search
menu

هتل OYO 491 Rahab Hotel Dubai

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل OYO 491 Rahab Hotel Dubai
امکانات عمومی هتل اویو ۴۹۱ رهاب دبی
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اویو ۴۹۱ رهاب دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل OYO 491 Rahab Hotel Dubai


هتل اویو ۴۹۱ رهاب در شهر دبی واقع‌شده است. اینجا یکی از هتل‌های اقتصادی در خیابان ۱۱۶ دبی است که به دلیل دسترسی بسیار آسان به ایستگاه مترو همواره در طول سال مملو از مسافر می‌شود و دسترسی آسانی به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی دارد و از این طریق می‌توانید به سایر نقاط شهر نیز دسترسی داشته باشید. همچنین هتل جزو بهترین هتل‌ها برای سفرهای دونفره به شمار می‌رود. ایستگاه پالم دیره به‌عنوان ایستگاه قطار، مترو و اتوبوس که با ۳۶۰ متر فاصله از این هتل قرارگرفته است، امکان دسترسی آسان به سایر نقاط شهر را فراهم می‌سازد. از جاذبه‌های نزدیک هتل رهاب می‌توان به مسجد جامع بزرگ اشاره کرد که حدوداً در ۱.۲ کیلومتری این هتل قرار دارد و مرکز تجارت جهانی دبی نیز با ۵ کیلومتر فاصله و مرکز خرید سیتی واک مال با ۸ کیلومتر فاصله جزو جاذبه‌های پیشنهادی به مسافران به شمار می‌رود.
همچنین مرکز خرید دبی مال در ۹ کیلومتری و برج خلیفه در ۹ کیلومتری هتل OYO 491 Rahab Hotel Dubai واقع‌شده‌اند و بازدید از این‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. بی‌شک از این مرکز خرید می‌توانید انواع سوغاتی و وسایل موردنیازتان را به‌راحتی خرید کنید. مطمئن باشید با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل یکی از بی‌نظیرترین و به‌یادماندنی‌ترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد و برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق‌تر خواهید شد. فرودگاه بین‌المللی دبی نیز به‌عنوان نزدیک‌ترین فرودگاه با ۶ کیلومتر فاصله از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پارکینگ رایگان، آسانسور و سیستم تهویه کننده هوا.

امکانات عمومی هتل اویو ۴۹۱ رهاب دبی


از امکانات ارائه‌شده در هتل رهاب می‌توان به اینترنت وای فای اشاره کرد که به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. پارکینگ در این مجموعه وجود ندارد و افرادی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید از خیابان‌های نزدیک به هتل بهره‌مند شوند. قسمت پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعت دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. همچنین کارکنان در هتل OYO 491 Rahab Hotel Dubai با خوش‌رویی به استقبال مسافران رفته و اقامتی خوش و به‌یادماندنی برایشان فراهم می‌کنند، همه پرسنل علاوه بر عربی به زبان انگلیسی تسلط داشته و در برقراری ارتباط با مسافران مشکل نخواهند داشت. با توجه به قوانین ارائه‌شده در این هتل به حیوانات اجازه ورود داده نمی‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل هتل رهاب عبارت‌اند از اتاق کینگ، اتاق توئین استاندارد، اتاق تریپل استاندارد و اتاق خانواده. در این هتل اتاق‌های خانواده تعبیه‌شده است که موردتوجه مسافران زیادی قرار می‌گیرد، مخصوصاً مسافرانی که به‌صورت دسته‌جمعی و خانوادگی سفر می‌کنند. همچنین همه اتاق‌ها دارای کمد لباس، حمام اختصاصی و مینی بار هستند. سایر امکانات ارائه‌شده می‌توان به دستگاه فن برای سرمایش اتاق‌ها، تلویزیون، تلفن و ورودی مخصوص برای افرادی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند تعبیه شده‌است. همچنین طبقات بالایی از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و تمامی مسافران با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از هتل OYO 491 Rahab Hotel Dubai اتاق رزرو کنند. توجه داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع بوده و افراد سیگاری باید بدین موردتوجه داشته باشند که باید در محلی دورتر از مسافران مراجعه کنند. همه اتاق‌ها به‌طور مرتب و روزانه نظافت می‌شوند برای این کار نیاز به پرداخت هزینه ندارید.

رستوران هتل


با توجه به اینکه هتل اویو ۴۹۱ رهاب رستوران ندارد، اما به دلیل قرارگیری در این منطقه مشهور می‌توانید از رستوران‌های زیادی بهره‌مند شوید. برخی از رستوران‌های مشهور در نزدیکی این هتل عبارت‌اند از سعید الماری، کاشمیر دربار و البدر.

فاصله هتل اویو ۴۹۱ رهاب دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا کریک دبی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا الخان: ۹ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۹.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است