند، برای این مسافران امکانات رفاهی مناسبی تعبیه شده است.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی هتل پالازو ورساچه می‌توان به سه استخر روباز اشاره کرد که طراحی بسیار زیبایی دارند و این استخرها با درختان نخل و چندین مدل گل احاطه شده‌اند. استخرهای موجود در این هتل به‌صورت روباز هستند و همگی در طی سال باز بوده و برای تمام رده‌های سنی مناسب هستند. در کنار استخرها نیز صندلی و چتر آفتاب‌گیری قرار داده شده است و برای ریلکس کردن یکی از بهترین نقاط شمار می‌رود. محیط اطراف و چشم‌انداز دلربای کریک دبی و اسکای لاین باعث گردیده تا هتل پالازو ورساچه به یکی از لاکچری‌ترین مکان‌ها برای برگزاری مراسماتی مانند ازدواج و سایر مراسمات رسمی شناخته شود. در فضای اطراف این هتل می‌توانید بر روی مبلمان چیده شده در داخل باغ استراحت کنید و اینکه می‌توانید از امکانات باربیکیو با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. زمان استفاده از این استخرها همه‌روزه از ساعت ۷ صبح تا ۹ شب است.
در ادامه به معرفی برخی از امکانات تفریحی هتل Palazzo Versace Dubai می‌پردازیم که عبارت‌اند از مرکز بدنسازی با مجهزترین دستگاه‌ها، کلاس‌های یوگا، صندلی‌های ماساژ، مرکز سلامت و اسپا، اتاق بخار، انرژی‌درمانی، انواع ماساژهای بدن، خدمات مربوط به زیبایی پوست و مو، حمام ترکی، جکوزی داغ، صندلی و چترهای آفتاب‌گیری و سونا. علاوه بر اینها، ساحل اختصاصی نزدیک این هتل با هزینه مجزا قابل‌استفاده است. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توانید بلیط ورودی را از لابی این هتل تهیه کنید. از جمله فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل می‌توان به ایروبیک، ورزش‌های پرهیجان موسیقی و اجراهای زنده، کلاس‌های آشپزی، کلاس‌های آشنایی با فرهنگ منطقه، تورهای دوچرخه‌سواری، تورهای پیاده‌روی، گالری‌های هنری موقت، پارک آبی، کلاب کودکان، مینی گلف، موج‌سواری، اسب‌سواری، بولینگ، دارت، اسکواش، زمین‌بازی برای کودکان، پیست اسکی، ماهیگیری، دوره‌های گلف و تنیس اشاره کرد که همه این امکانات تفریحی شامل هزینه جداگانه هستند و مطمئن باشید یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهایتان را در این محل تجربه خواهید کرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هر یک از وسایل استفاده شده در اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل نظر مسافران را به‌سوی خود جلب می‌کنند و اقامتی خوش برایشان رقم می‌زنند. هتل پالازو ورساچه شامل ۲۱۵ اتاق و سوئیت و ۱۶۹ رزیدنس است که طراحی این واحدهای اقامتی زیبایی خاصی دارند. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دلوکس ورساچه با چشم‌انداز شهر، اتاق پریمیر ورساچه با چشم‌انداز کریک، سوئیت جونیور با چشم‌انداز شهر، کلاب پریمییر ورساچه، سوئیت گرند، رزیدنس دوخوابه ورساچه، رزیدنس سه‌خوابه، اتاق خانواده دلوکس، ویلای رویال ورساچه، سوئیت اکسکیوتیو. همان‌طور که اشاره شد، تنوع اتاق و سوئیت در این هتل به‌قدری زیاد است که بهتر است در هنگام خرید بلیط هواپیما به مطالعه امکانات، شرایط و ویژگی‌های این اتاق‌ها بپردازید تا در هنگام رزرو با مشکل برخورد نکنید.
همچنین هر یک از اتاق‌ها زیبایی خاص خود را دارند و شما نیز می‌توانید بر اساس تعداد نفرات، سلیقه و بودجه‌تان اتاق موردنظر را در این هتل انتخاب کنید. با توجه به این که در همه اتاق‌های موجود در این هتل استعمال سیگار ممنوع است، بدین‌جهت برای افراد سیگاری محلی به‌دور از مسافران در نظر گرفته شده است. همچنین در ساخت اتاق‌های هتل Palazzo Versace Dubai از وسایل عایق صدا استفاده شده است و اقامتی بسیار آرام و سکوت را تجربه خواهید کرد. سوئیت مخصوص عروس و داماد نیز در این هتل طرف‌داران زیادی در میان زوج‌های جوان دارد.

رستوران هتل


این هتل شامل ۸ رستوران و کافی‌شاپ است که برخی از آنها دارای تراس بوده و چشم‌انداز بی‌نظیری از محیط اطراف را تماشا کرده و از آب‌وهوای بی‌نظیر این منطقه لذت خواهید بود. رستوران‌های این هتل انواع غذاهای خوشمزه را سرو می‌کنند که در ادامه به معرفی هر یک از رستوران‌ها می‌پردازیم: رستوران Vanitas غذاهای ایتالیایی و دریایی در وعده‌های ناهار و شام به‌صورت منویی، رستوران Mosaico غذاهای بین‌المللی در وعده‌های صبحانه ناهار و شام به‌صورت منویی، رستوران Engima غذاهای آسیایی شرقی فقط در وعده شام به‌صورت منویی، رستوران Giardino غذاهای بین‌المللی در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده به‌صورت بوفه‌ای، رستوران Gazebo غذاهای آسیایی شرقی، مراکشی و ترکی استانبولی به‌صورت منویی، رستوران Amalfi غذاهای ایتالیایی در وعده ناهار به‌صورت منویی و همچنین کافی‌شاپ Q’s Bar در زمان میان وعده و کافی‌شاپ la Vita نیز در زمان میان وعده و زمان چای در حال ارائه خدمات به مسافران این هتل هستند.

فاصله هتل پالازو ورساچه دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کریک دبی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا آب‌نمای دبی: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دبی: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است